Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

Βραβείο και παιχνίδι!

Καλημέρα!Χάθηκα λίγο αλλά δεν έχω προλάβει να κάνω πολλά αυτή την εβδομάδα.Αρχικά έχω να ευχαριστήσω τη Σταματία από το Μαμά και όχι μόνο!! η οποία μου χάρισε αυτό το βραβείο.


Το βραβείο αυτό έχει τους εξής κανόνες: 

1. Να αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο:
Tο είπα στην εισαγωγή!

  2. Απαντάς στις ερωτήσεις:


i)Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου;
 
 Όταν ήθελα να πουλήσω κάποιο κόσμημα ήθελα να έχει την "υπογραφή" μου και επειδή το πραγματικό μου όνομα είναι αρκετά περίεργο και μεγάλο (9 γράμματα!),κατέληξα στο Aby.To AbyCraft ήταν ιδέα ενός φίλου μου που συνδύασε το Aby κ τι περιέχει το blog.
 
ii)Αν δεν ήσουν άνθρωπος,τι θα ήθελες να ήσουν και γιατί;
 
Γενικά άνθρωπος θα ήθελα πάλι.Θα διάλεγα να είμαι πουλί για να δω πως είναι να πετάς.
 
 
iii)Αν σε σταματούσαν στον δρόμο απ' το Blog TV και σε ρωτούσαν "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες; Ποιο είναι;

Θα άφηνα τους φίλους μου να απαντήσουν αλλά δεν διαβάζουν και πολύ το blog μου!Μου λένε ότι είμαι γλυκούλα.


iv)Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;

Ότι γνωρίζω συνεχώς καινούργιους ανθρώπους και ότι έχω κάτι να μοιραστώ μαζί σας.

 
v)Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την 'ζωή';

Δεν νομίζω να υπάρχει φωτογραφία που να μπορεί να αποτυπώσει τέτοιο συνονθύλευμα ιδεών!Αν ποτέ βρω κάποια θα τη μοιραστώ μαζί σας!

 
vi) Αγαπημένη λέξη:
 
Γκίζμο!Το όνομα από το ένα μου σκυλάκι!
 
 
3) Δίνεις ,με τη σειρά σου, το βραβείο αυτό σε 7 bloggers.
 
  1. http://toplextompiskoto.blogspot.gr/
  2. http://latelierdemarieanne.blogspot.gr/
  3. http://fotolabida1.blogspot.gr/
  4. skepiloges.blogspot.gr
  5. http://daphnofila.blogspot.gr/
  6. http://dhmiourgieskardias.blogspot.gr/ 
  7. http://nikiad.blogspot.gr

Τώρα το δεύτερο μέρος της ανάρτησης.Η Κατερίνα από το
skepiloges.blogspot.gr 
με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι!Το παιχνίδι έχει να κάνει με τρία αντικείμενα τα οποία δεν αποχωρίζομαι ή έχω φετίχ όπως θέλετε πείτε το!

Δεν αποχωρίζομαι το βραχιόλι-πιρούνι μου!


 Το φοράω τα τελευταία 4-5 χρόνια συνέχεια,δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος,απλά μου αρέσει.

Έχω "φετίχ",κόλλημα με τις κάλτσες!


Ένα μικρό δείγμα!
 
Έχω πάντα κλωστές στα μαλλιά!


Αλλάζω κλωστές 4-5 φορές τον χρόνο.Αυτή είναι η καλοκαιρινή εκδοχή,τώρα που χειμωνιάζει βάζω πιο σκούρα χρώματα.


Θα προσκαλέσω και 3 bloggers αν θέλουν να πάρουν συμμετοχή στο παιχνίδι.

1)Την Δάφνη από το http://daphnofila.blogspot.gr/ γιατί μου είχε κάνει το πρώτο σχόλιο στο blog.
2) Την Έλλη από το http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/ γιατί θέλω να μάθω τα δικά της "κολλήματα".
3) Την Kate από το http://katesdeliciousbox.blogspot.gr/ για να δω τι προσωπικότητα κρύβεται πίσω από αυτά τα όμορφα κείμενα.

Ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ!

Φιλιά Aby

10 σχόλια:

  1. A, τί όμορφα!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!! όμορφες απαντήσεις!!!
    Και... Γκίζμο!!! Πόόόσο υπέροχο όνομα!!!
    Το πιρουνάκι σου είναι ιδιαίτερο και πρωτότυπο!!! Like!!!
    Και οι κλωστές... wow!!!
    Και τα μαλλιά σου ακόμα πιο WOW!!!
    (Κι εγώ τόσο μακριά τα αφήνω κατά καιρούς!!!)
    Φιλιά πολλά!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!! Συνονθύλευμα... πωπω δύσκολη λέξη! Και με έκανες να την ψάξω γιατί δεν την είχα ξανα ακούσει. Όμορφες οι απαντήσεις σου! Ρε συ πες μας και το όνομα σου με τα 9 γράμματα :)
    Τo βραχιόλι -πιρούνι είναι τόσο προτότυπο ,όμορφο και τόσο Aby! Oι κλωστές στα μαλλια πανέμορφες μου θύμισαν τα νιάτα μου που έβαζα και εγώ! (τώρα μου φαίνεται κάπως να φοράω μαζί με την κόρη μου) Οι καλτσούλες σούπερ! Έχω γυρίσει όμως να παίρνω συνέχεια τον ιδιο κωδικό γιατί όλο παρατέρια είμαι χιχιχι φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Aby που με επέλεξες, αλλά τα βραβεία και τα παιχνιδάκια τα έχω κόψει από καιρό, όπως δηλώνει και το εικονίδιο στο μπλόγκ μου. Δεν θα μπορέσω να το συνεχίσω, αλλά χαίρομαι που μαθαίνω κάτι παραπάνω για όσες φίλες συμμετέχουν. Τα μαλλιά σου με τις κλωστές, τέλεια!!!!
    Πολλά φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γαιά το βραβείο. πολύ όμρφες οι απαντήσεις σου. Απο τα φετίχ σου μου άρεσε πολύ οι κλωστές στα μαλλιά σου και βέβαια τα μαλλιά σου.... τέλεια είναι...
    πολλά φιλάκια
    καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαίρεσαι τα δύο βραβεία σου , μάθαμε κάποια πράγματα για σένα , όμως ένα τρίτο βραβείο έχω για σένα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου! Πολύ ωραίες οι απαντήσεις!
    Το βραχιόλι-πηρούνι είναι πολύ ιδιαίτερο και μου άρεσε! Το ίδιο και οι κλωστές στα μαλλιά. Θέλω κι εγώ, αλλά δεν βρίσκω κάποιον να μου τις φτιάξει...
    Σ΄ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις να μου χαρίσεις το tag για τα φετίχ!! Το έλαβα προσφάτως, αλλά συνέπεσε με αυτές τις μέρες που έλειπες μάλλον και δε θα το είδες.
    Σε περιμένω εδώ:
    http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/2013/10/blog-post_14.html
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαίρεσαι τα βραβεία σου και εύχομαι πολλά-πολλά ακόμα!! Για συνέχεια, σου έχω κι εγώ ένα βραβειάκι στο blog μου. Καλή Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου χάρισες Αμπυ! Οι απαντήσεις σου όμορφες! Τα φετιχ σου τέλεια! Να'σαι πάντα καλά και να'χεις μιαν όμορφη εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Aby! Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου και να γεμίσει το μπλοκάκι σου και με άλλα!!! Ευχαριστώ που μου κάνεις την τιμή και μου χαρίζεις κι εμένα βραβειάκι κι επίσης με προσκαλείς για το παιχνιδάκι. Με την πρώτη ευκαιρία θα απαντήσω στις ερωτήσεις!!! Λοιπόν, μου εξάπτεις την περιέργεια με το όνομά σου με τα 9 γράμματα.Θα ήθελα πολύ να το μάθω. Το φετίχ πηρούνι τέλειο, το φετιχ κοτσιδάκι επίσης τέλειο (ταιριάζει με τα μακριά σου μαλλιά) και το φετιχ κάλτσες χουχουλιάρικο και απαραίτητο. Πολλά φιλάκια και να δημιουργείς πάντα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γειά σου Aby!!! Συγνωμη που δεν πήρα το βραβείο σου την περασμένη φορά αλλά δεν έμπαινα πολύ.Επιφυλασομαι για το επόμενο. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή