Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2014

Γιακάδες με το βελονάκι/ Crochet collars


Καλημέρα σε όλους!Σήμερα σας έχω γιακάδες με το βελονάκι.
 Hello everyone! Today I have for you a crochet collar. 


 Το πατρόν για αυτό το γιακά μπορειτε να το βρείτε εδώ . Αυτός είναι ο πρώτος γιακάς που είχα φτιάξει πριν αρκετό καιρό.
The pattern for the grey collar you can find it here. This is the first collar I  made, a long time ago.


Για αυτό τον γιακά χρησιμοποίησα τη φαντασία μου και έφτιαξα αυτό το πατρόν.
For this one I use my imagination and I came up with this pattern.

Γαϊτανάκι στον αέρα (γ.σ.α)
Βουβό γαϊτανάκι (β.γ.)
Ποδαράκι (π.)
άριχτο γαϊτανάκι (αρ.γ.)

Chain (ch.)
Single crochet (s.c.)
Double crochet (dc)
Slip stitch (sl)

Round 1: Κάνετε όσα  γ.σ.α στον αέρα θέλετε να είναι το μήκος από τον γιακά.
Round 2: 2 γ.σ.α , * πηδάτε μία βελονιά, κάνετε 1 π. στην επόμενη βελονιά* επαναλάβετε από * σε *
Round 3: 2 γ.σ.α, πηδάτε δύο  βελονιές και κάνετε 3 π. στην επόμενη βελονιά,* πηδάτε δύο  βελονιές και κάνετε 4 π. στην επόμενη βελονιά*  επαναλάβετε από * σε *
Round 4: 2 γ.σ.α , *πηδάτε δύο  βελονιές και κάνετε 4 π. στην επόμενη βελονιά, κάνετε 1 β.γ. στο άνοιγμα ανάμεσα από τα ζευγάρια των 4 π.*  επαναλάβετε από * σε *
Round 5:2 γ.σ.α. *πηδάτε δύο  βελονιές και κάνετε 4 π. στην επόμενη βελονιά*  επαναλάβετε από * σε *
Round 6: 2 γ.σ.α., κάνετε 1 π. σε κάθε βελονιά από τον προηγούμενο γύρο(μην κάνετε π. στα κενά ανάμεσα από τα ζευγάρια των 4 π.)
Round 7: 2 γ.σ.α. ,* πηδάτε μια  βελονιά, κάνετε 1 π. στην επόμενη* επαναλάβετε από * σε *
Round 8 : 1 γ.σ.α., * πηδάτε μια  βελονιά, κάνετε 3 αρ.γ. στην επόμενη βελονιά*  επαναλάβετε από * σε *

Round 1:  Chain as many stitches as you want for the length of the collar.
Round 2: ch 2, *skip 1 stitch, make 1 double crochet to the next stitch* repeat from * to *
Round 3: ch 2, skip 2 stitches make  3 dc in the next stitch,* skip 2 stitches make  4 dc in the next stitch* repeat from * to *
Round 4: ch 2,*skip 2 stitches ,make 4 dc in the next stitch, slip stitch in the opening between the pairs of the 4 dc below* repeat from * to*
Round 5: ch 2,*skip 2 stitches ,make 4 dc*, repeat from *to*
Round 6:  ch 2, make 1 dc in each dc below(do not  dc in  the spaces between the pairs of 4 dc)
Round 7: ch 2, *skip 1 stitch, make 1dc*  , repeat from *to*
Round 8: ch 1, *skip 1 stitch ,make 3 sc in the next stitch* , repeat from *to*


Ξέρω ότι τα γιακαδάκια ήταν πάλι μόδα πριν πολύ καιρό αλλά από πέρυσι τα έχω συναντήσει σε αρκετά ρούχα. 
I know that collars were really popular a long time ago, but from last year they return dynamically  and you can find them as accessories in  many clothes.

Ευχαριστώ για την επίσκεψή σας και τα σχόλιά σας!
Thanks for visiting!

Aby

25 σχόλια:

  1. Γλυκούλι και ρομαντικούλι!!
    Like! Πολλά like!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου ευχαριστώ πολύ!Πολλά φιλιά και σε εσένα!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφαααα! Κρίμα που είμαι τόσο ασχετη με το βελονάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! 'Οταν ξεκίνησα βελονάκι και εγώ έτσι έλεγα ότι είμαι άσχετη με τον καιρό όμως μαθαίνεις :)

      Διαγραφή
  3. Αχ τι μου θύμησες! Μου είχε πολλά πλεγμένα η γιαγιά μου, όταν ήμουν μικρούλα! Τέλεια τα γιακαδάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,ναι είναι αρκετά παλιά μόδα αλλά προσωπικά μου αρέσει!

      Διαγραφή
  4. Χαριτωμένα και ρομαντικά τα γιακαδάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίος ο γιακάς!!!
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ χαριτωμένος είναι!! Τον φαντάζομαι και σε πιο έντονα χρώματα... θα είναι σούπερ! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία ιδέα:)Θα το δοκιμάσω σίγουρα!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Πόσο ρομαντικός ο γιακάς! και πολύ καλές οδηγίες! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Gina μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι οδηγίες!Πολλά φιλιά!!! :)

      Διαγραφή
  8. Όμορφα και ρομαντικά τα γιακαδάκια σου Αby μου! Μου θύμισαν τα παιδικά μου χρόνια! Μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια? Φορούσες και εσύ γιακάδες? Ευχαριστώ πολύ και φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Α! πα!..πα!..τι μου έφερες στο νου! ήμουν σε καθολικό σχολείο Γαλλικό σε χρόνια που είχε μόνο καλόγριες..Φορούσαμε λοιπόν πάντα λευκά δαντελένια γιακαδάκια στη μπλε στολή μας...όχι λοιπόν..δεν θα πάρω!!!!! όλο θυμάμαι τη Soeur Rochette που μας έβαζε τιμωρία αν δεν ήταν κολλαρισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα δεν τα ήξερα αυτά! Μακριά από τα γιακαδάκια λοιπόν!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ρομαντικά τα πλεκτά γιακαδάκια σου, Άμπυ μου!!!! Είδες πώς ξαναγυρίζουν στην μόδα τα παλιά!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Γυρίζουν οι μόδες, αλήθεια είναι!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα ρομαντικοί οι γιακάδες , Αμπυ !! Μιας άλλης εποχής!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η αλήθεια είναι πως όντως ξαναγύρισαν στη μόδα οι γιακάδες. Κι εγώ τους βλέπω σε πολλά μαγαζιά . Μου άρεσε πιο πολύ ο δεύτερος λόγω μήκους, στολίζει υπέροχα το λαιμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή