Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013

Crochet παστέλ!

Καλησπέρα σε όλη την παρέα! Είχα φτιάξει το κοσμημάτακι που φαίνεται παρακάτω την άνοιξη γι' αυτό και τόσο παστέλ!Δεν το έχω βήμα βήμα αλλά έχω τις οδηγίες.



Βελονιές που θα χρειαστείτε: 

Γαϊτανάκι στον αέρα (γ.σ.α)
Βουβό γαϊτανάκι (β.γ.)
Ποδαράκι (π.)
Μισό ποδαράκι (μ.π.)

Chain (ch.)
Single crochet (s.c.)
Double crochet (dc)
Half Double crochet (hdc)

Για το μεσαίο κύκλο χρησιμοποίησα 3 χρώματα όπως βλέπετε.

Με το ανοιχτό μωβ:

 10 γαϊτανάκια στον αέρα (γ.σ.α.)
                                         Δημιουργήστε δακτύλιο βάσης
3  γ.σ.α.
8 ποδαράκια (π.)
Κλείστε το κύκλο

Chain 10 (ch.)
join to make a circle
chain 3
8 dc
Fasten off 

Στερεώνουμε το καινούριο χρώμα στην κορυφή από τα 3 γ.σ.α. με το μωβ χρώμα.

Με το μπεζ:

3 γ.σ.α.
1 π. στην ίδια βελονιά 
έπειτα στο κενό από τα προηγούμενα ποδαράκια κάνουμε 2 π.
επαναλαμβάνουμε το παραπάνω βήμα
Κλείνουμε το κύκλο

chain 3
1 dc in the same sticth
2dc in the dc space below
repeat till the end of the round
Fasten off

Προσθέτουμε και το τελευταίο χρώμα ,εγώ έβαλα αυτό το σκούρο ροζ(?)

2 γ.σ.α.
1 β.γ. στην ίδια βελονιά
στο κενό από τα προηγούμενα ποδαράκια κάνουμε 2 β.γ.
επαναλάβετε μέχρι το τέλος
Κλείστε το κύκλο

chain 2
1 sc in the same sticth 
2 sc in the dc space below
repeat till the end of the round
fasten off

Για τους κύκλους δεξιά και αριστερά:
Με το χρώμα στο εσωτερικό του κύκλου:

10 γ.σ.α.
Δημιουργήστε δακτύλιο βάσης
3 γ.σ.α.
10 π. μέσα στο δακτύλιο βάσης
κλείστε το κύκλο

chain 10
join to make a circle
chain 3
10 dc inside the circle
 Fasten off

Στερεώνεται καινούριο χρώμα

3 γ.σ.α.
1 π. στην ίδια βελονιά
στο επόμενο κενό από τα ποδαράκια από το προηγούμενο κύκλο κάνετε 2 π.
επαναλάβετε μέχρι το τέλος του κύκλου
κλείστε το κύκλο

chain 3
1 dc in the same stich
2 dc in the dc-space below
repeat till the end of the round
fasten off

 Για τα φύλλα:

5 γ.σ.α.
1 β.γ. στη δεύτερη θηλιά από το βελονάκι
1 μ.π. στην επόμενη θηλιά
1 π. στην επόμενη θηλιά
2 μ.π. στη τελευταία

τώρα δουλεύεται στην αντίθετη πλευρά της αλυσίδας βάσης

1 π. στην επόμενη βελονιά
1 μ.π. στην επόμενη βελονιά
1 β.γ. στη τελευταία βελονιά

chain 5
1 sc to the second chain from the hook
1 hdc in the next stich
1 dc in the next stich
2 hdc in the last stich

working in the opposite side of the foundation chain

1 dc in the next stich
1 hdc in the next stich
1 sc in the last stich
fasten off

Στο αριστερό φύλλο πρόσθεσα καινούριο χρώμα και σε κάθε κενό έκανα 2 β.γ.

Τέλος τα έραψα μεταξύ τους και πρόσθεσα τη δαντέλα και τις χάντρες!



Φιλιά Aby


30 σχόλια:

  1. Ωραία δουλειά,πραγματικά ανοιξιάτικο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφο. Μου αρέσει και ο συνδιασμός με τη δαντέλα
    και τις χάντρες. Μπράβο ωραία επιλογή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Τελικά συνδιάστηκαν όμορφα!

      Διαγραφή
  3. ειναι πολυ ομορφο και θα το φορας ολο το καλοκαιρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Ναι, σκέφτομαι να το φοράω συνέχεια!!

      Διαγραφή
  4. Έγινε πάρα πολυ΄όμορφο και φυσικά είναι μοναδικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο με απόλυτα εναρμονισμένα χρώματα, Μπράβο ωραία δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο και εντυπωσιακό κολιεδάκι! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το πλεκτό κολιεδάκι ,και οι οδηγίες χρήσιμες
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, χαίρομαι που βοήθησαν οι οδηγίες!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Θα πω την αλήθεια.... δεν κατάλαβα από τις οδηγίες τίποτα!!! Χαχαχαχα τελείως άσχετη με το βελονάκι...)Είναι όμως πανέμορφο και έχεις βάλει και πολύ ωραία χρώματα! Τα μοτιφάκια μου αρέσουν πολύ και για κορδέλα για μαλλιά και σε κασκόλ! Μπράβο Aby για μία ακόμη φορά είσαι καταπληκτική! φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!Σκέφτομαι να κάνω καμία κορδέλα για τα μαλλιά οπότε θα το δοκιμάσω!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Γεια και καλως σε βρήκα!
    Είναι πολυ γλυκό το κολιε σου και αν και δεν είμαι φαν του πλεχτου κοσμήματος αυτό μου άρεσε πολυ!
    Σε περιμένω και απο το δικό μου σπιτάκι!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Το ότι δεν είσαι φαν και σου άρεσε με χαροποιεί ιδιαίτερα:)Εννοείται θα περάσω από το σπιτάκι σου!!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Μπράβο, φαίνεται πολύ ωραίο, αλλά εγώ που είμαι άσχετη από βελονάκι μου φαίνεται βουνό και οι οδηγίες... κινέζικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!Και εμένα πριν μάθω βελονάκι μου φαινόταν βουνό όλα αυτά αλλα στην πορεία τα μαθαίνεις:)

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφο!! Αλλά δεν ξέρω να πλέκω... :(
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο έγινε Aby!!Μου αρέσουν τα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πάρα πολύ όμορφο και με τέλεια χρώματα!!!Γειά στα χέρια σου!!!Μου αρέσουν πολύ τα πλεκτά κοσμήματα μα προς το παρόν δεν έχω ιδέα απο πλέξιμο!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Να είσαι καλά!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  14. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΟΛΙΕ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή