Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013

Κάντε ένα απλό κουμπί δαχτυλίδι!

Μου αρέσουν πάρα πολύ τα δαχτυλίδια και το σημερινό post αφορά πώς να δέσετε με σύρμα ένα απλό κουμπί. Είτε δεν έχετε βάση είτε απλά θέλετε να κάνετε μόνοι σας μια!


Θα χρειαστείτε: Ένα μυτοτσίμπιδο με στρογγυλή μύτη,ένα κοφτάκι, κουμπί(εγώ βρήκα αυτό το υπέροχο floral ξύλινο!) και σύρμα χρησιμοποίησα 0.9 mm.


Συνήθως χρησιμοποιώ 1 - 1.5 μέτρο αλλά εξαρτάται και από τα δάχτυλά σας. Αφού κόψετε με το κοφτάκι περνάτε σε κάθε τρύπα μία άκρη του σύρματος.


Επειδή το σύρμα είναι σχετικά λεπτό το σύρμα πού πέρασα από την αριστερή τρύπα το βγάζω από τη δεξιά.Το ίδιο κάνω και για το άλλο κομμάτι.


Πρέπει να φαίνεται κάπως έτσι.Τώρα με τον ίδιο τρόπο που περιέγραψα παραπάνω περνάμε τα σύρματα στη κάτω πλευρά από το κουμπί. 


Αν έχετε ράβδο χρησιμοποιήσετε για να τυλίξτε γύρω γύρω το σύρμα όπως φαίνεται στη φωτογραφία. Αν  δεν έχετε (όπως εγώ!) χρησιμοποιήστε κάτι στρογγυλό και με παρόμοιο μέγεθος με τα δάχτυλά σας(κόλλα , μαρκαδόρο). Το τύλιξα 3 φορές από κάθε πλευρά και άφησα περίπου 15 εκατοστά σύρμα από κάθε πλευρά.


Όπως δείχνει η φωτογραφία περνάτε τη μία άκρη πίσω από τη βάση που έχει δημιουργηθεί.


Σφίγγετε το σύρμα και συνεχίζετε με την ίδια διαδικασία για όσο θέλετε , (εγώ το γύρισα 8 φορές).


Κάνετε ακριβώς το ίδιο και για την άλλη πλευρά και αν περισσέψει σύρμα το κόβετε και μετά με το μυτοστίμπιδο πατάτε τις άκρες για να μην σας γρατσουνάει όταν το φοράτε.


Έτοιμο!

Tips: Όταν λυγίζετε τα σύρματα (στη ράβδο ή οπουδήποτε αλλού) φροντίστε να το κάνετε λίγο μεγαλύτερο από το δάχτυλό σας γιατί αν το κάνετε ακριβώς στο μέγεθός σας όταν τα γυρίσετε τα σύρματα δεν θα σας χωράει. Αν χρησιμοποιείται πιο χοντρό σύρμα δεν χρειάζεται να κάνετε τα βήματα στις φωτογραφίες 3 κ 4. Θα προσπαθήσω να κάνω και ένα post με πιο χοντρό σύρμα.Αυτά από εμένα!

Φιλιά Aby

8 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα!!

    Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη στο ιστολόγιό μου και για τα καλά σου λόγια. Θα χαρώ να τα λέμε!

    Όλα όσα φτιάχνεις είναι πανέμορφα και είδα πως ασχολείσαι με πολλά και διάφορα! Μου άρεσε που μας δίνεις οδηγίες... κάτι μου λέει ότι έχω να διδαχθώ πολλά εδώ!!

    Το δαχτυλίδι σου έγινε υπέροχο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια!Και εγώ θα χαρώ πολύ να τα λέμε!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. καλώς σε βρήκα Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ¡Hola! acabo de descubrir tu blog, me gusta que compartas como se hacen esas piezas tan bonitas, estoy preparando un premio pasa por mi blog en unos días y lo recoges, eso sirve para darte a conocer a otros bloogs. http://mispuntosyotrascosas.blogspot.com.es/
    Besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I don't really know Spanish but thank you for your comment!I 'll check out your blog!

      Διαγραφή
  4. Οι κανόνες μπορεί να είναι περίπλοκη για την κατανόηση, χαίρομαι με την παρατήρηση και αν θέλετε να σας δώσω μια οπαδός. Τα βραβεία βοηθήσει aumentart οπαδούς, αν κάποιος θα ήθελε το blog σας. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες οδηγίες και εδώ!!Εχω να φτιάξω πολλά με κουμπιά μου φαίνεται!...άσχετο, αλλά μπορείς να πας στο google για μετάφραση https://translate.google.gr/.

    ΑπάντησηΔιαγραφή