Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2013

Ανακύκλωση μπλούζας!

Ο καιρός άρχισε να κρυώνει και γι' αυτό πιστεύω ότι όλες αρχίσαμε να φτιάχνουμε τις ντουλάπες,να ξεκαθαρίζουμε ποια ρούχα θέλουμε και ποια όχι.Και επειδή έχουμε (συνήθως)πολλά ρούχα κάποια τα βαριόμαστε ή απλά έχουν ένα μικρό ελάττωμα και τα πετάμε.Θα σας δείξω τι έκανα σε μία μπλούζα μου από την οποία έφτιαξα μία φούστα και ένα ζευγάρι κάλτσες!



Αυτή είναι η μπλούζα που χρησιμοποίησα.


Την κόβουμε όπως βλέπετε στη φωτογραφία.


Κρατάμε το κάτω μέρος.Βάζουμε λάστιχο στο επάνω μέρος με την τεχνική που μπορείτε να δείτε σε  αυτό το video  στο 0:27,και έτοιμη η φούστα.


Για τις κάλτσες χρησιμοποίησα τα μανίκια από τη μπλούζα.Αποφασίζουμε πόσο ψηλές θέλουμε να είναι και αντίστοιχα σημαδεύουμε με το σαπουνάκι ή με καρφίτσες.
Ράβουμε εκεί που έχουμε σημαδέψει και ό,τι περισσεύει το κόβουμε.
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κ όλο το μανίκι και να φτιάξουμε κάλτσες πάνω από το γόνατο.


Εγώ προτίμησα αυτό το μήκος.
Εύκολη και γρήγορη ανακύκλωση,ελπίζω να σας αρέσει!
Καλές δημιουργίες!

Φιλιά Aby

35 σχόλια:

  1. Ωραία ιδέα ανακύκλωσης!!!Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όταν το είδα έκανα ααααααα και κάλτσες μπράβο. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η φούστα αλλά με τις κάλτσες ξετρελαθήκαμε(καθότι ...κρυουλιάρες)!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έχω μεγάλη αδυναμία στις κάλτσες!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Η φούστα πολύ ζεστούλα αλλά και τα καλτσάκια πανέμορφα
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ,είναι όντως ό,τι πρέπει για χειμώνα.Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Τέλειο σαν ιδέα και σαν αποτέλεσμα!!! Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Σπυριδούλα μου!Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Η φουστίτσα είναι τέλεια και σου πάει! Ωραία η ιδέα και για τις καλτσούλες... (κατά τον ίδιο τρόπο, φαντάζομαι, θα μπορούσαν να γίνουν και γαντάκια χωρίς δάχτυλα)!!
    Μπράβο, Aby! Και με γεια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλλη μου για τα καλά σου λόγια:)Έχεις δίκιο θα μπορούσαν να γίνουν και γάντια(δεν το είχα σκεφτεί ποτέ),ευχαριστώ για την ιδέα!Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Ρε συ αυτή η κοτσίδα είναι δική σου?????? Μπράβο μαλλί!!!! Πάλι ξεφεύγω από το θέμα αλλά μου έκανε εντύπωση!!! Λοιπόν καταπληκτική ιδέα και το αποτέλεσμα πολύ όμορφο! Ιδιαίτερα εσένα Aby μου σου πάει πάρα πολύ η φουστίτσα! Θα έχω το νου μου και θα φτιάξω και στην κόρη μου ( αν και αυτή είναι του παντελονιού αλλά για ένα μινάκι φουστάκι πιστεύω να θέλει χιχιχι) φιλιά πολλά και καλοφόρετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα ναι δικό μου είναι αυτό το μαλλί,ευχαριστώ για το σχόλιό σου:)Να το κάνεις για την κόρη σου γιατί είναι ευκολοφόρετη κ νομίζω θα την χαρεί!Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Αν μας αρέσει λέει???
    Μπράβο σου! Υπέροχο αποτέλεσμα!!!
    Καλή εβδομάδα, κούκλα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου, σε ευχαριστώ πολύ!Καλή εβδομάδα και σε εσένα.φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Η ανακύκλωση σε όλο της το μεγαλείο! Αμα υπάρχει φαντασία, γίνονται θαύματα!! Καλή εβδομάδα, Αμπυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ έξυπνη ιδέα !!!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι ωραια ιδεα!βασικη προυποθεση βεβαια, ειναι να'χεις και ποδαρες σαν τις δικες σου!εγω θα πρεπει να ανακυκλωσω και τρια πουλοβερ μην σου πω!θα αρκεστω στις καλτσες(κλαψ)
    φιλια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι και εσυ θα ήσουν υπέροχη με φούστα!Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου:DΠολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Αχ, ενθουσιάστηκα! Μπράβο, πάω να σκαλίσω τα χειμωνιάτικά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα και καλή βδομάδα Αμπυ μου γλυκιά!!δεν παίζεσαι βρε παιδί μου!!!τι ιδέα!!!απο τις πιο σούπερ ιδέες ανακύκλωσης που μου έχει τύχει τελευταία να δω!!!μπράβο σου φιλενάδα!!έγραψες ιστορία!!!άπειρα φιλάκια και καληνύχτα σαν καραμέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Kate!!Είπα να μην πετάξω τίποτα αυτή τη φορά!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  14. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΡΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία ιδέα ανακύκλωσης!! Και σου πάνε τέλεια!!!!! Μπράβο κοριτσάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι απίθανη ιδέα!Πραγματικά πολύ καλή!Δε πετάμε τίποτα πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή