Τρίτη, 18 Μαρτίου 2014

Απουσία από το blog/Lack of posts

Καλημέρα! Ελπίζω να είστε όλοι καλά! Έχει τρομερό ήλιο στα Γιάννενα και ο καιρός έχει αρχίσει να βελτιώνεται! Απουσίαζα από το blog γιατί  είχε χαλάσει ο υπολογιστής μου και δεν μπορούσα να ανεβάσω τίποτα.Είχα βέβαια το κινητό αλλά είναι πολύ δύσκολο να κάνεις ανάρτηση από εκεί. Αυτά  είναι τα νέα μου,πιστεύω σύντομα θα τα ξαναπούμε.

Good morning! I hope you're doing fine! The is shining over Ioannina and the weather is getting better. I had some technical problems with my computer and I couldn't post a thing. I could have posted something from my mobile phone but it's too difficult.These are my news, I hope to see you soon.


Kisses Aby

3 σχόλια:

  1. Οκ, γλυκιά μου! Αφού είσαι καλά, εμένα μου φτάνει και μου περισσεύει!!!
    "Περαστικά"(!) στον υπολογιστή και αναμένουμε νέα σου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά να είσαι εσύ, και δεν χανόμαστε, θα σε περιμένουμε!
    Εύχομαι να λυθεί το θέμα με τον υπολογιστή σου γρήγορα.
    Στο μεταξύ, απόλαυσε τον ήλιο!!! (Γιάννενα και ήλιος; Πού θα το ξαναβρείς;)
    :))))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικούλια στον..υπολογιστή σου!Χθες έκανα λιγκ στο μπλοκ σου σε μία φίλη που "κόλλησε" με τη κατασκευή κοσμημάτων ερασιτεχνικά βέβαια και την έστειλα σε σένα για να θαυμάσει τη δουλειά σου.Καλημέρα γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή