Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Ανοιξιάτικο soutache/Spring soutache

Έχω καιρό να κάνω ανάρτηση αλλά έχω δικαιολογία! Τώρα τελευταία ξεχνάω να βγάλω φωτογραφίες ή όταν φτιάχνω κάτι είναι βράδυ και δεν μπορώ να βγάλω καλές φωτογραφίες! Έφτιαξα όμως (πάλι) ένα κόσμημα με κορδόνια soutache και μεγάλες πορσελάνινες χάντρες. Κάποιοι μπορεί να το έχετε δει και στο Facebook.

I 've been off blogging lately but I have an excuse! Every time I start to make something I forget to take photos or I 'm making crafts at night so my pictures are  bad! But I made (again) a jewelery with soutache cords and large porcelain beads . Some of you maybe you have seen this piece again in Facebook.




 Το κόσμημα!
 The jewelery.



Και ένα κοντινό στο soutache.
A closer look to soutache. 

Αυτά από εμένα! Πολλά φιλιά!!!
That's for now! Kisses!!!

Aby

13 σχόλια:

  1. Κορίτσι μουουου!
    Τί εντυπωσιακό κομμάτι!!!
    Και τα χρώματα που επέλεξες είναι υπέροχα!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο!!! Το είδα στο fb και μου άρεσε πάρα πολύ!!! Φιλιά πολλά κουκλίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο Aby. Βλέπω το soutache σε έχει κερδίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ εντυπωσιακό με όμορφα χρώματα , ξεχωριστό ,μπράβο σου
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο, πολύ ξεχωριστό! Μπράβο, Aby μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη δουλειά με ανοιξιάτικα χρώματα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να πω..υπέροχο, αν σε γνώριζα στα..νιάτα μου θα φορούσα μόνο δικά σου κοσμήματα..φανταστικό, μου αρέσει υπερβολικά η δουλειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τα καλά σας λόγια!!!Σαν στέλνω τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή