Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

Κοσμήματα με ύφασμα

Όσες από εσάς ράβεται θα έχετε παρατηρήσει ότι πάντα κάτι περισσεύει.Επειδή όπως έχω ξαναπεί δεν πετάω τίποτα σας έχω δύο κοσμήματα με ύφασμα.


Εύκολο και πολύ γρήγορο βραχιόλι.


Τρεις λωρίδες ύφασμα.


Τις πιάνουμε στο επάνω μέρος με μία παραμάνα και πλέκουμε μία απλή κοτσίδα.


Ράβουμε τις δύο άκρες.
Για να κρύψω το ράψιμο κόβω ένα κομμάτι ύφασμα και το τοποθετώ κάθετα στη ραφή.


Το δεξιά το έχω φτιάξει με τρεις διαφορετικές λουρίδες υφάσματος.

Αυτή η "κοτσίδα" με ύφασμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν στοιχείο σε ένα κόσμημα.


Δεν τελειώνει εδώ όμως η ανάρτηση,έχω πάλι βραβειάκια!

 Να ευχαριστήσω τον ονειρόκοσμο που μου έκανε την τιμή και μου  χάρισε αυτό το βραβείο:


Επειδή το έχω ξαναπάρει μπορείτε να δείτε τις απαντήσεις εδώ .

Το δεύτερο βραβείο έρχεται από τη nikol με το υπέροχο blog της http://dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr

http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award

Οι κανόνες είναι:
  • Στην αρχή της ανάρτησής σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το ιστολόγιό του.
  •  Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις.
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι όλες ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε συνδέσμους προς τα ιστολόγιά τους.
  • Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο... unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις!
  • Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award). Όταν το κάνεις, ενημέρωσε το all4blogs διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες.
 1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
Aby, μένω στα Ιωάννινα, είμαι Κριός και με φιλοξενεί ο blogger .
 2. Ποιο είναι το moto του blog σου?
Abycraft γιατί μου αρέσει να φτιάχνω crafts!
 3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί?
Δεν ξέρω αν πιάνετε αλλά θα πω Pokemon ,γιατί έπαιζα αρκετά μικρή :)

4. Όταν γίνω διάσημη blogger, θα
προσπαθήσω να βοηθήσω όσους περισσότερους blogger γίνετε!
 5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου.
Από τις πρώτες μου αναρτήσεις..fimo cookies DIY.

6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-όσφαιρα και γιατί?
 Καμία.Αν κάτι χαρακτηρίζει το blogging είναι ελευθερία λόγου στο έπακρο.

7.Η ερώτηση της nikol:Μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας , ώστε να μη θεωρηθεί μια χαμένη γενιά;
 Δεν ξέρω πόσο χρονών είναι η nikol,γιατί αν είναι μεγαλύτερή μου σαν χαμένη γενιά μπορεί να εννοεί τη δική μου.Αυτό που πιστεύω είναι ότι πρέπει να υπάρχει ατομική προσπάθεια και να μην εναποθέτουμε τα πάντα στους γονείς.Αν κάποιος γονιός θέλει να βοηθήσει το παιδί του ας το μάθει να σκέφτεται και όχι απλά να ακούει.
Η ερώτησή μου: Αγαπημένο βιβλίο και γιατί.
Χαρίζω αυτό το βραβείο σε:
Aby

  

8 σχόλια:

  1. Όμορφη ιδέα!!!!!!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφα τα υφασμάτινα βραχιόλια σου Aby μου !
    Οι απαντήσεις σου μου άρεσαν πολύ και όσον αφορά στη δική μου ερώτηση ναι είμαι μεγαλύτερη από σένα και ερωτώ από την θέση της μητέρας και η απάντησή σου με ικανοποιεί , αφού έχεις απόλυτο δίκιο!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπήκα να θαυμάσω το βραχιόλι και φεύγω με... βραβείο!Τι ευχάριστη έκπληξη!!!!Σ'ευχαριστώ,μικρό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Aby. Εξαιρετική η ιδέα σου με το ύφασμα!!!! Πανέμορφα βραχιόλια, ΤΕΛΕΙΟ κολιέ!!! Δίνεις άλλη διάσταση στα υλικά!!! Μπράβο σου. Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aπλά, όμορφα και εντυπωσιακά τα βραχιόλια σου.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά σου Aby! Ευχαριστούμε για την ιδέα με τα υφάσματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το παιχνίδι με τα υφασματα πολύ πολύ όμορφο!Ωραία η ιδέα σου, Aby! Φιλάκια βραδινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αby τέλεια τα υφασμάτινα κοσμήματα! Και εμένα μου αρέσουν πολύ! Μου αρέσει που τα υλικά σου τα χρησιμοποιείς όλα με φαντασία! Τα υφάσματα αν έχουν και λίγο ελαστικότητα με τον ίδιο τρόπο γίνονται και ωραίες στέκες για τα μαλλιά ;) Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου! Pocemon ε??? Το ίδιο έβλεπε και η κόρη μου...πωπω μεγάλωσααααα χαχαχα φιλιά ομορφιά μου! keep crafting :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή