Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014

Κοσμήματα με cameo και άλλα

Καλησπέρα φίλοι μου! Θα σας δείξω κάτι κοσμήματα που έφτιαξα για μία φίλη μου η οποία έχει μαγαζί με χάντρες στα Γιάννενα.  Η γενική ιδέα ήταν να έχει στη βιτρίνα κοσμήματα που μπορείς να φτιάξεις με τις χάντρες και τα υλικά που έχει στο μαγαζί της.


Πήρα και εγώ αυτά τα ωραία cameo και τα έδεσα με σύρμα. Η πρώτη φωτογραφία είναι όλα τα δαχτυλίδια μαζί και οι επόμενες είναι σετ δαχτυλίδι με το αντίστοιχο κρεμαστό.








Έκανα και αυτά τα σκουλαρίκια με ορείχαλκο και πράσινες χάντρες



Και για τέλος άφησα αυτά τα σκουλαρίκια με τσιπς και μεταλλικά στοιχεία.
Στην κοπέλα που έχει το μαγαζί άρεσαν πολύ!Εσάς πώς σας φαίνονται?

Έχω και μία ερώτηση για έσας. Σκέφτομαι να αρχίσω να γράφω το blog και στα αγγλικά. Θέλω να μου πείτε όσες-οι το έχετε κάνει πόσο πιο δύσκολο είναι,αν γνωρίσατε περισσότερα άτομα από το εξωτερικό ,γενικά αν  σας βοήθησε. Όσοι δεν γράφετε σε δύο γλώσσες πείτε μου πως θα σας φαινόταν μία τέτοια κίνηση και αν προτιμάτε να είναι μία παράγραφος ελληνικά μία αγγλικά ή να υπάρχει επιλογή να αλλάζει ολόκληρο το blog σε άλλη γλώσσα. 
Αφήστε μου σχόλιο με τη γνώμη σας!
Πολλά φιλιά!

18 σχόλια:

  1. Τί όμορφαααααα!!! Και τα cameo και τα άλλα με τις χάντρες είναι υπέροχα!!!
    Καλές δουλειές να έχει η φίλη σου!!!
    Όσο για το άλλο θέμα, προσωπικά, δεν θα με πείραζε να το διαβάζω και στα αγγλικά το μπλογκ σου (ή ακόμα και μόνο στα αγγλικά!)
    Ό,τι κι αν αποφασίσεις, εδώ θα είμαι!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιάννα και για τα σχόλια για τα κοσμήματα και για την υποστήριξη για τα αγγλικά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα κοσμήματα που ετοίμασες Άμπυ μου πρωτότυπα και εντυπωσιακά!!!
    Τώρα σχετικά με αυτό που ρωτάς δεν θα ήταν άσχημο να γράφεις και στις δυο γλώσσες.Μπορείς να γράφεις την ανάρτηση στα ελληνικά και από κάτω να κάνεις την μετάφραση.Σίγουρα θα βοηθήσει να γίνεται πιο κατανοητό το κείμενο σε επισκέπτες από άλλες χώρες!!!Ελπίζω να βοήθησα!!Φιλάκια και καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Και εγώ κάπως έτσι το έχω σκεφτεί θα το προσοαθήσω και θα δω πως θα πάει!Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα είναι όλα!!! Ξεκίνησα να κάνω μπερδέματα με σύρμα και γω και πολύ μου αρέσουν! Το θέμα της γλώσσας δεν με πειράζει να το διαβάζω στα αγγλικά αλλά υπάρχει και επιλογή που μπορείς να βάλεις να αλλάζει η γλώσσα :)
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι είδα σε κέρδισε και εσένα το σύρμα! Νομίζω θα γράφω και στις δύο γλώσσες και βλέπουμε!Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα και καλή χρονιά με υγεία, χαρά και ό,τι επιθυμείς !!!
    Ξετρελάθηκα με τα cameo και με το πώς έχεις δουλέψει το σύρμα αλλά και με τους συνδυασμούς χρωμάτων !!!
    Πολύ όμορφα όλα όσα δημιούργησες για το μαγαζί της φίλης σου !!! Τέλεια φάση !!!
    Λοιπόν, γίαυτό που σκέφτεσαι να κάνεις, δηλαδή να γράφεις σε δύο γλώσσες και...σάν έμπειρη που είμαι καθώς το κάνω καιρό..χέχέ, η αλήθεια είναι ότι το έκανα ακριβώς γίαυτό, γιατί ήθελα να επικοινωνώ με άτομα απο όλο τον κόσμο και επειδή κάποιοι αναγνώστες μου δέν ήξεραν αγγλικά, άσε που δέν μπορώ να εκφράσω όλα αυτά που σκέφτομαι στα αγγλικά !! Με βοήθησε αρκετά στο να επικοινωνώ ουσιαστικά και να μπορώ με όλους να πώ το κάτι παραπάνω ,αλλά εγώ βέβαια γράφω και πολλά και διάφορα και με έχει κουράσει λίγο αυτό, όλο λέω θα γράφω λιγότερα, αλλά δέν τα καταφέρνω πάντα :Ρ ... Άν ξέρεις ότι δέν θα γράφεις πολλά και δέν θα σου παίρνει πολύ χρόνο κάντο, γιατί νομίζω πως η αυτόματη μετάφραση δέν τα μεταφράζει έτσι ακριβώς όπως τα λές αλλά λίγο αλαμπουρνέζικα...μπορεί να κάνω και λάθος αλλά έτσι θυμάμαι και αυτός είναι και ο πιό σημαντικός λόγος που τα μεταφράζω μόνη μου κι εγώ και δέν έβαλα μεταφραστή..εξασκώ και τα αγγλικά μου..χάχά...αλλά άν έγραφα μόνο σε μία γλώσσα θα έκανα πιστέυω πολύ περισσότερες αναρτήσεις...θα δώ πόσο θα αντέξω..:) !
    Σε ζάλισα...αλλά ελπίζω να σε βοήθησα κάπως :) Ό,τι και να κάνεις πάντως εμείς εδώ θα είμαστε !! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε με ζάλισες καθόλου!Αντιθέτως αφού γράφεις καιρό σε δύο γλώσσες έχεις την εμπειρία να μου πεις πως σου φαίνεται.Γενικά δεν γράφω πολλά οπότε δεν νομίζω να μου παίρνει πολύ χρόνο.Ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σου λόγια για τα κοσμήματα!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Τα καμέο είναι αγαπημένα και πολύ όμορφα τα έδεσες με το σύρμα
    Οσο για την αγγλική εκδοχή το βλέπω σε πολλά μπλογκ και νομίζω βοηθάει και εσένα για εξάσκηση και τους εκτός Ελλάδος
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ nikol,και εγώ πιστεύω ότι θα βοηθήσει!Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ωραίες δημιουργίες Aby!
    Τώρα για το θέμα των αγγλικών.... σίγουρα διευκολύνεις τους ξένους επισκέπτες οι οποίοι δεν νομίζω να μπαίνουν στη διαδικασία της μετάφρασης από το Google. Εξάλλου δεν τα μεταφράζει και σωστά. Από την άλλη θα πρέπει να υπολογίσεις αν διαθέτεις το χρόνο για κάτι τέτοιο. Δεδομένου ότι θα γράφεις σε άλλη γλώσσα θα χρειάζεσαι και περισσότερο χρόνο ώστε να έχεις ένα ωραίο αποτέλεσμα. Σε πολλά ξένα site συναντώ λάθη στα αγγλικά (χρόνοι, σύνταξη κλπ) κι αυτό με αποστρέφει από το να τα ξαναεπισκεφτώ.
    Ελπίζω να βοήθησα!
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα!Βοήθησες γιατί δεν το είχα σκεφτεί ότι κάποιοα λάθη στη γλώσσα αποθαρρύνουν τους αναγνώστες.Και πάλι ευχαριστώ!Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Λατρεμένα τα cameo!!Και πολύ ωραία "δεμένα"!!
    Οσο για το θέμα των Αγγλικών, θεωρώ ότι είναι καλή ως ιδέα για τους "ξένους" επισκέπτες του blog σου!! Καλό Σαββατοκύριακο, Αμπυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα cameo!Σίγουρα θα βοηθήσει τους ξένους.Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ!!!ΤΑ CAMEO ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανεπιφύλακτα θα σου έλεγα να δίνεις και τη μετάφραση στα Αγγλικά !!!! Ακόμη κι αν υπάρχουν κάποια λάθη , θα είναι πιο κατανοητό από την αυτόματη μετάφραση που μεταφράζει αλαμπουρνέζικα !!!!! Καλό θα ήταν το κείμενο στα Αγγλικά να έχει διαφορετικό χρώμα από το Ελληνικό - βοηθάει πολύ για να μην χάνεται ο αναγνώστης .....
    ανάμεσα στις δύο γλώσσες !!!!!! Το είδα σε άλλα δίγλωσσα blog και μου άρεσε . Εγώ το κείμενο στα Αγγλικά το έχω πάντα μπλε.
    Τα κοσμήματά σου ΥΠΕΡΟΧΑ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλησπέρα...πολύ όμορφα όλα..το καθενα με την ομορφιά και τη χάρη του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή