Πέμπτη, 4 Ιουλίου 2013

Το ιστολόγιο καταργήθηκε !

Μπήκα σήμερα το πρωί στο blogger να δω τι φτιάξατε, τα νέα σας ,άρχισα να σας αφήνω σχόλια και όλα καλά.Κάποια στιγμή κόλλησε,εντάξει λέω θα βγω και θα ξαναμπώ, και εκεί αρχίζουν τα περίεργα! Μου ζητάει αριθμό τηλεφώνου το δίνω,μου ζητάει να αλλάξω κωδικό, τον αλλάζω μπαίνω στο blogger και μου λέει ότι δεν είμαι συντάκτης κανενός ιστολογίου.Πατάω και εγώ abycraft.blogspot.gr και...το ιστολόγιο  καταργήθηκε!Καταλαβαίνετε πως ένιωσα!!!Αν και δεν το έχω πολύ καιρό δεν ήθελα να το χάσω. Να μην τα πολυλογώ με τη βοήθεια ενός φίλου και με πολύ ψάξιμο πήγα στο forum της google για τους bloggers είπα τι έγινε αλλά απάντηση δεν πήρα!Ξαναέστειλα και πάλι τίποτα!Βέβαια είδα στο forum ότι πολλοί bloggers είχαν το ίδιο πρόβλημα σήμερα.Και τώρα έτσι ξαφνικά ξαναεπέστρεψε.Το μόνο που είχα κάνει και αισθανόμουν μία σχετική ασφάλεια είναι ότι είχα κάνει αντίγραφο ασφαλείας τον κώδικα html.Βέβαια δεν ξέρω πόσο θα βοηθούσε αν έχανα το blog μου...Δεν ξέρω τελικά τι έγινε,κανείς δεν μου εξήγησε,εύχομαι ποτέ να μην το πάθετε γιατί είναι τρομερό σπάσιμο νεύρων! Αυτά από εμένα,θα τα πούμε σύντομα με μία "φυσιολογική" ανάρτηση.

Φιλιά Aby

18 σχόλια:

  1. όπως τα λες σπάσιμο νεύρων άκουσα και από άλλα ιστολόγια προβλήματα!τέλος καλό όλα καλά!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στο forum της google πανικός γινόταν!Ευτυχώς επανήλθε...Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πριν 2-3 μήνες το παθαίναμε κι εμείς ανά τακτά χρονικά διαστήματα... Σχεδόν κάθε 2 μέρες... Δηλώναμε το κινητό μας και ξανά και ξανά...
    Ειλικρινά, δεν ξέρω γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό, αλλά εύχομαι να μην ξανασυμβεί σε κανέναν, γιατί είναι πολύ εκνευριστικό και ψυχοφθόρο...
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλή συνέχεια, χωρίς προβλήματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω μην μου λες τέτοια και αγχώνομαι!!Και εγώ ελπίζω να μην το ξαναπάθω..Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Δεν το έχω παθεί ποτέ και εύχομαι να μην το πάθω γιατί είναι όντως σπάσιμο. Εδώ μια ανάρτηση έχασα και απο δικό μου λάθος και στεναχωρήθηκα πολύ- όχι ολόκληρτο το μπλοκ. πολλά φιλιά και να μην σου ξανασυμβεί ποτέ. καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά να μην το πάθεις ποτέ!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Ωχ καταλαβαίνω το άγχος σου και την αγωνία σου...εγώ δεν το έχω πάθει προς το παρόν αλλά και να έγινε ίσως δεν το κατάλαβα γιατί δεν προλαβαίνω να είμαι συχνά εδώ... έχω κρατήσει αντίγραφο ασφαλείας αλλά αν χρειαστεί δεν ξέρω αν θα καταφέρω να το χρησιμοποιήσω... εύχομαι να μην ξανασυμβεί...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μες στα νεύρα ήμουν!Πάντως και εγώ που είχα το αντίγραφο ασφαλείας δεν ήξερα τι να το κάνω!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Ελπίζω να μην ξανασυμβεί!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ελπίζω!!!Καλό Σαββατοκύριακο και σε εσένα!!!

      Διαγραφή
  6. Πω πω... καταλαβαίνω πώς ένιωσες!! θα είχα τρελαθεί!
    Δε μου έχει συμβεί, αλλά χθες που πήγα να επισκεφθώ ένα φιλικό μου ιστολόγιο, παρόλο που έβλεπα την ανάρτησή του στη ροή, ο blogger μου ανακοίνωνε πως έχει καταργηθεί. Οπότε, συνέβη και σε άλλους...
    Χαίρομαι που επανήλθες και είναι όλα εντάξει.
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά δεν ξέρω τι έγινε..Πολλά blogs το πάθανε..Μόνο να μην το ξαναπάθουμε!Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Εύχομαι να μη ξανασυμβεί κάτι τέτοιο,γιατί είναι εκνευριστικό. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωχ θεε μου , αυτός ο μπλόγκερ όλο προβλήματα...μακάρι να μη ξανασυμβεί ουτε σε σένα, ούτε και σε καμιά αλλην,σε κανένα αλλο μπλογκ..ειναι τα σπιτακια μας, τα δημιουργηματα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι έπαθε εκείνη τη μέρα γιατί ήταν πολλοί αυτοί που χάσανε τα ιστολόγιά τους!Μακάρι να μην συμβεί σε κανέναν!!

      Διαγραφή
  9. Ευχομαι να μην σου ξανασυμβεί !!!!Είναι πολύ ψυχοφθόρο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή