Κυριακή, 12 Ιανουαρίου 2014

Εύκολα σκουλαρίκια βήμα βήμα.

Καλημέρα! Σκουλαρίκια βήμα βήμα για σήμερα. Νομίζω ότι είναι ευκολοφόρετα και πάνε με όλα τα στυλ ντυσίματος.


Η χάντρα στη μέση είναι κορνεόλη και τη συνδίασα με κόκκινο κοράλι (επεξεργασμένο).


Θα χρειαστείτε ενα κομμάτι αλουμίνιο, εδώ έχω χρησιμοποιήσει 2 mm.


Σχεδιάζουμε 2 τετράγωνα 2.5 x 2.5 εκατοστά.


Τα κόβουμε όπως φαίνεται στη φωτογραφία.


Μετράμε 3 χιλιοστά περιμετρικά. Όπως φαίνεται στη φωτογραφία.


Για να μην "καταστρέψετε" το εσωτερικό κομμάτι και να το κόψετε εύκολα, χρησιμοποιήστε χαρτοκόπτη.


Αφού αφαιρέσουμε το εσωτερικό πρέπει να φαίνεται κάπως έτσι.


Για να κάνετε αυτό το "τσαλάκωμα" ,χτυπήστε με ένα σφυρί το αλουμίνιο πάνω σε μία σκληρή επιφάνεια. Εγώ έχω ένα μικρό αμόνι,αλλά εξίσου καλό είναι το πάτωμα!


Κάπως έτσι θα φαίνονται μετά το "χτύπημα".


Ανοίγουμε και δύο τρύπες και είναι έτοιμα!

Επειδή όμως δεν μου αρέσει να πετάω τίποτα, το εσωτερικό κομμάτι που σας είπα ότι το κόβουμε προσεκτικά το έκανα άλλο ένα ζευγάρι σκουλαρίκια. Πώς σας φαίνονται?


Καλή εβδομάδα!
Φιλιά  Aby


23 σχόλια:

  1. τελεια ειναι και τα 2 ζευγαρια. καταπληκτική ιδεα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως μας φαίνονται??? Θέλει και ρώτημα? Εύκολα, στυλάτα, εντυπωσιακά...με άλλα λόγια πανέμορφα!! Εύχομαι να έχεις μια όμορφη χρονιά, δημιουργική, γεμάτη επιτυχίες, χαμόγελα, πολλή αγάπη, ευτυχισμένες στιγμές και να βλέπεις τα όνειρά σου να εκπληρώνονται ένα προς ένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και χαίρομαι που σου άρεσαν τα σκουλαρίκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα και τα δύο. Ευαριστούμε για τις οδηγίες. Δεν ήξερα ότι μπορώ να κόψω αλουμίνιο με κοπίδι. Θα το δοκιμάσω. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το σχόλιό σου!Ναι κόβετε,αλλά όχι αν είναι πολύ χοντρό.Επίσης, βοηθάει αν έχεις ύφασμα από κάτω από το αλουμίνιο.Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Φοβερά και τα δύο, το καθένα σχέδιο με τη χάρη του! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες, Aby μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Άμπυ μου!!πανέμορφα τα σκουλαρίκια σου και τα δύο σχέδια!!ονειρεμένα τα κοραλάκια με την κόκκινη πετρούλα!ζωγράφισες πάλι!!φιλάκια πολλά και την αγάπη μου!!καλή βδομάδα να έχουμε κοριτσάκι μου!!ένα όμορφο βραδάκι να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kate μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,χαίρομαι που σου άρεσαν τα σκουλαρίκια.Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Α, τί υπέροχες οι βήμα-βήμα οδηγίες!!!
    Ευχαριστούμε πολύ!!!
    Και τα δύο ζευγάρια, σου έγιναν απίθανα, κοριτσάκι μου!!!
    Πολλά μπράβο!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εύκολα και με οδηγίες και ιδανικά για όλες τις ώρες .
    Καλή σου εβδομάδα , τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι' αυτό μου αρέσουν και εμένα!Τα φοράς όλη μέρα και είναι και εύκολά στη κατασκευή τους!Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Πολύ χαριτωμένα τα σκουλαρικάκια σε ευχαριστούμαι για το μάθημα ότι καινούριο μαθαίνουμε καλό είναι !!!!!!!!!!! Καλή εβδομάδα φιλάκια πολλά ....
    ΑΑΑ έχω δωράκια σε περιμένω !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου και εννοείται θα περάσω τα δω τι δωράκια έχεις!Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχα!!! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ καλές κατασκευες(μιλάει η μάμα της οικογενείας)καλως σας βρηκα!!!Αν θέλετε περάστε και απο το δικόμας blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ορίσατε! Ευχαριστώ πολύ και θα σας έρθω μία βόλτα!Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Ωραία σκουλαρίκια και πραγματικά πολύ εύκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία τα σκουλαρίκια και οι οδηγίες σου κατατοπιστικές!!! Μπράβο Αby!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή