Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013

Καλoκαιρινό φόρεμα DIY!!!

Καλημέρα!!DIY ραπτική για σήμερα και συγκεκριμένα φορεματάκι.Νομίζω ότι είναι αρκετά απλό.


Αυτό είναι το ύφασμα που χρησιμοποίησα (και το πήρα μόνο 1 ευρώ!)
Το πόσο θα χρειαστείτε εξαρτάται από το σώμα σας.Θα σας πω πως υπολόγισα το δικό και θα καταλάβετε πόσο χρειάζεστε και για εσάς.


Το "πατρόν" το έχω χωρίσει σε δύο κομμάτια. 
Για να βρείτε τις διαστάσεις από το 1 μετρήστε τη περιφέρεια του στήθους σας και διαιρείται δια δύο. Αυτό είναι το πλάτος από το 1 , προσθέτουμε και άλλα 4 εκ. (2 από κάθε πλευρά για τα στριφώματα)
Πχ περιφέρεια στήθους 90 εκ. άρα 90/2=45
45+4=49.
Το ύψος τώρα το υπολογίζεται μετρώντας από εκεί που θέλετε να ξεκινάει το φόρεμα μέχρι τη βάση του στήθους.
Για το κομμάτι 2 υπολογίστε πόσο θέλετε να είναι το άνοιγμα στο τέλος του φορέματος.Εγώ μέτρησα το τέλος σε ένα φόρεμα που μου άρεσε και πρόσθεσα 4 εκ(  2 από κάθε πλευρά για τα στριφώματα).
Το ύψος εξαρτάται από το πόσο μακρύ θέλετε το φόρεμα,εγώ επειδή δεν είχα πολύ το χρησιμοποίησα όλο.
Για να τελειώσει το "πατρόν" ενώνουμε το κάτω μέρος του φορέματος με το κάτω με το από το κομμάτι 1. Ουσιαστικά είναι οι δύο λοξές γραμμές.


Κόβουμε και κάνουμε τα στριφώματα δεξιά και αριστερά.


Ράβουμε.

Κάνουμε και τα στριφώματα πάνω και κάτω.


Γυρίζουμε το ύφασμα από τη σωστή πλευρά και σημαδεύουμε στο ύψος που τελειώνει το κομμάτι 1.

 
Ράβουμε με λάστιχο γύρω από όλο το ύφασμα τρεις φορές με περίπου ένα εκατοστό απόσταση μεταξύ τους. Αν δεν ξέρετε πως γίνεται βρήκα αυτό το video δείχνει πολλούς τρόπους. Ο τρόπος που χρησιμοποίησα εγώ είναι στο 3:31 του video.


Σε αυτό το βήμα το φόρεμα φαίνεται κάπως έτσι.Εμένα προσωπικά στεκόταν έτσι αλλά προτίμησα να του βάλω τιράντες.

Με το ύφασμα που περίσσεψε μέτρησα πόσο μακριές θέλω να είναι οι τιράντες και στο πλάτος τις έκανα 5 εκ.(το τελικό πλάτος θα είναι 2,5).
Τις έραψα όπως βλέπετε στη φωτογραφία , μετά τις έραψα και στο φόρεμα και έτοιμο το φορεματάκι σας!!!


Λοιπόν πως σας φαίνεται;

Φιλιά Aby

26 σχόλια:

  1. Ουαου! Έτσι όπως το δείχνεις φαίνεται πολύ εύκολο! Δεν ξέρω αν θα είναι το ίδιο εύκολο όταν το δοκιμάσω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά είναι απλό!Αν το δοκιμάσεις και έχεις καμία απορία πες μου!Καλή επιτυχία!:)

      Διαγραφή
  2. Πράγματι εύκολο είναι επειδή ράβω και εγώ , πάντως Aby μου πολύ όμορφο το έκανες και ωραία χρώματα!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Είχα λίγο αμφιβολία για τα χρώματα αλλά τελικά μου άρεσε όπως βγήκε!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Μου φαίνεται ότι πρέπει να χάσω πολλά κιλά χαχαχχα Πολύ όμορφο Aby μου και δεν θα σου πω ότι σου πάει πολύ γιατί ότι και να βάλεις είμαι σίγουρη ότι θα σου πηγαίνει!!! Μου άρεσαν και τα χρώματα του υφάσματος πολύ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι τέτοια μου λες και γελάω!Κ εγώ είμαι σίγουρη πως και εσύ ό,τι και να βάλεις θα σου πηγαίνει γιατί έχεις όμορφο χαρακτήρα:)Ευχαριστώ πάντως,πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. τελειο το φορεμα!!!!ευκολες οι οδηγιες που μας δινεις!εγω ομως μαλλον θα χρειαστω τεντοπανο για να με καλυψει!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πλεχτό μπισκότο!:)Εγώ νομίζω ότι θα είσαι υπέροχη και με ένα καλοκαιρινό υφασματάκι!:)Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Με τις οδηγίες που δίνεις φαίνεται πανεύκολο και είναι πολύ όμορφο.Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βοηθάνε οι οδηγίες!Καληνύχτα!:)

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο και σου πάει! Με γεια σου και γεια στα χέρια σου!
    Δεν έχω ραπτομηχανή... και παρόλο που τα πάω καλά με το ράψιμο στο χέρι, θα μου έπαιρνε κι εγώ δεν ξέρω πόσο χρόνο για να το κάνω... κι αν θα γινόταν και σωστό! Πάντως, ευχαριστούμε για τις οδηγίες - ίσως αν αποκτήσω πρόσβαση σε ραπτομηχανή, να το δοκιμάσω! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!Η αλήθεια είναι πως όσο καλά και να ράβεις στο χέρι θα σου πάρει πολύ καιρό!Θα πρότεινα (αν μπορείς βέβαια) να αγοράσεις ραπτομηχανή,δεν ξέρεις πόσο χρήσιμη είναι!Αν το φτιάξεις θα χαρώ πολύ να το δω!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Απίθανο είναι και οι οδηγίες σου πάρα πολύ καλές!!! Δυστυχώς, δεν ξέρω να χρησιμοποιώ ραπτομηχανή... Θα κρατήσω, όμως, τις οδηγίες και στην πρώτη επίσκεψη της μαμάς μου θα τις εμφανίσω!!! χιχιχιχι... Σου πάει τέλεια!!!! Φιλάκια και ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!Και θα συμφωνήσω ότι η μαμά είναι πολύ καλή ιδέα!!:)Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο και απλό φόρεμα. Όπως μου αρέσουν. Εγώ αν και κατάγομαι απο οικογένεια μοδιστρών και υπάρχει και ραπτομηχανή δεν έμαθα ποτέ να ράβω. Ίσως κάποια μέρα να μου κάνει το κλικ αλλά όχι σήμερα αν και με τις οδηγίες δίχνει να είναι απλή η διαδικασία. Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού είσαι και από οικογένεια μοδιστρών νομίζω ότι δεν θα δυσκολευτείς καθόλου αν προσπαθήσεις!Σε ευχαριστώ!Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Ααααα τι ωραίο που έγινε! Και φαίνεται εύκολο! Κι εγώ έχω πάρει από τα υφάσματα αυτα με 1 ευρω για να κάνω καλοκαιρινά φουστανάκια, κι όλο το αναβάλω! Το δικό σου πατρόν, μπαίνει κι αυτο στα μελλοντικά σχέδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα 1 ευρώ σε προκαλεί να το πάρεις!:) Χαίρομαι που σου άρεσε!!

      Διαγραφή
  10. Καλοφόρετο!!!Είναι υπέροχο!!!Δυστυχώς δεν τα πάω καλά με το ράψιμο αλλά οι οδηγίες σου είναι πολύ καλές οπότε τις κρατώ και στο μέλλον ίσως κάποια στιγμή το δοκιμάσω!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και αν το φτιάξεις ποτέ θα χαρώ να το δω!!Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Aby μου!!σουπερ μπλόγκ,σουπερ φόρεμα!!Σου γράφομαι,αυξάνεται σιγά -σιγά το παρεάκι μας!!σε περιμενω και απο μένα να με διαβάσεις κ να γνωριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου και εννοείται θα τα λέμε!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Το κάνεις να φαίνεται τόσο εύκολο!!!Με προκαλεί να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το!!!!Και εγώ την πρώτη φορά που έκανα έλεγα πωπω θα είναι πανδύσκολο αλλά τελικά γίνεται εύκολα!

      Διαγραφή