Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2013

Ανακύκλωση φουλάρια σε μπλούζα!

Καλημέρα!Όπως καταλάβατε με έχει πιάσει αυτές τις μέρες να ανακυκλώσω παλιά μου πράγματα! Αυτή η ιδέα μου ήρθε από κάτι περισσεύματα από κουρτίνες που τα έκανα μπλούζα,δυστυχώς δεν το έβγαλα φωτογραφίες αλλά με την ίδια λογική σκέφτηκα να κάνω τα φουλάρια μου μπλούζα!


Αυτά είναι τα δύο φουλάρια που χρησιμοποίησα.


Τα βάζουμε το ένα πάνω στο άλλο. Η καλή πλευρά να κοιτάζει προς τα μέσα.


Έπειτα,ράβουμε στα σημεία που είναι οι κόκκινες διακεκομμένες γραμμές.Δηλαδή,αφήνουμε κενό για το λαιμό και για τα χέρια.


Την γυρίζουμε από τη σωστή πλευρά και έτοιμη η μπλούζα!Καλοκαιρινή και αέρινη!


Και μία από το πλάι,όπως βλέπετε η πλάτη είναι αρκετά διάφανη.
Από κοντά η μπλούζα φαίνεται πολύ πιο όμορφη,δεν ξέρω πως να καθίσω ώστε να αναδείξω τα ρούχα!Αλλά νομίζω ότι κάτι φαίνεται!
Καλές δημιουργίες!

Φιλιά Aby

26 σχόλια:

  1. Έγινε πολύ όμορφη και πραγματικά σήμερα όσο ποτέ πρέπει να γίνουμε λάτρεις της ανακύκλωσης ή καλύτερα της επαναχρησιμοποίησης! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτική έγινε η μπλούζα και της πάει πολύ το διάφανο στο πίσω μέρος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Είχα μία αμφιβολία αλλά τελικά ταίριαξαν!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η μπλούζα που δημιούργησες!
    Και μην ανησυχείς! Το όμορφο πάντα φαίνεται στις φωτογραφίες!!!
    ;-)
    Φιλιά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβγαλα καμία 20 φωτογραφίες όλο κάτι έκανα και βγαίναν χάλια!!!Ευχαριστώ πολύ :)Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Πως μου ξέφυγε τόσο ωραίο project!!! Πρέπει να το δοκιμάσω όπωσδήποτε, μου άρεσε και είναι κι εύκολο! Μόνο να δω αν έχω φουλάρια τέτοιου μεγέθους γιατι τα περισσότερα είναι μεγάλα και παραλληλόγραμμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολο!Θα μπορούσες να τα κόψεις να γίνουν τετράγωνα..Αν το δοκιμάσεις θέλω να δω φωτογραφία!!:)

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία η ιδέα σου , φαίνεται όπως και να κάθεσαι .
    Μπράβο γλυκιά μου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ nikol μου!!!Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Χρυσοχέρα,πολύ έξυπνη ιδέα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα γλυκιά μου Άμπυ!αυτό δεν είναι ανακύκλωση!!είναι ένα αριστούργημα!απίθανη η ιδέα σου με τα φουλάρια!και εκείνο που κάνει το κλικ είναι το μέρος της πλάτης για βραδυνές εμφανίσεις!!μπράβο σου που το σκέφτηκες!με τη σειρά μου να σου ευχηθώ κι εγώ ένα όμορφο και ξένοιαστο καλοκαιράκι!πολλά φιλάκια!υ,γσ'ευχαριστώ για τις καλοκαιρινές ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kate μου,σε ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου για τις ευχές:)Το πρόβλημα με την πλάτη είναι ότι σχεδόν πάντα τη κρύβουν τα μαλλιά μου!Σε ευχαριστώ και πάλι!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ έξυπνη ιδέα και υπέροχο αποτέλεσμα !!!! Μπράβο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφη και εύκολη φαίνεται! Καλά εγώ για να κάνω μπλούζα έτσι πρέπει να ανακυκλώσω τα παρεό μου... που να χωρέσω καλέ σε 2 μαντηλάκια??? χαχαχαχα φιλιά aby μου είσαι χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)Εννοείται και να ανακυκλώσεις το παρεό σου!Εγώ την ιδέα έδωσα,κατευθείαν να πεις κακία για τον εαυτό σου!Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία ! Και όποια είναι και πιο τολμηρή μπορεί να την φορέσει και ανάποδα, το μπρος-πίσω. Ή και με μαγιό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλές οι ιδέες σου!Δεν το είχα σκέφτει.Σε ευχαριστώ πολύ!:)

      Διαγραφή
  11. Γρήγορο ράψιμο με όμορφο αποτέλεσμα .Με γεια σου και καλοφόρετη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για την επίσκεψη σου στο blogακι μου!

      Διαγραφή
  12. Φανταστική ιδέα!Πολύ γκοθικ ροκ το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο για την ευαισθησία σου στην ανακύκλωση..από μπροστά μου αρέσει, πίσω που ειναι διάφανη δεν την προτιμώ γιατί δεν είναι του γούστου μου αυτά (ναι το ξέρω δε με ρώτησες) ΜΟυ αρέσουν τα μακριά μαλλιά και μένα είναι μακριά αλλά όχι ως την μέση μου (κάποτε ήταν) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ δεν το ήθελα τοσο διάφανο αλλά δεν είχα άλλο φουλάρι :/ Ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή