Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2013

Βραχιόλι με αλυσίδες

Δημιουργίες με αλυσίδες.Τις βλεπουμε πλέον παντού!Έτσι εμπνεύστηκα και εγώ και έφτιαξα αυτό το βραχιόλι:


Επιπλέον έχω και οδηγίες πως το έκανα!


Χρειαζόμαστε αλυσίδα,κρικάκια,κούμπωμα,κλωστή,βελόνι και κορδόνι σουετ.


Μετράμε την περιφέρεια του καρπού και κόβουμε πέντε ίσα κομμάτια αλυσίδας.


Κάνουμε κόμπο στη μία άκρη από το σουέτ.


Περνάμε το κορδόνι μέσα από τον πρώτο κρίκο από όλα τα κομμάτια αλυσίδας που έχουμε.



Έπειτα αφήνουμε μία σειρά κρίκων και στην επόμενη περνάμε το κορδόνι όπως φαίνεται στη φωτογραφία.


Συνεχίζουμε με την ίδια διαδικασία.


Στο τέλος από τις αλυσίδες έραψα το σουέτ και έκοψα ό,τι περίσσεψε.
Έλυσα και τον κόμπο που είχα κάνει στην αρχή και έραψα και από την άλλη πλευρά το κορδόνι.Αν θέλετε κάνετε και στις δύο πλέυρές κόμπους,εμένα δεν μου αρέσει 
αισθητικά.Και στην αρχή κάνω κόμπο γιατί βολεύει περισσότερο από το να το ράψεις.


Προσθέτουμε και ένα κρικάκι σε κάθε άκρη. Από τη μία πλευρά βάζουμε το κούμπωμα και απο την άλλη εγώ έβαλα ένα αλυσιδάκι για να μπορεί να προσαρμοστεί το βραχιόλι σε διάφορα μεγέθη.


Έτοιμο το βραχιόλι μας!
Μπορείτε να βάλετε περισσότερες σειρές αλυσίδες ή άλλο χρώμα σουετ,δεν θα πρότεινα κάτι ανοιχτόχρωμο γιατί "χάνεται" πάνω στο δέρμα.
Καλή εβδομάδα!

Φιλιά Aby

32 σχόλια:

  1. Διαφορετικό αυτά που κυκλοφορούν!!!Πολύ πολύ όμορφο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, σου βγήκε πολύ όμορφο!!!
    Μπράβο, βρε κορίτσι!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...Μου αρεσε πολυ..μα πιο πολυ οτι το κανες δικο σου..να σαι καλα κοριτσι..καλη συνεχεια..και το tutorial πολυ καλο..σ'ευχαριστουμε..φιλια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά δεν μου αρέσει να αντιγράφω κοσμήματα γι'αυτό κοιτάζω και φτιάχνω κάτι άλλο,χαίρομαι που σου άρεσε.Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Μέχρι και μένα που είμαι άσχετη παρακίνησες Άμπυ μου να το φτιάξω αυτό το υπέροχο κομμάτι με τα απλά υλικά..καταπληκτική η παρουσίαση και πανέμορφο το βραχιόλι για όλες τις ώρες στην κυριολεξία..φιλάκια άπειρα και καλό σου απογευματάκι.Υ.Γ..ευχαριστώ για τα σχόλια κοριτσάκι μου και για την επίσκεψη φυσικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις Kate μου και να μας το παρουσιάσεις κιόλας!Όσο για τα σχόλια μου μην με ευχαριστείς,τα αξίζεις και με το παραπάνω...Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πρωτότυπο, εύκολο και πανέμορφο!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο, πρωτότυπο και πανεύκολο! Πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και όμορφο και εύκολο και οδηγίες !
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο και πολύ έξυπνη κατασκευή! Σε εσένα μου αρέσει πως πρωτοτυπείς και δεν κάνεις τα συνηθισμένα.... άσε που μας τα δείχνεις με πολύ ωραίο τρόπο.Μπράβο Aby μου! Για ακόμη μία φορά έγραψες!!!! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα!Προσπαθώ να κάνω κάτι διαφορετικό και πάντα μου αρέσει να μοιράζομαι όσα ξέρω.Χαίρομαι πολύ που πάντα με υποστηρίζεις και μου αφήνεις τόσο όμορφα σχόλια.Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το βραχιόλι σου,πρωτότυπο και με πολύ εύκολες οδηγίες!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α! Τι ωραίο και εύκολο!!!! Νά'σαι καλά για την παρουσίαση! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ομορφο και καλόγουστο το βραχιόλι!!Να'σαι καλά, Αμπυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο, τέλεια ιδέα! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφο βραχιόλι και οι οδηγίες σου κατατοπιστικότατες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς σε βρήκα! Έφτασα εδώ από το blog της Ελμίρας. Πολύ βοηθητικό το tutorial σου. Καλή συνέχεια και θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφο το βραχιόλι και κατανοητές οι οδηγίες!!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πρωτότυπο, πανέμορφο και οι οδηγίες πολύ σαφείς !!! Ευχαριστούμε !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. .....και θερμά συγχαρητήρια για το βραβείο σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Από πολύ απλά υλικά που όταν τα βλέπεις μόνα τους μπορεί και να μην σε ενθουσιάζουν, έγινε ένα πολύ όμορφο βραχιόλι. Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες που μας δίνεις και μπράβο για τις ιδέες που έχεις στην κατασκευή κοσμημάτων. Φιλάκια πολλά Aby!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή