Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

Βελονάκι σε αλυσίδα

Είναι αρκετά μόδα τα statement necklace και αρκετά από αυτά είναι χοντρή αλυσίδα πλεγμένη με κορδόνια.Η δική μου εκδοχή είναι χοντρή αλυσίδα και βελονάκι.


Όπως είπα παραπάνω χρειαζόμαστε αλυσίδα,νήμα και βελονάκι νο3.


Περνάμε το βελονάκι μέσα από την πρώτη "θηλιά" της αλυσίδας και κάνουμε ένα βουβό γαϊτανάκι(β.γ.) ,single crochet(s.c.).


Κάνουμε 3 β.γ. , 3 s.c. σε κάθε "θηλιά" της αλυσίδας.




Έτσι φαίνεται τελειωμένο το κομμάτι της αλυσίδας.



Γυρίζουμε την αλυσίδα από την άλλη πλευρά και κάνουμε 1 β.γ. , s.c.

 
Έπειτα περνάμε το βελονάκι μέσα από τη πίσω βελονιά (backward stitch) και κάνουμε 1 β.γ. , s.c. για κάθε βελονιά από το προηγούμενο βήμα.

Με την ίδια λογική προσθέτουμε άλλα νήματα,κάνουμε σχέδια,γενικά χρησιμοποιούμε την αλυσίδα όπως χρησιμοποιούμε τη βελονιά αλυσίδα στο βελονάκι. Πόσα β.γ. θα κάνουμε στην αρχή εξαρτάται από το πόσο χοντρή είναι η αλυσίδα.
Με αυτή την τεχνική έκανα και το παρακάτω κόσμημα. Εδώ αρχικά έκανα 5 β.γ. γιατί η αλυσίδα είναι πιο χοντρή.





Πώς σας φαίνεται;

Φιλιά Aby

28 σχόλια:

  1. Τέλειο, όπως και ότι άλλο κάνεις άλλωστε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό ! και ο συνδυασμός χρωμάτων πολύ όμορφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο, βρε κορίτσι!
    Πολύ-πολύ όμορφο είναι!!!
    Και οι οδηγίες, κατατοπιστικότατες!!!
    Φιλάκιαααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννά μου,χαίρομαι που σου άρεσε!Φιλάκια!:)

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο και υπέροχη ιδέα!!!!! Ακόμη κι εγώ που είμαι αρχάρια μπορώ να το φτιάξω - οι οδηγίες σου
    πολύ κατανοητές !!!! Ευχαριστούμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!Αν το φτιάξεις θα ήθελα πολύ να το δω!Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Είδα βελονάκι και ήρθα τρέχοντας. Μπράβου σου Aby, το κολιέ είναι εξαιρετικό και πολύ κομψό. Συγχαρητήρια που μοιράζεσαι τον τρόπο κατασκευής του με μας. Καλό βράδυ και πολλά φιλάκια!! Δάφνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δάφνη μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!Είσαι εξάλλου master στο κόσμημα με το βελονάκι!Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. πολυ ωραιο κ ωραιες οδηγιες!!!! ευχαριστουμε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο!!!! Ακόμη και εγώ η ατάλαντη στο πλέξιμο νομίζω αν ακολουθήσω βήμα βήμα τις οδηγίες σου θα τα καταφέρω! Θα το προσπαθήσω!! Είσαι υπέροχη! φιλιά κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα και για το σχόλιο και για το βραβείο!!Να το δοκιμάσεις και να μου πεις και πως σου βγήκε!Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. Κλαψ κλαψ δεν το κατάφερα!!! Δεν το έχω με το βελονάκι τελικά!!

      Διαγραφή
  8. ωραίο νήμα,πολύ ωραία χρώματα,γήινα τα αγαπημένα μου
    καταπληκτικό !!!!
    συγχαρητήρια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευτέρπη!Είπα να το κρατήσω σε ήπιους τόνους,χαίρομαι που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  9. Ξανά εδώ! Aby μου σου έχω Χριστουγεννιάτικο βραβειάκι...πέρασε να το πάρεις!http://skepiloges.blogspot.gr/2013/12/christmas-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπεροχο!!! Κριμα που δεν ξερω βελονακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ το κόσμημά σου!! Συνδύασες απίστευτα όμορφα τα χρώματα και τα υλικά! Μπράβο!
    Κρίμα και για μένα που δεν μπορώ να εκμεταλλευτώ τις οδηγίες σου, τα χέρια μου αρνούνται πεισματικά να συνεργαστούν με το βελονάκι...
    :))
    Φιλιά, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου ευχαριστώ!!Νομίζω ότι είσαι άδικη με τα χέρια σου γιατί φτιάχνουν τόσο καταπληκτικά πράγματα οπότε η άρνηση για το βελονάκι δεν είναι τίποτα!:)Φιλιά!!

      Διαγραφή
  12. Aby, μπράβο για το αποτέλεσμα και τις οδηγίες αλλά δοκίμασε με αυτή την κλωστή ένα πιο χοντρό βελονάκι και λιγότερους πόντους σε κάθε κρίκο, για ποιό "αεράτο" πλέξιμο στην πρώτη σειρά. Στους επόμενους γύρους εφάρμοσε μείωση πόντων, σε τακτά διαστήματα, για να πετύχεις την καμπύλη της λαιμόκοψης και την ελαστικότητα του κολιέ.
    Καλή συνέχεια, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις συμβουλές,η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πειραματιστεί πολύ οπότε θα το δοκιμάσω και το πιο αεράτο πλέξιμο!Ευχαριστώ και πάλι,φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο Άμπυ μου!!μπράβο σου κοπελίτσα μου!!η αλυσίδα με το κόκκινο πλεχτούλι ειδικά είναι πολύ σούπερ,ειδικά για αυτές τις γιορτινές μέρες που έρχονται!!το δεύτερο κόσμημα ένα έργο τέχνης πανέμορφο και ονειρεμένο!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kate μου,ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,με κάνεις κάθε φορά να ντρέπομαι με αυτά που μου λες!Είναι και ντροπαλή βλέπεις!Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. First let me say "Thank you" for dropping over at my blog! It was great having you over.
    I love this project and it can be a fantastic gift for a friend or family. The cameo is a fab detail!

    ΑπάντησηΔιαγραφή