Σάββατο, 11 Μαΐου 2013

Δεύτερο βραβείο!

Πριν λίγες μέρες πήρα το πρώτο μου βραβείο και πολύ σύντομα ήρθε και το δεύτερο! Μου το στέλνει η καινούρια μου φίλη Αναστασία από το http://hnmcreations.blogspot.gr/ ,είναι πολύ ωραίο blog αξίζει να ρίξτε μια ματιά!

Σύμφωνα με τους κανόνες του βραβείου θα πρέπει να πω 11 πράγματα για τον εαυτό μου οπότε....

1) Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Γιάννενα!
2) Ο αγαπημένος μου συγγραφέας είναι ο Άλμπερτ Καμύ.
3) Φτιάχνω χειροποίητα πράγματα από πολύ μικρή.
4) Πρόσφατα έγινα 21 χρονών.
5) Δεν μπορώ να ξεχωρίσω αγαπημένο συγκρότημα αλλά μερικά είναι Nirvana , Cage the elephant , Back Alley 121(και πολλά άλλα)!
6) Έχω αλλεργία στη σοκολάτα.
7) Μου αρέσει πολύ να κάθομαι στον ήλιο.
8) Αγαπάω πολύ τα ζώα και (όπως έχω ξαναπεί) έχω δύο σκυλίτσες 5 ετών.
9) Πριν από ένα περίπου χρόνο έμαθα βελονάκι και το καλοκαίρι είχα τεράστιο κόλλημα(νομίζω όλοι το έχουν πάθει κάποια στιγμή).
10) Θέλω πολύ να ταξιδέψω ,αλλά όλο το αναβάλω!
11) Χαίρομαι πάρα πολύ που έκανα blog και σχεδόν κάθε μέρα γνωρίζω κόσμο με παρόμοια ενδιαφέροντα με τα δικά μου.

Αυτά είχα να πω και επίσης ότι το αξεσουάρ για το πουκάμισο που έδειξα λέγεται collar tips και ευχαριστώ τη Χριστίνα που μου το είπε. Καλό Σαββατοκύριακο!!!!


Φιλιά Aby







 

17 σχόλια:

  1. αλλεργια στην σοκολατα, ε; αυτο ειναι πικρα!!!
    να εισαι καλα, να χαιρεσαι και τα σκυλακια σου και εδω ειμαστε ολες για να τα λεμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω συνηθίσει πια αλλά ναι, είναι λίγο κάπως μα μην μπορείς να φας σοκολάτα!Σε ευχαριστώ και χαίρομαι πάρα πολύ που τα λέμε!:)

      Διαγραφή
  2. να χαίρεσαι το βραβειάκι σου. Έχω και εγώ αλλεργία στη σοκολάτα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα με καταλαβαίνεις απόλυτα!!Σε ευχαριστώ πολύ!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου και να αποκτήσεις πολλά ακόμα!!!
    Μακάρι να είχα και εγώ αλλεργία στη σοκολάτα θα είχα γλυτώσει από πολλά χα χα!!!Φιλάκια!!!
    Υ.Γ.Αν θες βγάλε τη λεκτική επαλήθευση γιατί είναι λίγο κουραστική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!Και με έκανες να γελάσω πολύ!!!:) Δεν ξέρω τι είναι η λεκτική επαλήθευση αλλά θα το ψάξω και θα το βγάλω!Ευχαριστώ που μου το είπες!!!

      Διαγραφή
    2. Σοφία μου,
      νομίζω το διόρθωσα!Κατάλαβα τι είναι και ναι, έχεις δίκιο είναι πολύ κουραστικό και εκνευριστικό, να 'σαι καλά που μου το είπες!Αν δεις και κάνει πάλι τίποτε περίεργα πες μου!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Aby μου να χαίρεσαι το βραβείο σου με πολλά ακόμα , χαίρομαι που μάθαμε κάτι για σένα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!Είναι αρκετά διασκεδαστικό να λες πράγματα για τον εαυτό σου!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα! Έκανα μια βόλτα στο σπιτάκι σου και μου άρεσε η δουλειά σου. Μπράβο να τα χαίρεσαι τα βραβειάκια σου. Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε σένα!Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Αυτό που κάνει περισσότερη εντύπωση, νομίζω είναι η σοκολάτα!!! Όσο για τα ταξίδια, αν έχεις τη δυνατότητα να τα κάνεις, να μην τα αναβάλλεις! Τώρα που μπορείς να τα κάνεις, γιατι δεν ξέρεις πως έρχονται τα πράγματα, ίσως αργότερα να θέλεις, αλλά να μη μπορείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Ναι, αυτό με τη σοκολάτα είναι λίγο περίεργο!Και για τα ταξίδια έχεις πολύ δίκιο...Καληνύχτα και φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Εμένα πάντως εντύπωση μου κάνει που εσύ είσαι 21 χρονών και πλέκεις βελονάκι και εγώ κοντέυω να 40αρήσω και να το μάθω δεν τα καταφέρνω!!χαχαχα Ότι φτιάχνεια είναι τέλειο και με προσωπικότητα, ταξίδια να προγραμματήσεις ακόμη και αν είναι με σακίδιο και ποδήλατο.... μεγαλώνοντας βρίσκουμε χρόνο και χάνουμε την διάθεση για περιπέτεια...φιλιά πολλά!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα τόσο καλά σου λόγια!Πρέπει να σου πω ότι γέλασα πολύ με το βελονάκι!Πιστεύω ότι αν προσπαθήσεις πάντως θα τα καταφέρεις:)Και όσον σφορά τα ταξίδια μου άρεσε πολύ αυτό που μου είπες και με έβαλες σε σκέψεις!Φιλιά!!!!:)

      Διαγραφή
  8. you poor little thing...Αλεργια στη σοκολατα....ΜΑ Αλεργια στη σοκολατα...?Τοo cruel to be true...CONGRATS για το βραβειο!!! :D

    Υ.Γ...μα αλεργια στη σοκολατα?

    Motoko!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Motoko!Και όμως είναι αλήθεια!!!:)

      Διαγραφή