Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2014

Βραβείο /Award

Καλησπέρα φίλοι μου, μετά από μία κουραστική εβδομάδα εξεταστικής, έκατσα στον υπολογιστή και έχω βραβειάκι! Από την καλή μου Κατερίνα  την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ.

Hello my friends,after a very busy week of exams, I finally sat on my computer and I've got an award!  From my dear Katerina who you can find her here.


Οι κανόνες του βραβείου είναι:

1. Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου.
2. Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε tag 
και να γράψεις 11 ερωτήσεις γι’ αυτούς που θα κάνεις εσύ tag.
3. Βράβευσε 11 άτομα.

4. Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες.


Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου


1) Λατρεύω τη σειρά Doctor Who , μιλάμε για κόλλημα! Τη βλέπω συνέχεια,λέω ατάκες στο άσχετο,γενικά πρήζω κόσμο!

  I love Doctor Who! I watch it all the time and I know almost all the lines!

 

2) Έχω αρκετά μεγάλη φοβία με τα αεροπλάνα.Στην ιδέα και μόνο τρομοκρατούμε,ελπίζω κάποια στιγμή να το ξεπεράσω.

I have a phobia with airplanes. Only the idea of getting aboard terrifies me. 


3) Διάβασμα και πάλι διάβασμα. Λατρεύω τα λογοτεχνικά και συνέχεια κάτι διαβάζω.

Reading! I love literature.


4) Ξέρω να παίζω κιθάρα,αλλά δεν παίζω ποτέ μπροστά σε κόσμο.

 I know how to play guitar, but I never play in front of people. 

5)  Έχω αλλεργία στη σοκολάτα και στο χοιρινό και γι'αυτό δεν τρώω ούτε μπουκιά!
 I'm allergic to chocolate and pork.I don't even taste them!

6) Φοράω σχεδόν πάντα φούστες και πολύ πολύ σπάνια παντελόνια.
 Almost all the time I'm wearing skirts and really seldom pants.

7) Παίζω ακόμη Lara Croft όπως όταν ήμουν 15 χρονών!
 I'm still playing Lara Croft like when I was 15.
 
8) Είμαι τελειομανής,ειδικά με τα κοσμήματα.Αν δεν είναι όπως το έχω στο μυαλό μου είμαι ικανή να το χαλάσω όλο!
 I'm a perfectionist, especially in jeweleries. I can start over the whole project if the result is not what I had in mind.


9) Όταν δεν καταλαβαίνω κάτι (ειδικά για την σχολή) εκνευρίζομαι,νεύρα όμως!

 When I don't understand something (especially in courses at the university) I get mad,really mad!


10) Μου αρέσει πολύ να χαζεύω πίνακες και να μαθαίνω για ζωγράφους.

 I like a lot to look at paintings and learn about  painters.


11) Έχω σχεδόν πάντα μαύρους κύκλους.

 Almost  every day I have black circles under my eyes.



 Οι ερωτήσεις τις Κατερίνας


 1)     Τι θα άλλαζες επάνω σου και γιατί;
What would you change to yourself?

Τις φοβίες μου γιατί νομίζω είναι πολύ περιοριστικές στο να ζω.

My phobias because they limit my life.

 
2)     Αν είχε ένα μαγικό ραβδί για 24 ώρες τι θα έκανες;
If you've got a magic wand for 24 hours,what would you do?

Θα έκανα να όνειρα πραγματικότητα όσων αγαπάω.
I would make dreams come true for the people I love.


3)     Πως βλέπεις τον κόσμο σε 10 χρόνια; 
How do you see the world in 10 years? 

Καλύτερο.Μετά τις μεγάλες κρίσεις έρχονται και μεγάλες ανακάμψεις!
Better. After great crisis comes great recovery!


4)     Τι σε τρελαίνει και τι σε ηρεμεί; 
What drives you crazy and what calms you down? 

Με τρελαίνει η ανασφάλεια που νιώθω ότι δεν μπορώ να ζήσω μόνη μου (από οικονομική άποψη). Με ηρεμεί το αγόρι μου που πάντα είναι αισιόδοξος και μου λέει ότι όλα θα πάνε καλά.
I go crazy when I think that I can't live on my own(from the financial perspective). My boyfriend always calms me down and tell my that everything is going to be fine.



5)Τα όνειρα που έκανες στα 16 σου έγιναν; 
The dreams you had when you were 16, did they came true?

 Μερικά ναι,μερικά όχι.Πιστεύω μέχρι τα 30 μου να γίνουν.
Some of them yes,some of them no. I hope by  the time I'm 30 they will be accomplished.


 6)Αν για μία μέρα ήσουν celebrity ποιος/α θα ήθελες να ήσουν;
If you could be a celebrity for one day,who would you choose?
Η Karen Gillan!!!


7) Αμάξι ,μηχανή ή ποδήλατο; Τι προτιμάς και γιατί;
Car, motorbike or bicycle?

 Για βόλτες το ποδήλατο γιατί είναι κάτι πολύ αυθόρμητο και παιδικό αλλά για μετακίνηση το αυτοκίνητο.

I prefer bicycle because I think It's more spontaneous but for transportation i prefer car.


8)Ποια είναι η σχέση σου με τα χρήματα;
What is your relationship with money?
Γενικά αποταμιεύω και τα χαλάω με μέτρο.Μόνο όταν είναι να κάνω δώρα να ξοδεύω χωρίς να το σκέφτομαι.
Generally I save. When it comes to spending I'm really tight   but for my beloved ones Ι spend without thinking the amount.


9)Ποιο είναι το πιο άσχημο αντικείμενο που έχεις δει;
What is the ugliest think you've ever seen?
Δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι! 
I can't remember of something!


10)Αν έβρισκες μια βαλίτσα με πολλάαααααα λεφτά θα τα επέστρεφες στον κάτοχο αν είχε στοιχεία;
If you found a bag with a huge amount of money in it would you return it to the owner?
     Ναι! Έχω χάσει δύο φορές το πορτοφόλι μου και τις δύο φορές μου το επέστρεψαν.Βέβαια δεν είχε πολλά λεφτά αλλά ποτέ δεν ξέρεις πόσο σημαντικά είναι αυτά για τον ανθρωπο που τα έχασε.
Yes! I've lost twice my wallet and both times someone found it and returned it to me. 

 

 11)Πόση ώρα σου πήρε για να τελειώσεις με αυτήν την ανάρτηση- βραβείο;
How much time did you spend in order to write this?


 Μιάμιση ώρα!
One hour and a half!

11 Δικές μου ερωτήσεις
My questions

1) Αγαπημένο βιβλίο

Your favorite book

2) Θα άλλαζες χώρα για να είσαι με αυτόν που αγαπάς
Would you change country just to be with the one you love?

3) Το πιο όμορφο ταξίδι που εχεις πάει που ήταν;
Where was your favorite trip?


4) Ποιο συγκρότημα-τραγουδιστή θες να δεις live.
What band-singer would you like to see live?

5) Πόσες   ώρες πςρνάς μπροστά από τον υπολογιστή σου;
How many hours do you spent in front of your computer?

6) Ποιο είναι το όνειρο σου που δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμη;
What is your unfulfilled dream?

7) Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι στη ζωή σου τι θα άλλαζες;
If you could change something in your life what would it be?

8) Σε κουράζει το blogging;
Are you ever tired from blogging?

9) Έχεις αδέρφια;
Do you have any brothers/sisters?

10) Ποιο από τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα πιστεύεις ότι έχεις;
Which on of the 7 deadly sins do you think you have?

11) Πόσο σημαντικοί είναι οι φίλοι στη ζωή σου;
How important are friends to your life?

Στα 11 blog που στέλνω το βραβείο είναι:


Daddy Cool
 Marileni
Το βελονάκι της Σοφίας 
Έγινα 61!Ε!και...
swanocean 
 Wild Rose 
Creations by me
Χειροτεχνήματα 
 Faux bilicious
Sophie's paradise
Kapa.Me without you..tea without a biscuit!

Kisses Aby!

23 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι μία αποκάλυψη!!! (Εγώ γιατί δεν έχω αλλεργία στη σοκολάτα, μου λες???!!!)
    ;-)
    Συγχαρητήρια, κορίτσι μου!!!
    Πάντα βραβεύσεις εύχομαι!!! (Τί όμορφες και οι ερωτήσεις που έθεσες!)
    Φιλάκια αμέτρητα!
    Καλό Σαββατόβραδο!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις και δεν έχεις!Μην το συζητάς!Πολλά φιλια!!!

      Διαγραφή
  3. ευχαριστω πάρα πολύυυυυυυ!!!!!!!! Ωραιες ερωτησεις!!!!!! Επιφυλάσσομαι καλο βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ! Ήθελα να δώσω και σε ένα πιο νέο blog!Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ γλυκιά μου αν και έχω παίξει το παιχνίδι αυτό θα απαντήσω απλά στις δικές σου 11 απαντήσεις όποτε βρω τη διάθεση να το κάνω (συντόμως βέβαια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγχωρείτε δεν το ήξερα.Ευχαριστώ πολύ που θα απαντήσετε και στις δικιές μου.

      Διαγραφή
  5. Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!! Οι απαντήσεις σου υπέροχες! Αχ να είχα κι εγώ την αλεργία στην σοκολάτα να μη τρώω τόσο πολύ! Το βραβείο το έχω ήδη λάβει αλλά θα προσθέσω και τις δικές σου ερωτήσεις άμεσα! http://swanocean.blogspot.gr/2014/01/a-new-award.html
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ήξερα ότι το είχες παραλάβει!Ευχαριστώ πολύ που θα απαντήσεις και στις δικές μου! Εγώ σου εύχομαι να μην αποκτήσεις αλλεργία γιατί είναι βασανιστήριο!

      Διαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ για το βραβείο...κι ελπίζω μέχρι τα 30 όλα τα όνειρα σου να γίνουν η πραγματικότητα σου...Ευχές λοιπόν για μια υπέροχη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. LIKE LIKE LIKE στις απαντήσεις σου! Πολύ μου άρεσαν!! Καλά αν έλεγες να αλλάξεις κάτι άλλο πάνω σου εκτός από τις φοβίες σου θα πάθαινα κόκο μπλόκο! ;)
    Μου άρεσαν πολύ και οι ερωτήσεις που έβαλες και μου άρεσε πολύ η αισιοδοξία σου για το μέλλον! Έτσι πιστεύω και γω, μετά τον πάτο δίνουμε ώθηση και ανεβαίνουμε ψηλά!
    Φιλιά πολλά κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα άλλα αλλάζουν λίγο διατροφή,λίγο πλαστικός χειρούργος!Πλάκα κάνω απλά θεωρώ πολύ δύσκολο να αλλάξεις αυτό που σκέφτεσαι και ειδικά αυτί που φοβάσαι. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα,μικρό μου!!!Έμαθα πολλά πράγματα για σένα σήμερα.Κρίμα που έχεις αλλεργία στη σοκολάτα!!Είναι θεϊκή τροφή!!Όσο για την τελειομανία σου,φαίνεται στα μοναδικά κοσμήματά σου!!Σ'ευχαριστώ για το βραβείο!!Θα προσπαθήσω να βρω λίγο χρόνο και γι'αυτό!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια που έφαγα τελευταία φορά σοκολάτα ότι ήταν υπέροχη!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και για την πρόσκληση να ανακαλύψω το blog σου. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ για το σχόλιό σου.Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Ήρθα από την Ειρήνη και χαίρομαι που έμαθα τόσα πράγματα για σένα
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!

      Διαγραφή
  11. Έδωσες ενδιαφέρουσες απαντήσεις και χαίρομαι που έμαθα περισσότερα για σένα!
    Πολύ καλές και οι ερωτήσεις σου!
    Να έχεις καλά αποτελέσματα στην εξεταστική σου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου, Αμπυ!! Τελικά, αυτές οι ερωτοαπαντήσεις μας δίνουν την δυνατότητα να γνωριζόμαστε καλύτερα!!
    Εύχομαι να πήγες καλά στην εξεταστική σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άμπυ μου σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις να μου δώσεις το βραβείο το εκτιμώ ιδιαίτερα!!Δεν θα μπορέσω όμως να παίξω το παιχνιδάκι γιατί απαιτεί πολύ χρόνο και εγώ δυστυχώς αυτό το καιρό τρέχω και δε φτάνω έχω αναλάβει πολλές ευθύνες και δεν έχω καθόλου χρόνο.Ίσως κάποια άλλη φορά να μπορέσω να ασχοληθώ!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή