Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2013

Κόσμημα με φίλντισι!

Καλό μήνα μπλοκογειτονιά!!!Πώς τα περάσατε το Σαββατοκύριακο;Εγώ έφτιαξα ένα κόσμημα και επειδή είχα και τη φωτογραφική είπα να το δείξω!


Αυτό είναι το κόσμημα τελειωμένο.


Χρησιμοποίησα κερωμένο κορδόνι και πέρασα χάντρες.
Ένα κορδόνι λευκό με χρυσές λεπτομέρειες και πέρασα χρυσές χάντρες.
Μπορντό σουέτ κορδόνι ,λευκή δαντέλα και τη χάντρα από φίλντισι.


Τα έπιασα όλα μαζί με έναν ακροδέκτη.


Και μετά ξεκίνησα να τα πλέκω σε κλασική κοτσίδα.


Έκανα την κοτσίδα μέχρι τη  μέση.


Έραψα τη χάντρα γιατί είχε πολύ μικρή τρύπα και δεν μπορούσαν να περάσουν όλα τα κορδόνια.
Συνέχισα να κάνω κοτσίδα και την άλλη πλευρά και έτοιμο το κόσμημα!


Tips! Στο κερωμένο κορδόνι που πέρασα τις χάντρες αφήστε λίγο περιθώριο για να μπορούν να πλέκονται εύκολα.
Και σε τέτοια κοσμήματα μην βάζετε ποτέ "σκληρή" δαντέλα.Μία φορά που το έκανα μου  γρατζούνισε πολύ το λαιμό!
Αυτά από εμένα!

Φιλιά Aby


40 σχόλια:

  1. A, πολύ όμορφο!!!
    Φινετσάτο και στυλάτο!!!
    Μπράβο, γλυκιά μου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλό μήνα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!Πολλά φιλιά και καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφο!ευχαριστούμε που μας έδειξες το τρόπο!
    καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου , ερχομαι απο της Ράνιας και χαιρομαι που σε βρισκω, πολύ όμορφο κολιέ ωραία χρώματα, θα τα λέμε καλό μήνα, φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, χαίρομαι και εγώ που σε βρίσκω!Σε ευχαριστώ, πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσει πολύ αυτό το στυλ κολιέ , ωραίος συνδυασμός και πολύ όμορφη η χάντρα από φίλντισι.
    Ενδιαφέρομαι να μάθω που αγοράζεις αυτές τις χάντρες.
    Ευχαριστώ , φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ nikol μου,χαίρομαι που σου άρεσε!Τη συγκεκριμένη χάντρα την αγόρασα από ένα μαγαζί στα Γιάννενα.Έψαξα αλλά δεν έχει σελίδα κάπου στο internet,μπορώ να σου δώσω οδηγίες βέβαια αν κάποια στιγμή έρθεις στα Γιάννενα να το επισκεφτείς!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφο κολλιέ!! Πολύ μου αρέσει!! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!
    Καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ φινετσάτο και με στύλ κολιέ !!
    Μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α, πολύ κλασάτο! Μπράβο, καλοφόρετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμοφο!!!!Καλό μήνα γλυκιά μου με καινούριες,υπέροχες δημιουργίες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!Καλό μήνα και σε εσένα με πολλές δημιουργίες!!!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα! Όμορφο και καλοφόρετο το κολιέ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα! Πολύ όμορφο και ιδιαίτερο το κολιέ σου! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου!!!Καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφο το κολιέ και εύκολο να γίνει! Φιλάκια και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως απλό!Φιλιά και καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  12. Α μου αρεσε παρα πολυ!!
    Ειναι πανεμορφο!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Mika μου!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα Άμπυ μου!!τι να πω τώρα για το καινούριο κόσμημα????εχω εξαντληθεί σε φράσεις μ'εσένα!!σικάτο,εξαιρετικού γούστου,παν΄μορφο,ρομαντικό,όλα αυτά μαζί!!η έμπνευσή σου ανεξάντλητη κοριτσάκι μου!!θεικό!!πολλά πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Kate!Με τα πανέμορφα σχόλια σου μου φτιάχνεισ πάντα τη διάθεση!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. Καλός σε βρήκα !!!!!!!! Ωραίο κολιέ πανέμορφο το αποτέλεσμα και η ιδέα με τα τέσσερα διαφορετικά ήδη για το κορδόνι πολύ καλή. Φιλάκια πολλά...................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλό μήνα..ωραίο! μου αρέσουν οι δαντέλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Δελφινάκι μου!Καλό μήνα και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραίο το κολλιέ που έφτιαξες. Καλο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολύ όμορφο το κόσμημα σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα! Υπέροχο το κολιέ σου και μου άρεσαν πολύ τα υλικά και τα χρώματα που επέλεξες! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  19. Ωραίοι οι συνδυασμοί χρωμάτων που επέλεξες και το αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή