Πέμπτη, 25 Ιουλίου 2013

Πορτοφόλι!

Καλημέρα!Από ότι έχω δει οι περισσότεροι είστε διακοπές,φέτος μάλλον δεν θα πάω αλλά καλά είναι και στα Γιάννενα! Έφτιαξα ένα πορτοφόλι και είπα να το δείξω (αφού από τα μισοτελειωμένα δεν αξιώθηκα να τελειώσω κανένα!).


Αυτό είναι το πορτοφόλι τελειωμένο.


Χρησιμοποίησα ένα κομμάτι ύφασμα και μουσαμά,(αυτό το πλαστικό που βάζουμε πάνω σε τραπέζια) τον είδα μου άρεσε το σχέδιο και λέω κάτι θα το κάνω.


Έκοψα ένα κομμάτι μουσαμά 15(+2 εκ. για τα στριφώματα ) επί 20(+2 κ. για τα στριφώματα) και ένα κομμάτι ύφασμα με τις ίδιες διαστάσεις.


Έκοψα ένα ακόμη κομμάτι ύφασμα με τις ίδιες διαστάσεις,το δίπλωσα στη μέση και το έβαλα στο κάτω μέρος από το πορτοφόλι,για να κάνω θήκη για τα ψιλά.


Έκοψα ένα κομμάτι μουσαμά με διαστάσεις το μισό ύψος από το πορτοφόλι (δηλαδή 7.5 εκ. +2 εκ. για τα στριφώματα)και πλάτος 20(+2 κ. για τα στριφώματα).


Τα ράβουμε όλα μαζί.


Έβαλα και ένα φερμουάρ να μην φεύγουν τα ψιλά.


Έβαλα και μία σούστα να κλείνει.


Και έτοιμο!

Δεν έβαλα κάποιο χαρτόνι μέσα γιατί είναι αρκετά σκληρός ο μουσαμάς.
Tip! Αν το δοκιμάσετε ράψτε το φερμουάρ πρώτα στο ύφασμα και μετά όλα τα υφάσματα μαζί.Γιατί εγώ έκανα το ανάποδο και μετά η ραπτομηχανή μου δεν μπορούσε να το πιάσει για τα το ράψει με αποτέλεσμα να το ράψω στο χέρι.
Αυτά από εμένα!Καλές δημιουργίες!!!

Φιλιά Aby

33 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο !!!!! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες
    κατασκευής !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο και πρακτικό το πορτοφόλι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραιότατο το πορτοφόλι με ωραία χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Είναι λίγο ανοιξιάτικα τα χρώματα αλλά και εμένα μου άρεσαν πολύ!

      Διαγραφή
  5. Όμορφο και με ρομαντική διάθεση!!!
    Πολλά μπράβο!!!
    Φιλάκια αμέτρητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε Abby..................................
    Τί τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πολύ τέλειο το πορτοφόλι και μ αρέσει και το χρώμα του !!
    Να είσαι καλά και για τις οδηγίες ραψίματος γιατί για μένα ήρθαν
    ακριβώς τη στιγμή που τις χρειαζόμουν (καθότι πρωτάρα στο ράψιμο),
    και έφτιαχνα τώρα ένα πορτοφολάκι !!!
    Ευχαριστώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Χαίρομαι που βοήθησα!Θα περιμένω να δω και τα δικά σου πορτοφόλια!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφο και οι οδηγίες κατατοπιστικότατες!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο και χρήσιμο το πορτοφολάκι που έκανες. Φιλάκια και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το πορτοφόλι σου και οι οδηγίες πολύ ωραίες!!!Ευχαριστούμε!!!Φιλάκια πολλά και να περνάς υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Σπυριδούλα μου!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. τα εμπριμέ τα αγαπώ πολύ!τέλειο το πορτοφολάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Aby για ακόμη μια φορά!!! Είσαι χρυσοχέρα κορίτσι μου !!! Πολύ όμορφο και ρομαντικό το πορτοφόλι σου! Εύχομαι να είναι γεμάτο με λεφτά!!! φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!Προς το παρόν έχει 5 ευρώ,το πάσο μου και κάτι μουλινέ!Χαχαχα!!!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφο το πορτοφόλι σου!!! Ενθουσιάστηκα!!!!!
    Μπράβο, κορίτσι μου, γεια στα χέρια σου.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλλη μου!!!Κ εγώ ενθουσιάστηκα με την ιστορία που έγραψες..Την διάβασα πριν λίγο.Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφο και ρομαντικό το πορτοφολάκι σου!! Ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες! Δεν ξέρω πολλά πράγματα από ραπτική αλλά μου φαίνεται οτι θα μπορούσα άνετα να το δοκιμάσω.. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αναστασία!Είναι πολύ εύκολο,αρκεί να έχεις ραπτομηχανή!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Φιλενάδα, το πορτοφαλάκι τέλειο! Μπορείς ακόμη να το χρησιμοποιήσεις για να φυλάξεις τα κολιέ σου, πηγαίνοντας για διακοπές. Καλά ταξίδια!!!
    υ.γ.
    Θα βρεις ένα μήνυμα με πατρόν στο fb.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. όμορφο..ρομαντικό..ωραία εμφάνιση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τώρα το είδα. Πως μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση; Τέλειο το πορτοφόλι. Ωραία χρώματα!!!
    φιλάκια. Να περνάς καλά.
    ΥΓ Τώρα που θα πάω στη μαμά μου θα την βάλλω να μου ράψει διάφορα μιας και ξέρει ραπτομηχανη. και ίσως ΄την πείσω να με μαθει και μενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το πορτοφόλι!!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολυ ωραία χρώματα!εγινε πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. απλα υπεροχο
    μπορει ν προσπαθησω ν φτιαξω
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή