Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Εύκολα σκουλαρίκια με χαλκό!

Καλημέρα!Έκανα τα παρακάτω σκουλαρικάκια σήμερα το πρωί.Γίνονται γρήγορα  και νομίζω συνδυάζονται εύκολα.




Χρειάζεται χαλκός όχι όμως πολύ χοντρός γιατί δε βοηθάει να γίνουν τα σχέδια, 2-3 mm είναι καλός.


Έκοψα αρχικά το σχήμα που θέλω να έχουν και στρογγύλεψα τις γωνίες.
Τα δικά μου έχουν διαστάσεις 1.5 x 4.5 


Τώρα με ένα στυλό ζωγράφισα πάνω στο χαλκό.
Το δεξί σκουλαρίκι είναι από τη πλευρά που ζωγραφίζουμε και το αριστερό είναι η ανάποδη (η οποία μου αρέσει πιο πολύ!)
Για να βγει πιο "έντονο" το σχέδιο βάλτε κάτω από το χαλκό κάτι μαλακό,(πχ ύφασμα, χαρτί κάτι τέτοιο).


Πέρασα γύρω γύρω λίγες κλωστές (μουλινέ) ,έβαλα και μία χάντρα τσιπ και έτοιμο!
Έκανα την ίδια διαδικασία και για το άλλο σκουλαρίκι.


Εντάξει δεν μου βγήκε ακριβώς ίδιο το σχέδιο στα δύο σκουλαρίκια αλλά γι' αυτό τα λένε χειροποίητα!
Καλές δημιουργίες!!!


Φιλιά Aby

34 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία είναι και τα χρώματα που έβαλες μου αρέσουν ιδιαιτέρως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Είπα να βάλω λίγο πιο καλοκαιρινά χρώματα!

      Διαγραφή
  2. καλώς σε βρίσκω κορίτσι!!! τι να πρωτοθαυμάσω!!!γεια στα χέρια σου!!! τα σκουλαρίκια υπέροχα , αλλά από ό,τι βλέπω και στα υπόλοιπα ...διαπρέπεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Θα περάσω και εγώ από το blog σου:)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ιδιαίτερα έγιναν , και βέβαια δεν μπορούν να γίνουν ολόιδια , με το χέρι τα έκανες. Τα χρώματα των κλωστών ταιριάζουν με πολλά ρούχα.
    Μπράβο κορίτσι μου , φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Και εγώ πιστεύω οτί θα ταιριάζουν με πολλά!!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία Aby μου! Και μου άρεσαν και τα χρώματα που χρησιμοποίησες. Αν ξαναφτιάξεις βάλε και κερόνημα αντί για μουλινέ...βγάζει πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχεις δίκιο θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα,θα το δοκιμάσω!Ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ πολύ ωραία τα σκουλαρίκια, ταίριασαν πάρα πολύ και οι κλωστές που έβαλες!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ marileni μου!Αν και μου αρέσουν τα πιο κοκκινομώβ είπα να κάνω κάτι διαφορετικό.Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα τα σκουλαρίκια με όμορφα χρώματα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει πολύ ο συνδιασμός, χαλκός και κλωστές !!!
    Είναι πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ακριβώς Aby μου. Γιαυτό τα λένε χειροποίητα!! ! Πάντως είναι πολύ ωραία και πρωτότυπα. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τελεια τα εκανες!κι εγω που δεν ειμαι πολυ του κοσμηματος νομιζω θα τα φοραγα!καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαί πολύ που θα τα φορούσες:)Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτικά τα σκουλαρίκια σου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ καλό Σ/Κ και σε σένα!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα έγιναν, Aby μου! Το σχέδιο είναι ιδιαίτερο και με κέρδισε με την πρώτη ματιά. Να σε ρωτήσω κάτι; Τις γωνίες πώς τις στρογγυλεύεις;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Για να στρογγυλέψω τις άκρες σημείωσα με το στυλό πως θέλω να είναι και μετά με το ψαλίδι το έκοψα.Αν ακόμη έχει μυτούλες το λιμάρω και λίγο με μία απλή λίμα και είναι έτοιμα!Ελπίζω να βοήθησα!!Πολλά φιλιά!!!:)

      Διαγραφή
  12. Γεια στα χερακια σου μου αρεσουν πολυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άλλη μία όμορφη δημιουργία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστικά!τέλεια τα χρώματα, τέλειο και το χαρακτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή