Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2013

Μαξιλάρι με το βελονάκι!

Καλή εβδομάδα φίλοι μου!Εδώ άρχισαν οι βροχές οπότε έχω πιο φθινοπωρινό DIY .


Το μαξιλάρι της φωτογραφίας το είχα ξεκινήσει πριν καιρό αλλά το τελείωσα πρόσφατα.


Ένα κοντινό στην πλέξη.



Και αυτό είναι το πατρόν που χρησιμοποίησα το οποίο το βρήκα εδώ.
Έβαλα εκρού ύφασμα στο πίσω μέρος και έραψα και μία καφέ θήκη για να κάνει αντίθεση.
Αν το κάνετε με πιο λεπτό νήμα μοιάζει περισσότερο με δαντέλα.Εγώ προτίμησα χοντρό νήμα για να είναι πιο ζεστό.
Λοιπόν πώς σας φαίνεται;
Αν έχετε κάποια απορία για το πατρόν αφήστε μου ένα σχόλιο!

Φιλιά Aby

13 σχόλια:

  1. Καλή βδομάδα γλυκιά μου Άμπυ!!πανέμορφο το μαξιλαράκι που μας παρουσίασες στην σημερινή σου ανάρτηση..με ενθουσίασε που είναι ρομαντικό και με πρωτότυπο πανέμορφο σχεδιάκι!!μπράβο σου κοριτσάκι μου!!φιλάκια άπειρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το μαξιλάρι σου, με λεπτοκαμωμένο σχέδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφο σχέδιο το πλεχτό μαξιλάρι σου !!
    Γειά στα χέρια σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί όμορφο που το έκανες!!!
    Εγώ είμαι αρχάρια στο βελονάκι!
    Μόλις τελειώσω την κουβέρτα μου, θα το επιχειρήσω!!
    Φιλάκια!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το μαξιλάρι σου, 'Αμπυ! 'Εχω κι εγώ μερικά πλεκτά από τη γιαγιά μου και πάντα μου άρεσε αυτό το στύλ!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω από εμένα, σου έχω κάτι... :))
      Φιλιά και καλησπέρες!

      Διαγραφή
  7. Το μαξιλαράκι τέλειο αλλά και το πλέξιμό σου άψογο!
    Το σχέδιο δεν το βρήκα στη φίλη σου αλλά μου άρεσε μια καρό κουβερτούλα της.
    Αυτό το σχέδιο τροποποιημένο σε τρίγωνο, δλδ αρχίζεις από κάτω μύτη και κάνεις αυξήσεις ανεβαίνοντας το έχω δει και σε σάλι!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ομορφο, καλοδουλεμένο και με πολλή δουλειά το μαξιλάρι σου, Αμπυ! Γεια στα χερια σου!! Μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαράς το κουράγιο σου βρε παιδί μου. Σας θαυμάζω εσας που πλέκετε. Μου φαίνεται βουνο! Γλυκό το μαξιλαράκι σου!
    Φιλια!!
    Καλο χειμωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο έγινε. Κι εγώ προτιμώ τα πιο χοντρά νήματα για μαξιλαράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου αρεσουν πολυ Αμπυ αυτα τα ρομαντικα θα το δοκιμασω κι εγω με λιγο χοντρο νημα σαν το δικο σου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή