Πέμπτη, 11 Απριλίου 2013

Υγρό Γυαλί

Καλημέρα!!Το σημερινό post είναι για να σας δώσει ιδέες. Όλοι έχουμε δει κοσμήματα με υγρό γυαλί , είτε φτιάχνουμε μόνοι μας είτε αγοράζουμε κάποια στιγμή βαριόμαστε το κλασικό τετράγωνο με την εικόνα και περασμένο σε ένα κορδόνι. Όταν ξεκίνησα να φτιάχνω (και όσοι από εσάς φτιάχνεται) ήμουν κατενθουσιασμένη οπότε δεν με πείραζε να τα κάνω τελείως απλά. Αλλά με τον καιρό βαρέθηκα να κάνω συνέχεια το ίδιο γιαυτό και παρακάτω σας έχω μερικές ιδέες είτε για να ανανεώσετε τα κοσμήματα με υγρό γυαλί που ήδη έχετε, είτε όταν θα φτιάξετε καινούρια να κάνετε κάτι διαφορετικό!

Klimt -water snakes ii (λεπτομέρεια)

Salvador Dali-Unicorn
Προσθέστε χάντρες και κορδόνια. Στο δεύτερο κόσμημα έχω βάλει 2 διαφορετικές κορδέλες και πολλές διαφορετικές χάντρες,


Βάλτε χρώμα! Σε αυτό το κόσμημα έβαψα το πλαίσιο με βερνίκι νυχιών (εξίσου ωραίο αποτέλεσμα έχει αν βάλετε  σμάλτο) και έκανα με το βελονάκι τα κορδονάκια.

Vincent  van Gogh - Cafe Terrace at Night

Δημιουργείστε σχήματα πέρα από το τετράγωνο. Εδώ έχω ένα οβάλ κόσμημα και έχω προσθέσει και δαντέλα( την κόλλησα με θερμοκόλλα).



Στο συγκεκριμένο έχω προσθέσει πολλά! Αρχικά πάνω στο υγρό γυαλί στην αριστερή γωνία έχω προσθέσει δαντέλα και χάντρες και στη δεξιά ένα λουλουδάκι με fimο και το χρυσό που φαίνεται είναι κομμάτι από αλυσίδα. Αντί για αλυσίδα έβαλα δύο τύπους χάντρας , μεγάλες , μικρές, λίγες πέρλες , λίγη δαντέλα και τα χρυσά "βαρελάκια" που φαίνονται είναι κουμπώματα.

Solmyra  - Owl

 Βάλτε χάντρες στο κάτω μέρος του κοσμήματος.


Συνδυάστε υλικά. Εδώ είναι υγρό γυαλί με χαλκό.


Τέλος αγοράστε καστονάκια!

Ελπίζω να σας έδωσα ιδέες! Αν έχει κανείς κάποια άλλη ιδέα ας αφήσει ένα σχόλιο  με χαρά θα την ακολουθήσω! Καλές δημιουργίες!!!

Φιλιά Aby

6 σχόλια:

  1. Μπράβο σου είναι πανέμορφα!!!! Πολύ χαρούμενα, με ωραία χρώματα και πολύ καλοκαιρινά. Ευχαριστούμε και για τις ιδέες. Μου αρέσουν πολύ τα κοσμήματά σου. Στην επόμενη ανάρτηση που θα κάνω στο blog μου θα σε συστήσω να σε γνωρίσουν και οι υπόλοιπες blogger. Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ!Πάντα έχεις ένα καλό σχόλιο για όλα!! Περιμένω πως και πως καινούρια σου ανάρτηση γιατί είσαι τρομερά εφευρετική και πάντα μου δίνεις ιδέες!!Ευχαριστώ πάρα πολύ για την υποστήριξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μοναδικά και πολύ ιδιαίτερα κομμάτια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα! Τι υπέροχα που είναι όλα όσα φτιάχνεις! Το μπλοκόσπιτό σου είναι θαύμα! Θα χαρώ να περάσεις και από το δικό μου! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και εννοείται πως θα περάσω!

      Διαγραφή