Πέμπτη, 9 Μαΐου 2013

Αξεσουάρ για το πουκάμισό σας!

Τον τελευταίο καιρό τα κολάρα και τα γιακαδάκια είναι πολύ της μόδας ,σίγουρα κάπου θα έχετε δει!Γι' αυτό αποφάσισα να κάνω και εγώ ένα αξεσουάρ για τα πουκαμισάκια μου!Δεν βρήκα πως ακριβώς λέγονται, συνήθως τα λένε "κολάρα για πουκάμισα με αλυσίδα".Είναι πολύ εύκολο, οικονομικό και γίνεται και πολύ γρήγορα!


 Χρειάστηκα 2 κουμπώματα για σκουλαρίκια,αλυσίδα και δύο διακοσμητικά ,εγώ επέλεξα fimo τριαντάφυλλα και


κόλλα, εγώ χρησιμοποίησα θερμοκόλλα.


Έβαλα θερμοκόλλα πάνω στο κούμπωμα και μετά κόλλησα το τριαντάφυλλο επάνω του.


Έκανα το ίδιο και για το άλλο κούμπωμα.


Πέρασα ένα κρικάκι όπως φαίνεται στη φωτογραφία στο πίσω μέρος από το κούμπωμα.


Πέρασα και την αλυσίδα από το κρικάκι και έκανα την ίδια δουλειά και για το άλλο τριαντάφυλλο.


Είναι έτοιμο!


Εδώ το βλέπετε και φορεμένο!

Tips: Μπορείτε αντί για κλιπ να πάρετε βάσεις για σκουλαρίκια αλλά αυτές που είναι περαστές.Στέκεται καλύτερα αλλά δεν μου αρέσει να τρυπάω το ύφασμα γιαυτό το έκανα με τα κλιπς.
Υπολογίστε το μήκος της αλυσίδας πριν την περάσετε στο κρικάκι για να μην σας βγει πολύ μακριά ή πολύ κοντή.
Αυτά από εμένα!

Φιλιά Aby

16 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο και μοντέρνο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί όμορφη ιδέα!!! Μπράβο!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο, στιλάτο, in-fashion, και από κοντά φαντάζομαι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Θα δοκιμάσω να το κάνω κι εγώ!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και καλή επιτυχία!Αν το φτιάξεις στείλε μου μία φωτογραφία!Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Γειά σου Aby μου!
    Λοιπόν για να σου λύσω την απορροία λέγονται collar tips. Έτσι έχω δει σε άλλα blogs και τα αναφέρουν.. Θυμάμαι πριν χρόνια σε κάποια όσκαρ είχα δει τη Γκουίνεθ Πάλτροου να φοράει μια μπλούζα στολισμένη με χρυσές αλυσίδες. Μου άρεσε τόσο πολύ! Δεν θα φανταζόμουν τότε πως θα μπορούσα μόνη να στολίσω μια δική μου μπλούζα. Ευχαριστώ που μας έδειξες τον τρόπο. Είναι πολύ όμορφο το collar tip σου και πολύ όμορφα τα λουλουδάκια που χρησιμοποίησες.
    Γειά χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου,
      ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία γιατι παιδεύτηκα αρκετά και πρόλαυτα δεν είχα βρει πως λέγεται!Θα χαρώ πολύ να δω αν κάνεις κάτι ανάλογο!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα και χρόνια πολλά!Πολύ όμορφο και ιδιαίτερο το αξεσουάρ που μας παρουσιάζεις. Αν θέλεις πέρασε μια βόλτα από το blog μου να πάρεις δύο βραβεία που έχω για εσένα..Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και εννοείται θα περάσω!!!Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  6. Hola! Llego hasta tu sitio por intermedio del blog Chicates, precioso lugar, si me permites me quedo para seguirte.
    Te dejo un fuerte abrazo desde Uruguay!

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks for your comment!I'm going to your blog right now!!Kisses!!!

      Διαγραφή
  7. φτιαχνεις πολυ ωραια πραγματα (αυτα τα κοσμηματα με τα συρματα που στριφογυριζουν μου προκαλουν δεος!).την καλημερα μου και καλο Σ.Κ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!:)Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!!!

      Διαγραφή