Τρίτη, 30 Ιουλίου 2013

Micro macrame βραχιόλι!

Καλημέρα!Λοιπόν έφτιαξα και δεύτερο micro macrame βραχιόλι.Το πρώτο που είχα κάνει  είχε τις αστοχίες του.Όχι ότι αυτό είναι τέλειο αλλά βελτιώνομαι!


Λοιπόν τι λέτε?
Αυτή είναι η μπροστινή πλευρά.


Αυτή είναι η πίσω πλευρά.Αντί για κούμπωμα έβαλα ένα κουμπί.




Και ένα πιο κοντινό στις χάντρες!

Βρήκα και ειδικό κορδόνι για Micro macrame,το οποίο είναι πιο σκληρό από αυτό που χρησιμοποιώ και έχει και κερί επάνω του(όχι τόσο πολύ όσο το κερωμένο) για να μπορείς να καις τις άκρες.
Επίσης αν κάποια/κάποιος ξέρει τη διαφορά μεταξύ macrame, micro macrame και friendship bracelet ας μου αφήσει ένα σχόλιο.Γιατί το ψάχνω εδώ και καιρό αλλά δεν έχω βρει κάτι!
 Ελπίζω να τα περνάτε τέλεια!

Φιλιά Aby

23 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΟ !!!!!!Οι χαντρούλες το ομορφαίνουν ακόμη
    περισσότερο !! Το κουμπί πρωτότυπο και βολικό-
    ωραία ιδέα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω στις απορίες σου, καθότι άσχετη, αλλά το ωραίο το θαυμάζω!!!
    Τί όμορφο βραχιόλι!!!
    Και σαν χρώμα και σαν σχέδιο είναι υπέροχο!!!
    Και μου άρεσε και το κουμπί!!!
    Καλή συνέχεια, κούκλα!!!
    Φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!Και εγώ ακόμη ψάχνω να βρω πληροφορίες!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο σχέδιο και χρώμα,ωραία δουλειά!!!!Άντε περιμένουμε κι άλλα!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Έχω σκοπό να κάνω και άλλα μόνο που θέλουν αρκετό χρόνο!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο!!! Σχέδιο, χρώματα, χάντρες, το κουμπί ως η τελική πινελιά, όλα!!!
    Πολύ θα ήθελα να μάθω πώς το φτιάχνεις... φαίνεται δύσκολο!
    Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω με την απορία σου, αν και νομίζω πως τα friendship bracelets δεν έχουν καθόλου χάντρες. Και πάλι, δεν είμαι σίγουρη, οπότε το λέω με επιφύλαξη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Σκέφτομαι να κάνω βίντεο πως γίνονται(γιατί με φωτογραφίες δεν καταλαβαίνω ούτε εγώ τι κάνω!)αλλά δεν έχω κάτσει ακόμη να φτιάξω άλλο!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφο και ωραίο χρώμα. Σου έχω βραβειάκι στο σπιτάκι μου Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κυκλαμινάκι μου!Το έχω πάρει ήδη αυτό το βραβείο αλλά εννοείται θα σε ευχαριστήσω στη επόμενη ανάρτηση:)Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Και εγω άσχετη είμαι με αυτές τις τεχνικές αλλά το ωραίο μπορώ να το ξεχωρίσω... και το βραχιόλι σου είναι πολύ ωραίο. φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Μην νομίζεις ότι εγώ είμαι και πολύ σχετική!

      Διαγραφή
  7. Άμπυ μου γλυκιά τι μου κάνεις??βλέπω μικρά θαύματα εδώ σήμερα..Παραμυθένιο το βραχιόλι και χρώμα και σχέδιο συναρπαστικό!!σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kate!Καιρό έχουμε να τα πούμε!Ευχαριστώ πολύ γαι τα καλά σου λόγια!Πολλά φιλιά και σε εσένα!

      Διαγραφή
  8. Ασυνήθιστο και εντυπωσιακό το βραχιολάκι σου!
    Καλό μήνα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο και εντυπωσιακό το βραχιόλι σου!!!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. είναι πολύ όμορφο, αν και νομίζω πολύ χρονοβόρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ!Ναι, παίρνει αρκετή ώρα να το φτιάξεις γιατί ειναι μικροί κόμποι..Αλλά δεν πειράζει,γι'αυτό είναι το χόμπυ!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aby, πάλι έγραψες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή