Κυριακή, 2 Μαρτίου 2014

Καλό μήνα!/Have a nice month!

Καλό μήνα σε όλους! Η άνοιξη είναι από της αγαπημένες μου εποχές (όχι μόνο γιατί έχω γενέθλια) αλλά και γιατί φτιάχνει ο καιρός και βγαίνει ήλιος!Λατρεύω να κάθομαι στον ήλιο... Είναι από τις φορές που δεν έχω να πω κάτι,απλά ήθελα να πω ένα καλό μήνα!

Have a nice month everyone! Spring is my favorite season (not only is my birthday)but also weather gets better and sun comes out! I love spending time in the sunlight...It's one of those times that I just want to wish  good month and nothing else!




Αυτό είναι ένα κόσμημα που είχα κάνει πέρισυ την άνοιξη,πριν ακόμη φτιάξω το blog.
This is a jewelery I made last spring, before the creation of my blog.

Σας φιλώ
Aby

14 σχόλια:

  1. Καλό μήνα κούκλα μου! Πανέμορφο είναι! Το λάτρεψα! Φιλιά πολλά! Καλά κούλουμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα!!!!!Τέλειο το κόσμημα!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα!! Πολύ όμορφο το κόσμημα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο! Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικό το κολιέ!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα, κοριτσάκι μου και καλή Σαρακοστή!!!
    Το κόσμημά σου έχει ΑΠΙΘΑΝΑ χρώματα!! Λατρεύω!!!
    (Α, και επειδή στο προηγούμενο post δεν μπορούσα να αφήσω σχόλιο, ένα έχω να σου πω: ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο κόσμημα, Αμπυ!
    Καλό δημιουργικό μήνα να'χεις και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό και χαρούμενο μήνα Αμπυ. Να περνάς καλά με ότι κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό Μήνα.
    Καλή Σαρακοστή
    Γλύκα το κολιεδάκι
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπεροχο το κοσμημα! Καλο μηνα και καλη σαρακοστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα, καλή Σαρακοστή και ..ουάου!!υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα!!! Το κόσμημα είναι ΤΕΛΕΙΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα καλή σαρακοστή να έχεις. Το κολιέ σου υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή