Κυριακή, 30 Μαρτίου 2014

Ένας χρόνος blogging!

Ένας χρόνος και κάτι μέρες έχουν περάσει από τότε που έκανα την πρώτη μου ανάρτηση με δύο μόνο μέλη στο blog μου! Το πρώτο μέλος ήταν ο καλύτερος μου φίλος ο Α.(ξέρει αυτός!) και το δεύτερο η Δάφνη από το daphnofila.blogspot.gr. H οποία Δάφνη στην αρχή με είχε βοηθήσει πάρα πολύ με το blog,ευχαριστώ πολύ Δάφνη μου! Στη συνέχεια απλά άρχισα να γνωρίζω κόσμο και έφτασα να έχω γνωρίσει όλους εσάς! Και επειδή εκτός απο το blog είχα και εγώ γενέθλια(έκλεισα τα 22) αποφάσισα να δώσω ένα δώρο!




 Αυτό είναι το δωράκι! Είναι φτιαγμενό με τη τεχνική beading embroidery. Όπως βλέπετε είναι διπλής όψεως .Από τη μία είναι μπλέ με λευκές χάντρες και στο τελείωμα καφέ καφέ και από την άλλη είναι μπλέ με λευκές και λιλά χάντρες.
Για να ξέρω ότι θέλετε να συμμετάσχετε αφήστε μου ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση. Θα ανακοινώσω το νικητή σε δέκα ημέρες και δέχομαι συμμετοχές μέχρι τη κλήρωση!

Ευχαριστώ για την υποστήριξή σας και για τα ευγενικά σχόλια που πάντα μου αφήνετε.
Πολλά φιλιά
Aby

20 σχόλια:

  1. Και μόνο επειδή είσαι μικρότερή μου, δεν θα έπρεπε να σου μιλάω!!!
    (Ε, όχι να μου κλέψεις και τη δόξα!!!)
    ;-)
    Κοριτσάκι μου, μια ζωή γεμάτη υγεία, χαμόγελο, αγάπη και όνειρα που πραγματοποιούνται με τον ελάχιστο δυνατό κόπο σου εύχομαι!!!
    Για το blog σου, τί να γράψω? Να είναι πάντα γεμάτο με υπέροχες δημιουργίες και πολλούς πιστούς αναγνώστες!!! Α, να πω και ένα μπράβο στη Δαφνούλα μας όμως!
    Το κόσμημά σου είναι απίθανο!!!
    Φιλάκια πολλά, κούκλα μου!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα χιλιάσεις και εσύ και το blog σου!!!!!! Πάντα με όρεξη για νέες δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και στα δυό σας!!!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aby μου, πολύχρονη! Να είσαι πάντοτε γερή, δημιουργική και ευτυχισμένη!
    Και το σπιτάκι σου εύχομαι να γεμίζει πάντοτε από φίλους και όμορφες δημιουργίες... κι εσύ να το χαίρεσαι και να το καμαρώνεις!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα φόρα με τις ευχές και δεν σου είπα για το δώρο που κληρώνεις... είναι ξεχωριστό και υπέροχο! Ευχαριστούμε!
      :)))

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και καλά να τα εκατοστίσεις. Χρόνια πολλά στο μπλογκακι σου να είσαι καλά και πάντα δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aby εγώ εντελώς καινούρια εδώ-στο blogging!!Και έχουμε και ίδια ηλικία-κλείνω τα 22 τον Αύγουστο!Να τα εκατοστήσεις κι εσύ και το blog σου!
    Ανθή (diaba-zo.blogspot.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια σου πολλά κοριτσάκι μου!!!!!!!
    Να είσαι γερή και δημιουργική κι εσύ και το μπλογκ σου!!!!
    Όσο για το δωράκι σου , μοναδικό!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μη ..σπρώχνεστε..να μπω στη σειρά..Χρόνια Πολλά , δημιουργικά και ονειρεμένα..πολλές αναρτήσεις και κοσμήματα να θαυμάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά, να τα εκατοστήσεις, γερή δυνατή και πάντα τόσο όμορφες δημιουργίες και το μπλόγκ σου να χιλιάσει τους αναγνώστες του !!!
    Το μενταγιόν πανέμορφο !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τουλάχιστον τα τελευταία 4 χρόνια που είμαστε φίλες (εκτός του blog) έχεις εξελιχθεί πάρα πολύ και σαν άνθρωπος και σαν crafter, εύχομαι τα επόμενα να κάνεις το ίδιο και πιο εντατικά!!! Το κόσμημα είναι τέλειο στις φωτογραφίες και ακόμη καλύτερο από κοντά όπως το είδα!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τα εκατοστήσεις, με υγεία, ευτυχία, δημιουργικότητα και ότι άλλο αγαπάς!!! Να είναι πολύχρονο και το μπλογκ σου κοριτσάκι! Όμορφο πολύ, το μενταγιόν σου!!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τα εκατοστήσεις, με υγεία, χαρά και πολλές δημιουργίες και να έχεις γύρω σου ανθρώπους που αγαπάς και που σε αγαπούν!! Το blog σου εύχομαι να έχει πάρα πολλούς αναγνώστες και να είναι πολύχρονο!!! Το κόσμημα είναι τέλειο!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια σου πολλά, Aby μου! Πολύχρονο να είναι το μπλογκάκι σου,πάντα με όμορφες δημουργίες ! Κι εσύ, να τα χιλιάσεις, πάντε με υγεία, αγάπη και χαρά γύρω σου κοριτσάκι!
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Aby μου καλό μας μήνα ,να τα εκατοστήσεις κοριτσάκι μου και να φτιάχνεις αυτά τα όμορφα κοσμήματα που τα θαυμάζω πολύ
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύχρονη και δημιουργική εύχομαι! Το δωράκι σου καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά, κορίτσι !! Να τα χιλιάσεις και να'σαι πάντα τόσο όμορφα δημιουργική !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας! Εύχομαι τα καλύτερα σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Aby μου!!! Να τα εκατοστήσεις, να είσαι γερή, ευτυχισμένη και δημιουργική!!!
    Να είναι και το blogοσπιτακι σου πολύχρονο για να θαυμάζουμε τις πανέμορφες δημιουργίες σου!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κάλιο αργά παρά ποτέ! Σήμερα είδα την ανάρτηση σου γιατί είμαι φουλ αυτές τις ημέρες για τις ετοιμασίες του πάσχα! Να τα χιλιάσειςςςςςςςςςςςςςςςς και εσύ και το blog σου Aby μου!!! Να είσαι γεμάτη υγεία, ευτυχία,αγάπη,δημιουργικότητα και με πολλά πολλά όνειρα που να γίνουν όπως γουστάρεις εσύ!!!! Είσαι υπέροχη και εσύ και οι δημιουργίες σου!!! Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου! Μάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή