Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013

Fimo λουλούδι!

Καλημέρα σε όλους!Είπα να δείξω πως κάνουμε κάτι πολύ απλά λουλουδάκια.Τα είχα χρησιμοποιήσει σε ένα στεφάνι με fimo όσοι δεν το έχετε δει (γιατί ήταν και στις πρώτες μου αναρτήσεις) είναι αυτό  εδώ.


Θα χρειαστείτε 2 κομμάτια fimo και ένα χαρτοκόπτη (ή μαχαίρι γενικά κάτι για να κόψετε το fimo).


Με το ροζ κάνουμε μία μπάλα.


Την πατάμε ώστε να γίνει επίπεδη και μα πάρει αυτό το μακρόστενο σχήμα.


Μετά αρχίζουμε και το διπλώνουμε σαν ρολό.


Αφού το διπλώσουμε όλο φαίνεται κάπως έτσι.


 Για να κάνουμε τα πέταλα. Με το μπεζ fimo φτιάχνουμε ένα κύλινδρο.


Τον κόβουμε σε 4 ίσα κομμάτια.


Τα κάνουμε μπαλίτσες.


Μετά πατάμε την κάθε μπάλα να γίνει επίπεδη.


Έπειτα το πατάμε όπως φαίνεται στη φωτογραφία για να πάρει το σχήμα από το πέταλο.


Κάνουμε την ίδια διαδικασία για όλα τα κομμάτια.


Τώρα για να τα ενώσουμε πατάμε το κάτω μέρος από το πέταλο με το κάτω μέρος από το ροζ κομμάτι.


Με τον ίδιο τρόπο βάζουμε και τα υπόλοιπα πέταλα.


Έτοιμο το λουλούδι μας!!!

Φιλιά Aby

39 σχόλια:

  1. πάρα πολύ ωραίο!!!επειδή με ενδια φέρει το θέμα και δεν γνωρίζω,θα ήθελα να ρωτήσω από που το αγοράζεις το υλικό και αν υπάρχουν αποχρώσεις διάφορες ή τις φτιάχνεις εσύ?
    καλημέρα και ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!Το υλικό αυτό λέγετε πολυμερικός πηλός και μπορείς να τον βρεις σε χαρτοπωλεία,σε μαγαζιά με είδη χόμπυ αλλά και σε μαγαζιά με χάντρες. To "Fimo" είναι η μάρκα του πηλού που χρησιμοποιώ. Αποχρώσεις υπάρχουν πάρα πολλές,καθώς και υπάρχουν και τύποι (soft, classic ,effect), βέβαια αν θέλεις φτιάχνεις μόνος σου τις αποχρώσεις. Μπορείς να πάρεις μία ιδέα για τις τιμές και για όσα σου είπα παραπάνω εδώ: http://pacoartcenter.gr/home.php?cat=593 . Ελπίζω να βοήθησα!!!

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες-οδηγίες!!!

      Διαγραφή
    3. Τέλειο το λουλουδάκι σου Aby μου! Επειδή τον έχω χρησιμοποιήσει αρκετά έχω παρατηρήσει ότι το καλύτερο για να το δουλέψεις είναι το soft που είναι μαλακό.Το effect είναι σκληρό λόγο της χρυσόσκονης και των μετάλλων που έχει και θρυματίζεται εύκολα και γενικά σου πιάνονται τα χέρια στο μάλασμα... Μαράκι είναι πολύ ωραίος για μαρτυρικά ... ;) εγώ παίρνω από το plaisio... ρίξε και εδώ μια ματιά... http://www.plaisio.gr/search.aspx?keyword=fimo φιλιά κορίτσια και υπέροχες δημιουργίες!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο και εύκολο! Αλλά νομίζω ότι με το fimo τελικά δεν έχω και πολύ υπομονή! Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω υγρό γυαλί όπως τα σκουλαρίκια που είχες κάνει αλλά ακόμα δεν έχει πέσει στα χέρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, και ναι είναι πολύ εύκολο και γρήγορο! Η αλήθεια είναι ότι θέλει υπομονή και εξάσκηση το fimo ,περιμένω να δω τις δημιουργίες σου με υγρό γυαλί!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο κοριτσάκι μου που μας έδειξες το λουλουδάκι . Και εγώ από εκεί αγοράζω πολυμερικό πηλό και είμαι πολύ ικανοποιημένη .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ nikol!Και εγώ πότε δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το συγκεκριμένο κατάστημα.Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Ωραίο το λουλουδάκι! Έχω φτιάξει κι εγώ μερικά τέτοια, βγαίνουν πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ eleanna,είναι και αρκετά απλά οπότε τα προτιμώ!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα!!! Πέρασα μια βόλτα απο το σπιτάκι σου και μοιυ άρεσε πολύ. Εδω θα μείνω!!!!
    Ερώτηση: άλλο υλικό είναι ο πολυμερικός πηλός και άλλο ο πηλος Fimo που στεγνώνει στον αέρα;
    Ο πολυμερικός πηλός για να κάνουμε διάφορες αποχρώσεις τον βάφουμε;
    Θέλει ψήσιμο;
    πολλά φιλιά...
    Θέλω να προσπαθήσω να δουλέψω αυτό το υλικό γιατί μου άρεσε πολύ το λουλουδάκι σου.
    Οτι πρέπει για κοσμήματα είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!:) Στην ερώτησή σου τώρα...Ναι είναι διαφορετικά πράγματα.Ο πηλός που χρησιμοποιώ είναι πολυμερικός πηλός, μάρκας Fimo,τον οποίο τον ψήνεις στο φούρνο ανάλογα με τις οδηγίες που έχει.Για τις αποχρώσεις μπορείς να πάρεις είτε διαφορετικά χρώματα(έχει μεγάλη ποικιλία), είτε να αναμείξεις εσύ πηλούς και να κάνεις δικές σου αποχρώσεις, είτε να δουλέψεις με λευκό πηλό και στη συνέχεια να τον χρωματίσεις με κάποια ειδικά χρώματα που υπάρχουν.Με τον πηλό που στεγνώνει στον αέρα δεν έχω δουλέψει οπότε δεν έχω κάτι να σου πω! Θα σου δώσω το link που έδωσα και σε ένα σχόλιο παραπάνω ώστε να δεις όσα σου λέω http://pacoartcenter.gr/home.php?cat=593 Και να δουλέψεις με αυτό το υλικό γιατί είναι αρκετά φθηνό και με πολλές δυνατότητες!Ελπίζω να βοήθησα!!!

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!!!

      Διαγραφή
  6. Ωραιότατο το λουλουδάκι!!

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γλυκουλι γλυκουλακι το λουλουδι!!!!ειχα ασχοληθει με τον πολυμερικο πηλο πριν 3 με 4 χρονια και ειχα κανει διαφορα κοσμηματακια!!!!φιλια και καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!Να ξανασχοληθείς και να μας τα δείξεις και στο υπέροχο blog σου!:)Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Αγαπώ τα μικρούλια,τις μινιατούρες.τι γλυκούλι που ειναι, μου άρεσε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το λουλουδάκι και πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες σου! Ευχαριστούμε!
    Με τον ψηνόμενο πηλό είχα κάνει δοκιμές παλαιότερα και είχα ανακαλύψει πως έχει πολλές δυνατότητες. Περίπου με τον τρόπο που παρουσιάζεις εδώ έφτιαχνα τριανταφυλλάκια - απλώς έβαζα περισσότερα πέταλα, όπου το ένα κάλυπτε ελαφρώς το άλλο και όλα βέβαια στο ίδιο χρώμα. Τεχνικά δεν ξέρω αν λειτουργούσα σωστά (αυτοδίδακτη...) αλλά το αποτέλεσμα θυμάμαι έδειχνε μια χαρά.
    Καλό σου βράδυ, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!Και εγώ τα τριανταφυλλάκια έτσι τα κάνω.Από άποψη τεχνικής και εγώ αυτοδίδακτη είμαι αλλά δεν έχει σημασία,φαντασία να υπάρχει!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Hello, congratulations on your blog!
    If you can visit this blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Thank you for your attention

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. So cute.
    Congratulations!!!

    http://arianaviajante.blogspot.com.br/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφο το λουλουδάκι Άμπυ μου και τι αναλυτικά το δείχνεις για να το κατασκευάσει όποιος το θελήσει!!μπράβο σου κοριτσάκι μου!απλό και παραμυθένιο!!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kate μου ευχαριστώ πολύ!Ακόμη και στα σχόλια γράφεις υπέροχα..Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με πηλό,αλλά βλέπω ότι κάνεις υπέροχα πράγματα και λέω να ξεκινήσω. Οι οδηγίες σου πολύ χρήσιμες για κάποιον που ξεκινάει τώρα. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βοηθούν οι οδηγίες!Περιμένω να δω τι θα δημιουργήσεις!Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  14. ΄Ηρθα για να σου πω μια καλημέρα και είδα
    πόσο όμορφα πράγματα φτιάχνεις......
    Οι οδηγίες με ενδιαφέρουν και εμένα, κυρίως για στεφάνια που
    φτιάχνω. ΄Αρα θα έρχομαι συχνά, φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!!Χαίρομαι που σου άρεσε!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφο το λουλούδι σου και τέλειες οι οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο λουλουδάκι Άμπυ μου και αρκετά εύκολο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!Και είναι αρκετά εύκολο!Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  17. Κάθε μια με την τέχνη της!
    Ένα δωράκι από μένα και θα τα δεις όλα.
    http://e-crochet.blogspot.gr/2013/06/blog-post_30.html
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπες το!!!Πήγα και είδα τις οδηγίες σου!Τρομερές!!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  18. Είχα τόσο καιρό να μπω να σε δω...πανεύκολο φαίνεται!άλλη μία πρότασή σου που θα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλησπερα..!!! πολυ ωραιο το λουλουδακι σου..!! το ζηλεψα.. :D επειδη θελω κ εγω να ασχοληθω γτ επεσαν στα χερια μου κατι πηλοι fimo.. ηθελα να ρωτησω αν ειναι συγκεκριμενη η διαρκεια που μενουν στο φουρνο.. κ αν ναι ποσο δηλαδη...??? ευχαριστω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή