Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013

Λουλούδι από φερμουάρ

Καλησπέρα σε όλους! Τον τελευταίο καιρό είχα μαζέψει πολλά φερμουάρ και αποφάσισα σιγά σιγά να τα αξιοποιήσω! Θα σας δείξω πως έφτιαξα  το λουλούδι της φωτογραφίας.




Χρειαζόμαστε ένα φερμουάρ,εγώ προτιμώ με μεταλλικά "δοντάκια" γιατί μου φαίνεται ότι δίνει καλύτερο αποτέλεσμα.Το συγκεκριμένο είναι 45 εκατοστά. Ένα κομμάτι τσόχα,δέρμα ή κάποιο σκληρό ύφασμα και κλωστή.
Αρχικά ανοίγουμε το φερμουάρ και κρατάμε μόνο τη μία λωρίδα.



Ράβουμε στο κέντρο από το κομμάτι τσόχας την μία άκρη από το  φερμουάρ.
 Προτείνω αρχικά να κάνετε δοκιμές με το πόσο μεγάλα θέλετε να είναι τα πέταλα και πόσα πολλά.Να έχετε στο μυαλό σας ότι χρειαζόμαστε 5-7 εκατοστά περίσσευμα.


To διπλώνουμε όπως φαίνεται στη φωτογραφία.δηλαδή με τα "δοντάκια"προς τα πάνω και το ράβουμε.


Διπλώνουμε πάλι το φερμουάρ (με τα δόντια προς τα πάνω) αντικριστά από το πρώτο πέταλο που κάναμε.Ράβουμε πάλι το φερμουάρ στη μέση από τη τσόχα.

  
Με την ίδια διαδικασία φτιάχνουμε και τα υπόλοιπα πέταλα.


Κάπως έτσι φαίνεται μόλις τελειώσουμε τα πέταλα και έχουμε και το περίσσευμα που ανέφερα στην αρχή.


Το κάνουμε σπείρα ,ενδιάμεσα αν θέλουμε το στερεώνουμε με λίγο κλωστή.
Το διπλώνουμε μέχρι να φτάσουμε στο κέντρο από το λουλούδι όπου και το ράβουμε.


Κόβουμε και την τσόχα που περισσεύει και έτοιμο!


Πώς σας φαίνεται? 
Εσείς έχετε καμία ιδέα για κατασκευές με φερμουάρ?

Φιλιά Aby

12 σχόλια:

  1. ΩΩΩΩΩΩ!!! Τί αστεράτο λουλουδάκι!!!
    Το αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο το φερμουάρ!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφο! Φτιάχνω κι εγώ (αν και όχι έτσι ακριβώς) μου αρέσει πολύ το πώς δείχνουν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερό!!!!! Και βραχιόλι μπορείς να κάνεις με φερμουάρ και κούμπωμα με τρουκ.... τρελαίνομαι για κατασκευές με φερμουάρ...κατά καιρούς έχω φτιάξει σκουλαρίκια ,στέκες αλλά και βραχιόλια . Μπράβοοοοοο Aby!!! Μάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το λουλούδι από φερμουάρ !!!
    Έχω φτιάξει κι εγώ, αλλά απ την αντίθετη φορά (πρώτα τη σπείρα).. τέλος πάντων,
    μου αρέσει πολύ ο τρόπος που μας τα εξηγείς γι αυτό και σε παρακολουθώ !!!
    Σ ευχαριστούμε πολύ πολύ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το λουλουδάκι!! Και οι οδηγίες σου χρήσιμες και κατατοπιστικές, σε ευχαριστούμε!! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο λουλούδι!
    ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ομορφο λουλουδι μπραβο σου και μας το δειχνεις αναλυτικα , φαινεται ευκολο , καλες γιορτες, να τις περασεις ,με πολυ αγαπη και χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά ,να περνάς πολύ πολύ όμορφα!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ομορφο το φερμουαρένιο λουλούδι σου!
    Καλές γιορτές και μια χαρούμενη χρονιά, Αμπυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ όλους για τα σχόλια και τις ευχές!Καλές γιορτές φίλοι μου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή