Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Πρώτο μπάνιο για το καλοκαίρι!!!

Τι κάνετε κορίτσια (και αγόρια)? Εγώ όπως λέει και ο τίτλος πήγα το πρώτο μου μπανάκι για το καλοκαίρι.Το πρωί ήταν όμορφα αλλά μετά συννέφιασε και φυσούσε πολύ!Δεν πειράζει όμως εγώ πρόλαβα και την έκανα τη βουτιά μου!Το βραδάκι πήγα και σε ένα live εκεί στην περιοχή.Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες ,μόλις τις πάρω στα χέρια μου θα σας τις δείξω! Αλλά επειδή ανάρτηση χωρίς φωτογραφία δεν γίνεται ένα κόσμημα που το έκανα τη προηγούμενη εβδομάδα.


 Η κεντρική χάντρα είναι όστρακο.Αυτή είναι η μπροστά όψη και


αυτή η πίσω.

Φιλιά Aby

22 σχόλια:

  1. Ωραία δουλειά,όμορφα χρώματα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε αστέρι πως το έκανες αυτό? Πωπω ψιλοδουλειά! Πολύ όμορφο! Βουτιές ,live αυτά είναι τα ωραία! Μπράβο κοριτσάκι να περνάς τέλεια και να ζεις την κάθε στιγμή με χαρά! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η τεχνική που βρήκα τώρα τελευταία και έχω κολλήσει:P Θα προσπαθήσω να δείξω tutorial!Τα πέρασα πολύ όμορφα και ευχαριστώ για τα σχόλια σου,πάντα μου λες κάτι ωραίο!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Ωραίο! Τι εννοείς όμως όταν λες "όστρακο"? Δεν ξέρω τι είναι... Πάντως αυτά τα όστρακα που ξέρω... δε μοιάζουν μ αυτό! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Και εμένα στο μαγαζί που το πήρα μου το είπαν,μάλλον θα έχει να κάνει με την τεχνική που χρησιμοποιούν,δεν ξέρω σίγουρα να σου πω!:)

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο και σύγουρα είχε πολύ δουλειά. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Η αλήθεια είναι ότι μου πήρε περίπου τρεις ώρες να το κάνω!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το κόσμημα! Καλό ξεκίνημα στα μπάνια σου και να περνάς καλά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να ξαναπάω σύντομα!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσουν πολύ οι δουλειές με ψιλές χαντρούλες, σε λίγο θα δείξω νέα σχέδια κορδόνια με βελονάκι, ακόμα περνάω χάντρες.
    Χαίρομαι που βρεθήκαμε, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Θα χαρώ πολύ να δω νέα σου σχέδια!!!

      Διαγραφή
  7. Κοπέλα μου καταλαβαίνεις τι υπέροχο κομμάτι δημιούργησες????έχεις συνειδητοποιήσει ότι αυτο το ζουζού κοσμηματάκι θα κάψει καρδιές!!!!!!!!!!!!!!φιλάκια και καλό βραδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο σου!Μου έφτιαξε τη διάθεση!!!!!Καληνύχτα και φιλιά!!!:)

      Διαγραφή
  8. Πω πω δουλεια το βλεπω και ζαλιζομαι!!!!!Ειναι πολυ ομορφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι την έχει τη δουλειά του!Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα χρώματα, άψογα συνδιασμένα! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο το κόσμημα σου με φανταστικά χρώματα!Καλή αρχή στα μπάνια σου και να περνάς τέλεια!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!Και εγώ ελπίζω να κάνς πολλά μπανάκια αυτό το καλοκαίρι!!!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΚΟΣΜΗΜΑ ΜΕ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή