Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2014

Beading Embroidery with soutache

Όπως σας είπα και σε προηγούμενη ανάρτηση ασχολούμαι αυτό το καιρό με τις χάντρες και τα soutache. 

Like I 've told you in a previous post I'm working with beads  and soutache.





Αυτή τη φορά χρησιμοποίησα αποχρώσεις του μωβ. Δεν ξέρω αν φαίνεται από τις φωτογραφίες αλλά είναι αρκετά μεγάλο κόσμημα ,περίπου 10 εκατοστά! Λοιπόν τι λέτε? Εσείς θα το φορούσατε?

This time I used shades of purple. I don't know if you can tell  from the photos but it's quite a big jewellery, almost 10 centimeter!  What do you think? Would you wear it?

Love Aby

19 σχόλια:

  1. Καλέ, φαίνεται πως είναι μεγάλο!!!
    Περίτεχνο και εντυπωσιακότατο!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ !!!! Βεβαίως θα το φορούσα με το κατάλληλο ντύσιμο !!!
    Τι είναι τα soutache ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως το φοράω με ένα βελούδινο φόρεμα που έχω! Tα soutache είναι κορδόνια, μέχρι στιγμής έχω συναντήσει 3 τύπους.Εγώ δουλεύω με soutache french braid. Μπορείς να επισκεφτείς το http://pacoartcenter.gr/ και να τα δεις. Ελπίζω να σε "διαφώτισα" :)

      Διαγραφή
  3. Είναι φανταστικό! Κι εγώ θα το φορούσα! Και μου αρέσει που επέλεξες αυτά τα χρώματα!

    Μπορώ να ζητήσω τη βοήθειά σου σε κάτι; Επειδή ξέρω πως έχεις ασχοληθεί!
    Ψαχνόμουν να βρω πως γίνεται το embroidery beading. Βρήκα κάτι βίντεο στο YouTube και έχω μπει "στην πρίζα" να κάνω μια δοκιμή κι ό,τι βγει. Αυτό που δεν έχω καταλάβει, είναι πάνω σε τι επιφάνεια να εφαρμόσω τις χάντρες; Ύφασμα; Τσόχα; Δέρμα; Σκέφτομαι να κάνω ένα απλό βραχιόλι για αρχή.
    Αν θέλεις, στείλε μου mail στο
    funkymonkey.handmade@gmail.com
    Σ΄ευχαριστώ εκ των προτέρων! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να πήρες το mail μου και να σε βοήθησα! Επειδή μπορεί να υπάρχει και κάποιος άλλο με παρόμοια απορία να πω ότι γενικά χρησιμοποιούν ultra suede. Μπορείς όμως να χρησιμοποιήσεις και τσόχα,τη δερματίνη τη χρησιμοποιώ για να κρύψω στο τέλος τις κλωστές.Ελπίζω να βοήθησα! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Aby μου, είναι υπέροχο!! Και βέβαια θα το φορούσα, άνετα!!!!!!!!!!!!!
    Ανυπομονώ να μας δείξεις κι άλλα με soutache!!!!!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θαυμάζω την υπομονή σου και την τεχνική σου , το είχα δει και στο fb και μου αρέσουν και οι χρωματισμοί . Και βέβαια το φοράω άνετα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ nikol μου! Πέρα από υπομονή έχω και αρκετό ελεύθερο χρόνο !Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Κάνεις αριστουργήματα βρε κοριτσάκι μου! Έχεις ένα δικό σου στυλ στις κατασκευές σου και αυτό μου αρέσει σαν παλιός επαγγελματίας που ήμουν .Φανταστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλιά σας!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Αμπυ μου και χαρούμενη βδομάδα!!το κόσμημά σου είναι πολύ ιδιαίτερο,απο τα πιό όμορφα που έχω δεί καιρό τώρα!τα χρώματα εκτυφλωτικά πανέμορφα συνδυασμένα απίστευτα μεταξύ τους!!ένα σούπερ μπράβο και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Kate μου! Μου αρέσουν τα πολύ εντυπωσιακά κοσμήματα :D Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσει πολύ το soutache και ειδικά αυτό είναι πολύ εντυπωσιακό!!! Γειά στα χέρια σου. Και βέβαια θα το φορούσα.
    Φιλιάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντυπωσιακό κόσμημα! Ιδιαίτερο και σε υπέροχο χρώμα!!
    Μου αρέσει το στυλ αυτό !! "Ξεφεύγει" από τα πολύ συνηθισμένα!!
    Γεια στα χέρια σου, Αμπυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...traigo
    ecos
    de
    la
    tarde
    callada
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION


    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE 12 AÑOS DE ESCLAVITUD, MASTER AND COMMANDER, LEYENDAS DE PASIÓN, BAILANDO CON LOBOS, ...

    José
    Ramón...


    ΑπάντησηΔιαγραφή