Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2013

Σκουλαρίκια με υγρό γυαλί!

Καλημέρα!Μία μικρή ανάρτηση για σήμερα με σκουλαρίκια με υγρό γυαλί. Όλοι έχουμε δει, άλλοι έχουμε φτιάξει έτσι είπα και εγώ να βάλω ένα ζευγάρι που είναι από τα πιο αγαπημένα μου.


Αριστερό σκουλαρίκι: TXO - Drawer ,
Δεξιά:  TXO - Kalamar.
 Είναι από τα αγαπημένα μου ζευγάρια,όχι γιατί τα έφτιαξα εγώ , αλλά γιατί οι εικόνες είναι ζωγραφισμένες στο χέρι και μου αρέσει η απίστευτη λεπτομέρεια που έχουν!
Να σας πω ότι ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης δυστυχώς δεν έχει τη δουλεία του κάπου για να τη δείτε αλλά πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα την κάνει γνωστή!
Καλές δημιουργίες!!!

Φιλιά Aby

31 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και ξεχωριστά τα σκουλαρίκια σου!!!
    Και πόση λεπτοδουλειά στο σχέδιο!!!
    Μπράβο στον καλλιτέχνη, μπράβο και σε εσένα (που κι εσύ είσαι καλλιτέχνης, άλλωστε!!!)
    ;-)
    Φιλάκιααα!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


























































  2. Είναι όντως πολύ ιδιαίτερο σχέδιο και γιαυτό είναι και όμορφα τα
    σκουλαρίκια !! Μπράβο και στους δυό σας !!!






    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου και τα σχέδια που επέλεξες είναι υπέροχα!!!Μπράβο σε εσένα και στον δημιουργό των σχεδίων!!!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!Θα τα μεταφέρω και στο ζωγράφο :)Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Έχεις δίκιο να είναι από τα αγαπημένα σου!!!!Πολύ ωραία δουλειά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν ζωργαφίζει καταπληκτικά;Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  5. Αχ ναι τέλεια τεχνοτροπία και υπέροχα σκουλαρικάκια!!!
    Στηρίζουμε το χειροποίητο στις chicates!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικά και πρωτότυπα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα Aby! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και τα σκουλαρίκια αυτά είναι πολύ ιδιαίτερα!!!!!
    Καλή συνέχεια και καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Marie-Anne!Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα! Πανέμορφα είναι! Πωπω λεπτομέρεια και ταλέντο! Μπράβο σου που τα επέλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα και ξεχωριστά!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απλά και όμορφα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ!Καλή εβδομάδα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  11. γεια σου κούκλα!
    μολις βρήκα το μπλόγκ σου!!!
    ειναι τέλειο, μακαρι να είχα και εγώ το ταλέντο σου! κάνεις πολύ καλή δουλειά!
    είμαι η νέα σου follower:)
    αν θές πέρνα μία βόλτα και απο το δικό μου και ελπίζω να τα λέμε!
    φιλάκιααα

    Vicky
    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Εννοείται πως θα περάσω από το blog σου!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Πολυ ομορφα! Μπράβο! καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα τα σκουλαρίκια σου Άμπυ μου και με πολλή λεπτομέρεια!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Sophie!Αυτή η λεπτομέρεια είναι που μου αρέσει!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  14. Δεν έχω ξαναδεί Άμπυ μου αυτήν την τεχνική!!!μου άρεσε πολύ γιατι είναι πολύ ρομαντικό το στυλ και πολύ ιδιαίτερο!ξεφεύγει εντελώς απο τα συνηθισμένα και είναι επίσης σικάτο και διαχρονικό!ένα μικρό αριστούργημα!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό τα αγαπώ!Επειδή είναι τόσο ιδιαίερα!Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,θα τα μεταφέρω και στο ζωγράφο!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Όντως φανταστικά είναι!φαίνεται σα να είναι ζωγραφισμένα σε πορσελάνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή