Κυριακή, 10 Νοεμβρίου 2013

DIY φούστα!

Η φούστα που σας έχω σήμερα μοιάζει με half circle(δεν ξέρω πως λέγεται αυτό το κόψιμο στα ελληνικά) και γίνεται πολύ εύκολα.


Υπολογίστε πόσο ύφασμα θα χρειαστείτε.
Ο πιο απλός τρόπος είναι να μετρήσετε την περιφέρειά σας και να προσθέσετε 15-20 εκατοστά.


Πως υπολογίζουμε το πατρόν.
1. Μετράμε τη μέση μας και προσθέτουμε στο νούμερο που βρήκαμε 10 εκατοστά.
2. Αποφασίζουμε πόσο μακριά θέλουμε να είναι και προσθέτουμε 4 εκατοστά.
3. Προσθέτουμε στο νούμερο από το βήμα 1. 10-20 εκατοστά.Εξαρτάται από το πόσο "στρόγγυλη" θέλουμε να είναι.

Για παράδειγμα οι δικές μου μετρήσεις είναι:
1. 60 εκατοστά η μέση μου + 10 = 70 εκ.
2. Αποφάσισα 36 εκ. μήκος + 4 = 40 εκ.
3. Στο νούμερο που βρήκα στο βήμα 1. πρόσθεσα 10 εκ. σύνολο 80 εκ.


Κόβουμε το πατρόν,κάνουμε τα στριφώματα και ράβουμε.

Προσθέτουμε και λάστιχο όπως έχω αναφέρει εδώ .

Και έτοιμη η φούστα!


10 σχόλια:

  1. Χιχι! Ά-Ψ-Ο-Γ-Η!
    (Έχε χάρη που δε φοράω φούστες, αλλιώς δε θα άφηνα ύφασμα για ύφασμα στο σπίτι!)
    ;-)
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Άμπυ μου γλυκιά..απίστευτη η φουστίτσα σου..θα την φανταζόμουνα σε σκωτσέζικο καρουδάκι που είναι in φέτος!!σου δίνω ιδέα!!ή το έχεις σκεφτεί κιόλας,,κι εγώ δεν πολυφοράω φούστες-είμαι πολύ του τζήν-αλλά κάτι τέτοιο το φαντάζομαι και με opac καλσόν σε μαύρο χρώμα και αρβυλάκι..θα του ταίριαζε πολύ..πάντα μας ξαφνιάζεις ευχάριστα με τις δημιουργίες σου και μάλιστα σε πολλά και διαφορετικά που ενδιαφέρουν όλες μας,..μπράβο ματάκια μου..καλή βδομάδα να έχουμε..καληνύχτα σου στέλνω γλυκιά σαν καραμέλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έξαλοοοοο (νέα λέξη που χρησιμοποιεί η κόρη μου με τις φίλες της για να δείξουν τον ενθουσιασμό τους!) Τέλεια η φουστίτσα σου και σου πάει πολύ!!! Βέβαια με τέτοιες διαστάσεις δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι να μην σου πάει!!!! ;-)
    Mπράβο κοριτσάκι μου !!
    Καλή βδομάδα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι τέλεια!!!! Και σου πάει πολύ!
    Φτιάξε και σε άλλα χρώματα! :))
    Καλή σου εβδομάδα, Αby μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι καταπληκτική!!! Γειά στα χέρια σου!!! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. την κανεις να φαινεται πανευκολουρα....μπραβο σου και γεια στα χερια σου!!!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κουκλίστικη η φουστίτσα σου και φαίνεται εύκολη. Εγώ δεν τολμάω ακόμη να ασχοληθώ με το ράψιμο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σούπερ η φουστίτσα!!!! Και υπέροχο το μωβ χρώμα της! Γεια στα χέρια σου , Αμπυ! Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. really nice! would you like to follow each other? just let me know. XX

    ΑπάντησηΔιαγραφή