Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013

Ανακυκλώστε τα μπλουζάκια σας!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Όλες μας πιστεύω έχουμε αυτά τα κλασικά αθλητικά μπλουζάκια , εγώ αν και έχω αρκετά δεν τα πολυφοράω οπότε σκέφτηκα ότι κάτι έπρεπε να τα κάνω.Όσα είναι σε καλή κατάσταση προτείνω να τα δώσετε κάπου (εγώ έδωσα μερικά) και κράτησα και κάποια για τις κατασκευές μου! 

Αυτό είναι το μπλουζάκι και επίσης χρησιμοποίησα και κάτι περισσεύματα από ύφασμα που είχα(δεν ήθελα να το κάνω μονόχρωμο!)


Αρχικά κόβουμε κάτω από το ύψος της μασχάλης.


Κρατάμε το κάτω κομμάτι και του κάνουμε ένα στρίφωμα στο επάνω μέρος.


Εδώ εγώ χρησιμοποίησα διαφορετικό ύφασμα.Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το επάνω κομμάτι από το μπλουζάκι ή οτιδήποτε άλλο ύφασμα θέλετε.


Μέτρησα το μήκος από τη μπλούζα και έκοψα το ανάλογο ύφασμα συν 4 εκ.(2 σε κάθε πλευρά για τα στριφώματα)
Το ύψος το καθορίζετε εσείς,εγώ το έκανα 6 εκ. συν 4 εκ. για τα  στριφώματα.


Το έραψα περιμετρικά από τη μέσα πλευρά.


Έτσι φαίνεται από την εξωτερική πλευρά.Ουσιαστικά είναι ο πάτος της τσάντας.


Έκοψα και δύο κομμάτια για να κάνω τα χερούλια.


Τα έραψα όπως φαίνεται στη φωτογραφία.


Έραψα και μία εσωτερική τσέπη (γιατί δεν μου αρέσει να γίνεται χαμός μέσα στη τσάντα!)


Έκοψα και δύο λουλουδάκια να την διακομίσω και έτοιμη!!!
(Ήθελα να της βάλω και φόδρα αλλά μου είχε τελειώσει!)
Πώς σας φαίνεται?

Φιλιά Aby

27 σχόλια:

  1. Τι ωραία ιδέα!!!Και το αποτέλεσμα άψογο!!!Πολύ μου άρεσε η τσάντα σου!!!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα! Μια χαρά βγήκε η τσαντούλα σου! Κι εγώ κράτησα για να ανακυκλώσω τα ξεθωριασμένα μου μόνο, να δώ όμως πότε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι θέλει λίγο χρόνο!

      Διαγραφή
  3. L I K E!!!!! Ότι και να κάνεις μου αρέσει τελικά!!! Super idea!! φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πως να μας φανεί πολυτάλαντο κορίτσι; Τέλεια!!!! Μόλις είδα την μπλούζα σκέφτηκα τι έκπληξη μας ετοιμάζει το κορίτσι!!!! Μπράβο σου, πολύ καλή ιδέα για ανακύκλωση με πανέμορφο και χρησιμότατο το αποτέλεσμα!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου φτιάχνουν τη διάθεση τα σχόλιά σου!!!Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Έγινε καταπληκτική!!! Μπράβο, κορίτσι μου. Μου άρεσε πολύ το ύφασμα που διάλεξες. Αυτό θα πει "δημιουργική ανακύκλωση"!!! Καλό βράδυ, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Καλό βράδυ και σε εσένα!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Έξυπνη ιδέα και έγινε πολύ όμορφη η τσαντούλα! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη τσαντα ! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόνο ένα μπορώ να γράψω: WOW!!!
    Τί όμορφη ιδέα και πόσο υπέροχο αποτέλεσμα!!!
    Μπράβο σου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διαβαζω και εβλεπα και δεν καταλαβαινα που θα κατεληγε. Λεω στην αρχη θα το κανει στραπλες μπλουζακι και τελικα ειδα την τσαντα. Εισαι φοβερη!! Μου αρεσε πολυ.
    φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και το στράπλες πάντως καλή ιδέα!Χαίρομαι που σου άρεσε!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. ΤΕΛΕΙΑ!!!! Πρέπει να μάθω να ράβω μου φαίνεται!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!Αν έχεις ραπτομηχανή ξεκίνα, θα δεις πόσα πολλά πράγματα μπορείς να κάνεις!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Αυτό θα πει ανανέωση γκαρνταρόμπας! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. είναι πολύ ωραία, μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έξυπνη ιδέα και πολύ όμορφο αποτέλεσμα! Καλοφόρετη η τσαντούλα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πωπω!πάρα πολύ όμορφη!και για ακόμα μια φορά..δεν πετάμε τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή