Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

Soutche βήμα βήμα/Soutache tutorial

Καλησπέρα σε όλους! Αποφάσισα επιτέλους να τραβήξω φωτογραφίες ένα κόσμημα με τα soutache κορδόνια.
Good evening everyone!Finally I decided to take  pictures of a jewelery with soutache cords.


Θα χρειαστείτε χάντρες No 11,κλωστή,βελόνα για χάντρες,κορδόνια soutache, μία κεντρική χάντρα και 3 πέρλες 8mm.
You will need, seed beads size 11, tread, needle for beads ,soutache cords, a central bead  and 3 pearl beads 8mm.


Κόβουμε 45 εκατοστά από το πορτοκαλί και το μωβ κορδόνι.
Cut 45 cm from the orange and the purple cord.






Ράβουμε τη κεντική χάντρα.
We sew the central bead.


Πρόσθέτουμε μία χάντρα Νο 11
We add one bead size 11












Προσθέτουμε τη πέρλα.
Add the pearl.




Κόβουμε από το ροζ soutache 12 εκατοστα.
Cut 12 cm from the pink soutache.


To ράβουμε ανάμεσα από τα κορδόνια που είχαμε.
Sew between the cords you have from the begging.














Κόβουμε 4 εκ. από το μωβ κορδόνι.
Cut 4 cm from the purple cord.






Είπα να μην γράψω πολλά κάτω από τις φωτογραφίες γιατί ουσιαστικά είναι ράψιμο χάντρας και δίπλωμα κορδονιών!Εννοείται ότι αν έχετε απορίες μου αφήνετε ένα σχόλιο και θα σας απαντήσω!

I choose to write a few things under the photos because in general is sewing beads and twisting cords.  If you have any question you can leave me a comment and I will answer to you!

Φιλιά Aby

20 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη δουλειά και ο συνδυασμός των χρωμάτων εξαιρετικός!!!!Φιλάκια Άμπυ μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σοφία μου! Είναι πιο καλοκαιρινός ο συνδιασμός,χαίρομαι που σου άρεσε! :)

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητηρια. καλη η προσπαθεια σου. ακομα ομως εχεις πολυ δουλεια μπροστα σου με τα σουταζ. καλι συνεχια να εχεις.
    Για τα ριξε μια ματια εδω : http://margaritabatsi.blogspot.gr/ και εδω : http://sutaszkleo87.blogspot.nl/2013/03/bransoletka-sutasz-golden-bollywood.html
    φιλακια πολλα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το ξέρω, έχω δει και εγώ πάρα πολλά και εντυπωσιακά κομμάτια. Αποφάσισα να δείξω κάτι απλό για αρχή γιατί δεν είχα δείξει κάτι παρόμοιο!Πολλά φιλιά και εσένα :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη δουλειά όπως όλα όσα κάνεις..την μοιράστηκες μαζί μας..ακόμη ένα μπράβο.όμως προτιμώ να τη βλέπω από τα δικά σου χέρια..όλες οι μέλισσες δεν κάνουν το ίδιο μέλι και η..αντιγραφή θα είναι πάντα..2η.Μπράβο γλυκιά μου..υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ αχτίδα για τα καλά σου λόγια! Σίγουρα η αντιγραφή είναι πάντα δεύτερη και την συγκεκριμένη ανάρτηση την έκανα περισσότερο για να δείξω πώς μπορούν να δουλευτούν τα συγκεκριμένα κορδόνια.Και πάλι ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  4. "Βουνό" μου φαίνεται το όλο εγχείρημα!!! Μπράβο, Αμπυ για την τόσο καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα έτσι μου φαινόταν την πρώτη φορά που αποφάσισα να φτιάξω! Σε ευχαριστώ πολύ!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το soutache!! Οι οδηγίες σου ήταν κατατοπιστικές!!!
    Καλό σου βράδυ!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ναφέλη μου!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο το αποτέλεσμα !!!!! Οι οδηγίες σου πολύ σαφείς και κατανοητές !!!!
    Ευχαριστούμε !!!!!! Καλό μήνα , Άμπυ μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Χαίρομαι που σου άρεσε!Καλό μήνα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  7. O Χριστός και η Παναγία!!! Πανέμορφο αλλά δύσκολο μου φαίνεται! Αυτό για να το φτιάξεις πρέπει να έχεις απίστευτη υπομονή! Μπράβο βρε Aby είσαι καλλιτέχνης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είχα ψιλοκαταλάβει πώς γίνεται, αλλά ήσουν τόσο κατατοπιστική με τις οδηγίες, που πραγματικά δεν μου έμεινε καμία απορία!
    Είναι ιδιαίτερη τεχνική, και ενδιαφέρουσα! Το κόσμημά σου, φοβερό!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα που μπορω να βρω κορδόνια σουταζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Που μπορω να βρω κορδονια σουταζ και ημιπολυτιμες πετρες?. Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Που μπορω να βρω κορδονια σουταζ και ημιπολυτιμες πετρες?. Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή