Πέμπτη, 2 Μαΐου 2013

Το πρώτο μου βραβείο!!!

Ξέρω ότι σας αποχαιρέτησα για Πάσχα αλλά κέρδισα το πρώτο μου βραβειάκι!Η αλήθεια είναι ότι ήμουν λίγο μπερδεμένη για το τι πρέπει να κάνω γιατί εκτός του ότι δεν έχω ξαναπάρει βραβείο, το blog που μου το έδωσε ήταν ισπανικό οπότε είχα και πρόβλημα με τη γλώσσα! Να ευχαριστήσω πάρα πολύ τη Δάφνη από το Κόσμημα με Κόσμημα (έχει υπέροχο blog, αξίζει να το δείτε!) που με βοήθησε και μου εξήγησε τι γίνεται.


Αυτό είναι το βραβειάκι μου και μου το στέλνει η Ana από το http://mispuntosyotrascosas.blogspot.com.es  
την ευχαριστώ πολύ!!!

Οι κανόνες είναι:
1) Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
2)Απάντησε στις ερωτήσεις.
3)Δίνεις με τη σειρά σου βραβείο σε 11 blog με λιγότερα από 200 μέλη.
4)Ενημέρωσέ τους για το βραβείο.
5)Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.

Οι ερωτήσεις είναι:
1)Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας.
2)Ποιο το θέμα του blog σας/με τι ασχολείται.
3)Από πού βρίσκεται την έμπνευσή σας.
4)Σχεδιάζεται από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
5)Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
6)Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας.
7)Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε;
8)Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
9)Ποια είναι τα χόμπυ σας.




Οι απαντήσεις για μένα είναι:

1) Έφτιαξα το blog για να γνωρίσω και άλλα άτομα που ασχολούνται με χειροποίητα και να μοιραστώ όσα ξέρω.

2) Το blog μου ασχολείται με χειροποίητο κόσμημα, ρούχα, βελονάκι, οδηγίες βήμα βήμα αλλά και κάποιες αναρτήσεις μόνο για έμπνευση.

3) Έμπνευση μου έρχεται από οτιδήποτε, δεν έχω κάτι συγκεκριμένο!

4) Κάποιες φορές ναι, κάνω προετοιμασία αλλά τις περισσότερες ανεβάζω κάτι που έφτιαξα τις προηγούμενες ημέρες.

5) Έχω κάποιες και αν μου πετύχουν θα τις μοιραστώ μαζί σας!

6) Περίπου 1 ώρα τη μέρα.

7) Όταν δεν έχω καμία άλλη υποχρέωση και είμαι ήρεμη.

8) Έχω 2 σκυλάκια τη Νίτσα και τη Γκίζμο, 5 ετών και αδερφούλες που συνήθως είναι η παρεούλα μου όταν φτιάχνω κάτι!

9) Εκτός από όσα δείχνω στο blog μου, μου αρέσει πάρα πολύ να διαβάζω βιβλία και πιο σπάνια φτιάχνω παζλ.
 

 Τα blog που δίνω βραβείο είναι:


Σας εύχομαι για άλλη μια φορά καλό Πάσχα!!!

Φιλιά Aby

33 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες στην παρέα μας!!! Να χαίρεσαι το βραβείο σου!! Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα όλη μέρα! Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και για το βραβειάκι!!!! Καλωσόρισες στον κόσμο των blogger!!! Θα τα λέμε. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ!Να χαρείς το βραβείο σου!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τη Μαίρη από το http://mairi-creations.blogspot.gr/ !Για κάποιο λόγο δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο! Μου λέει ότι το σχόλιο μου θα είναι ορατό μετά την έγκριση!Αν κάποιος ξέρει τι είναι αυτό ας μου αφήσει ένα σχόλιο!!! Και Μαίρη αν δεις την ανάρτηση για σένα είναι το βραβειάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, κορίτσι μου! Καταρχήν να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις να μου χαρίσεις το βραβείο! Θα μου επιτρέψεις όμως να κάνω την ανάρτηση όταν γυρίσω από Κέρκυρα... δεν έχω μυαλό τώρα, χαχα!!
      Αυτό που λες με το σχόλιο, μην σε ανησυχεί, θα το δει. Είναι μια ρύθμιση, ώστε όλα τα σχόλια να περνούν πρώτα από έγκριση από τον διαχειριστή του ιστολογίου - μετά εκείνος δημοσιοποιεί από αυτά όσα θέλει. Βλέπει όλα τα σχόλια ανεξαιρέτως, εμείς δεν μπορούμε να τα δούμε μέχρι να τα δημοσιοποιήσει. Φιλάκια πολλά, καλά να περάσεις και καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
    2. Καλά να περάσεις και ευχαριστώ για τη διευκρίνιση!Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Εδώ παρούσα να παραλάβω το βραβείο μου , που προέρχεται από τη νέα μου αλλά ταλαντούχα φίλη .
    Ευχαριστώ πάρα πολύ , το παίρνω με χαρά.
    Να σου ευχηθώ πάλι Καλό Πάσχα
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Να χαρείς το βραβειάκι σου!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια και πάλι για το βραβείο σου.Το αξίζεις!!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. congrats on the award! :))) drop by my blog too dear?

    xoxo,
    Rae
    http://raellarina.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!
    Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!
    Να περάσεις όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά!Καλές γιορτές και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!Καλό Πάσχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσι μου!Καλές γιορτές!!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα!Και καλό Πάσχα!
    Σε παίδεψα βλέπω;) Καθυστέρησα λόγω ολιγοήμερων διακοπών κι έλλειψης ίντερνετ!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!Και συγχαρητήρια για το όμορφο blog σου!Συνέχισε με το ίδιο μεράκι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαίρη μου!Είμαι καινούρια και γι'αυτό δεν ήξερα τι γίνεται! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και να χαρείς το βραβειάκι σου!!!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!Έκανα μια βόλτα στο blogaki σου και μου άρεσαν όσα είδα!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!Πάω και εγώ να δω το δικό σου!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο και καλώς σε βρήκα! Μπορείς να δείς την σχετική ανάρτηση εδώ http://art-of-hand.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html. Καλή εβδομάδα να έχεις φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την είδα και σε ευχαριστώ πολύ!Καλή συνέχεια!!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  12. Σ ευχαριστούμε τόσο πολύ για το βραβειάκι :)μας έδωσες μεγάλη χαρά!!
    Συγχώρεσε μάς για την καθυστέρηση της απάντησης αλλά είμασταν διακοπούλες πασχαλινές! Ετοιμάζουμε με την σειρά μας αυτά που πρέπει κ θα σε\ου στείλουμε κ την ανάρτηση όταν είναι ετοιμή!
    Καλώς σε βρήκαμε νέα μας φιλή κ καλή συνέχεια στην όμορφη δουλειά σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα κορίτσια!Εξάλου έχετε πολύ όμορφο blog!Ελπίζω να τα περάσετε όμορφα στις διακοπές σας!!Θα τα πούμε!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
    2. γλυκιά μου υπάρχει κάποιο mail σου να επικοινωνήσουμε?

      Διαγραφή
    3. Και βέβαια!Στείλτε μου ότι θέλετε στο arabtzalmak@hotmail.com ή αν σας βολεύει πιο πολύ στείλτε μου στο facebook στη σελίδα ή το προφίλ μου τα έχω και τα δύο AbyCraft.

      Διαγραφή
  13. Μπράβο κούκλα μου!!! Να τα χιλιάσεις!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς σε βρήκα! Επίτρεψέ μου να σου δώσω κι εγώ το ίδιο βραβειάκι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή