Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2014

Μουράνο δεμένο με σύρμα/ Wire wrap murano

Καλημέρα φίλοι μου! Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας στην προηγούμενη ανάρτηση. Δεν έχω προλάβει να σας απαντήσω γιατί έχω πάει Θεσσαλονίκη και δεν έχω μαζί μου τον υπολογιστή μου (και τώρα από ενός φίλου μου σας γράφω). Είπα να σας δείξω ένα κόσμημα που έφτιαξα. 


Goodmorning friends! Thank you so much for your lovely comments in my previous post. I hadn't  had the time to answer you because I'm currently in Thessaloniki and I don't have my computer with me (I'm actually writing this from a friends' computer). Let me show you a jewelry  I made.




Kisses Aby!


6 σχόλια:

  1. Είναι καταπληκτικό!!!
    Καλά να περνάς, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα πω απλά ένα..ουάουυυυυυυ! Θαυμάσιο όπως όλα όσα κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλά καταπληκτικό!!! Έχω ένα παιχνίδι για σένα όποτε μπορείς πέρασε http://swanocean.blogspot.gr/2014/02/what-is-love.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή