Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

Cameo με soutache

Η δεύτερη απόπειρά μου με  soutache!Αποφάσισα να συνδυάσω περισσότερα υλικά αυτή τη φορά.


Πώς σας φαίνεται;

Έχω αρκετό καιρό να κάνω ανάρτηση αλλά μου έχουν έρθει λίγο στραβά τα μαθήματα και δεν έχω πολύ χρόνο.Γι΄αυτό φίλες μου που έχετε blog συγχωρέστε με αν δεν σας επισκέπτομαι συχνά!Θέλω επίσης να σας ευχαριστήσω για όλα τα σχόλια που μου αφήνετε,ακόμη και αν δεν απαντάω πάντα τα διαβάζω και μου φτιάχνουν τη διάθεση!
Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη!!!

Φιλιά Aby

28 σχόλια:

  1. A! Παγώνι βλέπω?
    Πολύ όμορφο είναι, κορίτσι μου!
    Μπράβο και ξανά μπράβο!
    Φιλάκια πολλά και εύχομαι σύντομα να "στρώσει" το θέμα των μαθημάτων σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο. Εύχομαι να πάνε όλα καλά Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ 'ομορφο και αυτό το μενταγιόν , όλα να σου πάνε καλά !
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ nikol!Απλά έχει πέσει πολύ διάβασμα!

      Διαγραφή
  4. Τι καταπληκτικό μενταγιόν είναι αυτό ??? !!!!
    Μπράβο και καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο είναι , Aby μου !!!!
    Καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο!!! Μπράβο σου!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σου 'Αμπυ μου!!μετά απο λίγες μέρες απουσίας μου σε βρίσκω με ένα κουκλιστικο μενταγιόν διαχρονικό και με πανέμορφο σχεδιάκι!!πολλά μπράβο από μένα γλυκιά μου φίλη!!καλό βραδάκι και άπειρα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kate μου,καλώς μας ξανάρθες!Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο! Έχεις βραβείο, πέρνα να το πάρεις! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Pegy μου!Εννοείτε θα περάσω!

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ... ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.. ΑΝ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟ , ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΘΩ ΩΣ ΧΡΩΜΑ , ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΟΛΙΕ ΣΟΥ...

    Όταν μπορέσεις πέρασε να διαβάσεις μιαν ιστορία που έγραψα χτες. Για να βρεις το μπλοκ σου μέσα στο κείμενο , κοίταξε πρώτα στο κάτω μέρος της ανάρτησης στο σημείο ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ - ΛΕΞΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
    Η ιστορία αυτή γράφτηκε από το «ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ» στις 5/11/13 και είναι αφιερωμένη σε όλους σας, ως ένδειξη ευχαριστίας για την αγάπη σας προς το blog μου και προς εμένα και που με την όμορφη παρουσία σας και τα όμορφα σχόλια σας στηρίζεται το blog μου.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και συγνώμη αν ενοχλώ.
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/11/blog-post_5.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και επειδή πέρασα ήδη από το Blog σου να σε ευχαριστήσω που με συμπεριέλαβες στη ιστορία σου!Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Aby μου, είναι υπέροχο, πραγματικά!! Μου άρεσε πάρα πολύ! Μπράβο!
    Εύχομαι να σου πάνε όλα όπως τα θέλεις! Και μην αγχώνεσαι, εμείς εδώ θα είμαστε.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη:)Το άγχος ευτυχώς το έχω περιορίσει πολύ σε σχέση με άλλες εποχές,να 'σαι καλά,πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Απίθανο το μενταγιόν!! Είναι δύσκολη αυτή η τεχνική, Αμπυ;
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά γι σένα!
    Φιλάκια και μια γλυκειά καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Pepi μου!Να σου πω την αλήθεια στο στάδιο που είμαι(δηλαδή αυτοδίδακτη και έχοντας φτιάξει 3 κοσμήματα)δεν θα έλεγα ότι είναι δύσκολο.Θέλει όμως πολύ υπομονή!Μια από τις αγαπημένες μου σχεδιάστριες κοσμημάτων με soutache είναι η dori csengeri,αν δεις κοσμήματά της θα καταλάβεις ότι ανεβαίνει πολύ ο βαθμός δυσκολίας!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία δουλειά,Αby!!!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξαιρετική δουλειά!!!!! Καλή συνέχεια με τα μαθήματά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απίθανο μενταγιόν!!Μπράβο σου!! χαίρομαι που σε βρήκα καλή μου!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Επισκέφθηκα και το Blog σου και είναι υπέροχο!Φιλιά!!!

      Διαγραφή