Δευτέρα, 8 Ιουλίου 2013

Κόσμημα από περισσεύματα!

Όλοι όσοι ασχολείστε με χειροτεχνίες σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει πως πάντα κάτι θα σας περισσέψει.Εγώ έχω την κακή μανία να μην πετάω σχεδόν τίποτα!Οπότε με διάφορα περισσεύματα έφτιαξα αυτό το καλοκαιρινό κολιέ!


Το μπλε κομμάτι είναι περίσσευμα από την τσάντα από μπλουζάκι που είχα κάνει,το μπεζ είναι από ένα φόρεμα,κάτι μουλινέ που είχα κρατήσει (αν και ήταν πολύ μικρά κομμάτια!)Το μόνο που αγόρασα είναι αυτό το υπέροχο κουμπί!(μου άρεσε πολύ!)


Και ένα πιο κοντινό στο κουμπί...Γενικά είναι πολύ εύκολο κόσμημα και χρησιμοποιείς και ότι μένει από άλλες δημιουργίες.Πώς σας φαίνεται;

Πολλά φιλιά Aby

24 σχόλια:

  1. Ομορφο και εντυπωσιακό το κολλιέ σου!!! Οταν έχεις φαντασία ακόμα και με υπόλοιπα φτιάχνεις υπέροχα χειροποίητα κοσμήματα. Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας αρέσει! Μας αρέσει!
    Πανέμορφο κόσμημα!
    Είναι υπέροχο να μπορείς να αξιοποιείς τα πάντα!!!
    ;-)
    Φιλιά πολλά!!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικό!!!!!Συνδύασες ωραία τα υλικά και το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει!
    Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα λίγες αμφιβολίες για το αποτέλεσμα αλλά χαίρομαι που σου άρεσε!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα !!!!Εχω κι εγώ την ίδια τάση να μην πετάω τιποτα και νομίζω ότι βρέθηκα στο κατάλληλο blog !!! Πολύ εξυπνη ιδέα να φτιάξεις αυτό το όμορφο κολιέ με περισεύματα !!! Το πανέμορφο κουμπι βρήκε τη θέση του !!! Μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!!!Μα γίνετε να τα πετάξεις?Σκέφομαι συνέχεια ότι μόλις πετάξω κάτι θα το χρειαστώ!:)Ελπίζω να τα λέμε,πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Επειδή κι εγώ είμαι της ίδιας φιλοσοφίας και δεν πετάω τίποτα,
    το λάτρεψα το κολιέ με τα περισσεύματα ! Έγινε απίθανο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που είμαστε πολλές με την ίδια φιλοσοφία!Σε ευχαριστώ πολύ,φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο! Είπαμε, "Τίποτα δεν πάει χαμένο" ή "Τα χρήσιμα ...άχρηστα" Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τις λέω και εγώ αυτές τις φράσεις,μου άρεσαν πολύ!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα...οσον αφορά την ανακύκλωση,μπράβο σου!!Καλά κανεις και δε πετας τίποτε, να το που βρισκεις ιδέες και μάλιστα ωραίες ! Το κουμπί συμφωνώ και εγώ και ταιριάζει και με το μπεζ κομμάτι του κολιέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου!Χαίρομαι που σου άρεσε!Καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  8. Εντάξει δεν υπάρχεις! Πολύ μου άρεσε το κολιέ σου! εγώ πάλι δεν κρατάω εύκολα περισέματα και η αδερφή μου νευριάζει γιατί είναι σαν και εσένα! αξιοποιεί τα πάντα! Θα βελτιωθώ όμως που θα πάει χιχιχι φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!Να ακούς την αδερφή σου και να κρατάς!Χαχαχαχα :) Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Μπορεί να το έκανες με περισσεύματα,αλλά έγινε πανέμορφο! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aby μου και εγώ τίποτα δεν πετάω , μικρά υφασματάκια , κλωστούλες και είδες τι όμορφο εναλλακτικό κολιέ που έκανεσ!
    Καλή συνέχεια
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ nikol μου!Χαίρομαι που είναι και άλλοι με τη ίδια "μανία"!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Κι όταν ο άνθρωπος έχει ταλέντο, ότι και να πιάσει στα χέρια του το μεταμορφώνει σε υπέροχες δημιουργίες. Γι'αυτό λοιπόν αγαπητή μου Aby, το κολιέ σου μας φαίνεται .. ... ΥΠΕΡΟΧΟ!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δάφνη μου!!!Αλλά μιας και μιλάμε για ταλέντα μία γνωστή μου έφτιαξε ένα αριστούργημα από κοχύλια!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφο, πρωτότυπο και εντυπωσιακό!!!! Μπράβο σου!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!Καλημέρα και φιλιά!!!

      Διαγραφή