Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

Λίγο από όλα!

Πλησιάζουν οι γιορτές και από ότι βλέπω όλοι φτιάχνουν δώρα,συμμετέχουν σε διαγωνισμούς και bazaar, ακριβώς έτσι είναι και εμένα οι μέρες μου! Σήμερα η ανάρτηση θα είναι λίγο διαφορετική.

Θέλω να ευχαριστήσω τη Δάφνη από το daphnofila.blogspot.gr η οποία πριν καιρό είχε φτιάξει ένα κόσμημα στο οποίο λάτρεψα τις χάντρες! Η Δάφνη μου είπε ότι τις έφτιαξε αυτή και λίγο καιρό μετά για "χάρη" μου μας έδειξε πως τις κάνει!Δεν έχω προλάβει να βγάλω φωτογραφίες αυτές που έφτιαξα αλλά επειδή είναι πάρα πολύ όμορφες, (προσωπικά έχω ξετρελαθεί) αξίζει να δείτε τις οδηγίες εδώ . Ευχαριστώ πολύ Δάφνη και πάλι!!


Η Κατερίνα από το skepiloges.blogspot.gr μου το έστειλε χριστουγεννιάτικο βραβειάκι!


Οι όροι: Αναφέρουμε ποιος μας το χάρισε,απαντάμε σε 4 ερωτήσεις και το χαρίζουμε σε 6 blogs!
  
1)Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση:
Δεν μου έρχεται κάποια συγκεκριμένη!

2)Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι: 
Δεν είμαι και μεγάλος οπαδός των χριστουγεννιάτικων κομματιών!

 3)Αγαπημένο Ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι: 
Τα κάλαντα όταν τα λένε πιτσιρίκια!

4) Το δώρο  που θα ήθελες για τα φετινά Χριστούγεννα: 
 Κορδόνια soutache γιατί ψάχνω και δεν βρίσκω!

Τώρα που κοιτάζω τις απαντήσεις μου είναι όλες δεν ξέρω χαχα!Να πω την αλήθεια τα Χριστούγεννα δεν ήταν η αγαπημένη μου εποχή αλλά από πέρυσι έχουν αρχίσει να μου αρέσουν.

Επειδή πραγματικά κάθε φορά δυσκολεύομαι να επιλέξω blogs θα το αφήσω εδώ και όποιος θέλει το παίρνει!!!

Φιλιά Aby 

4 σχόλια:

  1. Aby με αιφνιδίασες με την αναφορά σου σ'εμένα. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι όταν δείχνω στους άλλους όπως και όταν μου δείχνουν!! Περιμένω να δω τις χάντρες που ετοίμασες. Είμαι σίγουρη ότι το κόσμημα που θα ετοιμάσεις μ'αυτές θα είναι εξαίσιο!!!!! Συγχαρητήρια για το βραβείο, σου αξίζει. Για τα κορδόνια που ψάχνεις δες και στο pacoartcenter.gr.Πολλά φιλιά και να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ.Δάφνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαρείς το βραβείο σου, Aby μου! Καλό Σ/Κ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σύντομα εύχομαι να ζήσεις μια Χριστουγεννιάτικη στιγμή, που να σε στιγματίσει (ευχάριστα εννοείται!) και να είναι η πρώτη που θα σου έρχεται στο νου σε... μελλοντικές ερωτήσεις!!!
    ;-)
    Συγχαρητήρια για το βραβείο, κούκλα!
    Αγκαλιά ζεστή και φιλί γλυκό!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου εύχομαι αυτά τα Χριστούγεννα να συμβεί κάτι που θα σε κάνει να τα λατρέψεις! Θεωρώ ότι είναι η πιο χαρούμενη γιορτή του χρόνου!
    Φιλιά πολλά ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή