Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2014

Elbow patches!

Δεν ήξερα πώς ακριβώς να το μεταφράσω στα ελληνικά αλλά είναι τα μπαλώματα που έχουν πολλές μπλούζες στους αγκώνες. Επειδή είχα μία σκέτη γκρι μπλούζα απόφασισα  να της βάλω δύο πουά μπαλώματα.

Elbow patches! I had one really simple grey blouse and I decided to attach two polka dotted patches.


Πώς σας φαίνεται?
What do you think?

     Είναι πολύ εύκολο στη κατασκευή του.
It's really easy to make the patches.


Ζωγραφίζουμε σε ένα χαρτί το μέγεθος και το σχήμα  που θέλουμε να  έχει το μπάλωμα.
We draw the size and the shape of the patch.


Το κόβουμε.
We crop.


Τοποθετούμε το χαρτί πάνω στο ύφασμα που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε και σχεδιάζουμε το περίγραμμά του.
We put the paper on the fabric we want to use and we draw the outline of the paper.


Κόβουμε δύο κομμάτια με αυτό τον τρόπο και έπειτα τα ράβουμε στη μπλούζα μας.
 As it is shown above we cut two pieces and then we sew them in our blouse.

 
Tips!

Μπορεί να φαίνεται πιο χρονoβώρα η διαδικασία με το χαρτί αλλά βοηθάει να υπολογίστε το σωστό μέγεθος.
Αν η μπλούζα έχει στενά μανίκια(όπως η δική μου) είναι πιο εύκολο  να ράψετε στο χέρι.
Τέλος πειραματιστείτε,με τα υφάσματα,με τα σχέδια! Μία πολύ όμορφη ιδέα που είδα ήταν πουλόβερ με δερμάτινα μπαλώματα. 
Αυτά από εμένα!

It may seems that the technique with the paper takes a lot of time but it really helps you to find the right size of the patch.
If your blouse has narrow sleeves, sew with needle, it's better than sewing machine.
Last but not least experiment,with the fabrics and the prints! I saw a sweater with leather patches and I think it's a really cool idea.
That's all!
Aby

18 σχόλια:

  1. Lovely thank you for your visit and kind words. You create a beautiful and well made jewelry! Yours!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα γλυκιά μου, χαριτωμένη πρόσθεση σε μπλούζες μα μου θυμίζεις παλιές εποχές τότε που βάζανε μπαλώματα οι..δημόσιου υπάλληλου στα σακάκια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ήξερα αυτό.Ενδιαφέρουσα πληροφορία! Ευχαριστώ πού για το σχόλιό σου!

      Διαγραφή
  3. Τα δερματινα μπαλωματα τα εχω δει κι ειναι πολυ χαριτωμενα. Ωραια προσθηκη!! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι πολύ όμορφα? Και εμένα μου άρεσαν πολύ!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Ωραία ιδέα θα έλεγα για να μετατρέψεις ένα βαρετό ρούχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Είναι πολύ γρήγορη προσθήκη!

      Διαγραφή
  5. Para poli wraio apotelesma! Latreuw ta elbow patches! Skeftomai na to kanw ki egw se kapoies mplouzes mou pou exoun triftei elafrws oi agwnes.
    S'euxaristw poli gia to sxolio sou sto blog mou! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και εγώ για το σχόλιό σου! Περιμένω να δω πώς θα μεταμορφώσεις τις μπλούζες σου! :)

      Διαγραφή
  6. Ωραίο αποτέλεσμα, όντως! Με γεια!
    Η Αχτίδα έχει δίκιο, τα μπαλώματα στα μανίκια ήταν μόδα πριν χρόνια, αλλά ο σκοπός τους τότε ήταν περισσότερο λειτουργικός και λιγότερο αισθητικός, όπως είναι σήμερα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα σε ένα μαγαζί και αποφάσισα να το κάνω και εγώ! Δεν το θυμάμαι αν είναι μόδα να πω την αλήθεια! :)

      Διαγραφή
  7. Πολύ τσαχπίνικη και στυλάτη η μετατροπή!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Του έδωσες τόνο τσαχπίνικης διάθεσης και γιαυτό μου έκανε γερό κλικ η μετατροπή αυτή γλυκιά μου Άμπυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Kate μου! Μου φαινόταν πολύ βαρετή έτσι γκρι όπως ήταν χαίρομαι που σου άρεσε το αποτέλεσμα!!!

      Διαγραφή