Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013

Facebook Page!

Καλημέρα!!!!Τι κάνετε?Είπα να κάνω μία διαφορετική ανάρτηση από ότι συνήθως,Όπως λέει και ο τίτλος Facebook page.




Επειδή δεν είχα facebook είπα να περάσει λίγος καιρός , να οργανωθώ και μετά να σας το ανακοινώσω. Τι θα βρείτε στη σελίδα μου. Περισσότερες φωτογραφίες με πράγματα που φτιάχνω και links για το blog. Κάποιες από εσάς (και κάποιους φυσικά) σας έχω βρει και στο facebook. Όσους δεν έχω βρει αφήστε μου ένα σχόλιο με το link από τη σελίδα σας ή το προφίλ σας. Θα χαρώ να σας κάνω like,share ή οτιδήποτε άλλο χρειάζεστε!

 
Εδώ είναι και ο σύνδεσμος από τη δική μου σελίδα.

Σας φιλώ Aby

4 σχόλια:

  1. Ένα τεράάάστιο LIke, όλο δικό σου!!!
    ;-)
    Φιλιά!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα κοριτσάκι!!! like like like και ξανά like στην σελίδα σου και σε εσένα!! μουτς μουτς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!Εύχομαι κάθε επιτυχία στη σελίδα σου και σε εσένα!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επιτυχία λοιπόν! ΦΙλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή