Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2014

Ear cuff!

Είναι αρκετά στη μόδα το τελευταίο καιρό τα ear cuffs. Δεν ξέρω την ακριβή μετάφραση στα ελληνικά αλλά είναι αξεσουάρ για τα αυτιά και συνήθως δεν απαιτείται τρύπα στο αυτί (κάτι που μου αρέσει πολύ!).

Ear cuffs are  really fashionable piece the last months. Ear cuff it's a non pierced ear accessory (that's something I like!).







Λοιπόν πώς σας φαίνονται; Λέω να δείξω σε επόμενη ανάρτηση πως να τα κάνετε!
Well what do you think? Maybe I am gonna make a tutorial!

Φιλιά Aby


16 σχόλια:

  1. Αχ! Ναι! Πανέμορφα είναι!!!
    (Αν και με 7 συνολικά τρύπες στα αυτιά, πολύ μου αρέσουν!)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    Καλή εβδομάδα!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 7 ε?Ωραίρες θα είναι!!! Φιλάκια Γιάννα μου!

      Διαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφο και πολύ της μόδας, το ξέρω από τη κόρη μου που ζητάει να της φτιάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Και εγώ τα βλέπω πολύ ειδικά σε site Μόδας του εξωτερικού!

      Διαγραφή
  3. Τι να πω..λίγο παρατραβηγμένο για μένα όμως η..εγγονή μου θα χοροπηδούσε για να το, βάλει..Τι τα θες..εγώ κλασσικούρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μου λέγατε ότι θα το φορούσατε η αλήθεια είναι ότι θα παραξενευόμουν: Για την εγγονή το πιστεύω!

      Διαγραφή
  4. Τέλειο, Aby μου!
    Τα λατρεύω αυτού του είδους τα σκουλαρίκια και φοράω κυρίως το καλοκαίρι...
    Δοκίμασα να μου φτιάξω ένα μια φορά, εντάξει, δεν έγινε και τέλειο, αλλά ούτε και χάλια. Αν βάλεις οδηγίες ίσως προσπαθήσω ξανά, πιο σωστά αυτή τη φορά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!Αν και πιστεύω πως και αυτό που θα έφτιαξες τέλειο θα ήταν!Με την πρώτη ευκαιρία θα βάλω και τις οδηγίες!

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσουν πολύ τα ear cuffs!!! Ωραία ιδέα να βάλεις tutorial!!!
    Καλό βράδυ!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα Άμπυ μου περιμένουμε το tutorial!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Θα το ανεβάσω σύντομα!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Ναί, ναί, να βάλεις οδηγίες!!!! Πολύ μου άρεσαν, για αν δεν έχεις τρύπες στ'αυτιά, είναι τέλεια!!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Ναι ειδικά όταν δεν έχεις τρύπες ή δεν θες να κάνεις σε περίεργα σημεία στο αυτί είναι ότι πρέπει!

      Διαγραφή