Παρασκευή, 4 Απριλίου 2014

Statement κολιέ/statement necklace

Όπως έχετε καταλάβει το καιρό που με ξέρετε μου αρέσουν τα μεγάλα κοσμήματα. Θέλω ακόμη και αν φοράω πολύ απλά ρούχα το κόσμημα να είναι εντυπωσιακό. Είχα κάτι ξύλινα κουμπιά που μου άρεσαν πολύ και δεν ήξερα τι να τα κάνω,δεν ήθελα να τα ενώσω όλα μαζί,δεν ήθελα γενικά κάτι απλό. Γι 'αυτό μαζί με πλακέ χάντρες (δεν ξέρω ακριβώς πως λέγονται), έκανα το παρακάτω κόσμημα! 

I think you know that I really like big statement jewelery. Even if I am wearing the most simple outfit I want the jewelery to be  a statement. I had some wood buttons that  I liked a lot but I didn't know what to do with them. I didn't want to put them all together and I didn't want  to make something simple.So with some wooden beads I made the jewelery below.







Η  κατασκευή του είναι πολύ απλή. Σε ένα κομμάτι σουετ ράβουμε στη διάταξη που θέλουμε τα κουμπιά και τις χάντρες. Κόβουμε το σουετ στο σχήμα από το κόσμημα και μετά για να καλύψουμε τις κλωστές κόβουμε ένα ακόμα κομμάτι και τα ράβουμε μεταξύ τους.

It is easy to make it. Take one piece of suede and sew the buttons and the beads in the position you want them. Cut the suede in the shape of the jewelery and then in order to hide the thread, crop another piece of suede and sew the two pieces together.

Λοιπόν τι λέτε?
So what do you think?

Aby

13 σχόλια:

  1. Α, μου αρέσει πάρα πολύ το κολιέ σου !!!! Έχω κι εγώ μια ιδιαίτερη αδυναμία στα κουμπιά και πειραματίζομαι με διάφορα παλιά της μαμάς που διαθέτω !!!
    Το χάρηκα επομένως ιδιαίτερα και το δικό σου, είναι πολύ ιδιαίτερο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας αρέσουν πολύ τα κουμπιά και είναι πολύ εντυπωσιακά στο κόσμημά σου!!!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητη μια τόσο όμορφη δημιουργία!
    Έχω τρομερή αδυναμία στα κουμπιά! Αν θέλεις να μου κρατήσεις αμείωτο το ενδιαφέρον, δείχνε μου κουμπιά με τις ώρες! Δεν βαριέμαι ούτε στο ελάχιστο!
    ;-) χαχα!!
    Φιλάκια, κούκλα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραίο το κολλιέ σου! Λατρεύω κι εγώ τα κουμπιά, και πρόσφατα βρήκα δύο κουτιά γεμάτα στην μαμά μου. Κάτι λέω να φτιάξω κι εγώ σύντομα!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το κολιέ σου!!!
    Τα κουμπιά μου αρέσουν πολύ!!
    Καλό σ/κ
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη δουλειά!
    Μου αρέσουν τα κουμπιά στα κοσμήματα, οπότε αυτό με ξετρέλανε!
    Μπράβο, Aby μου! Φιλάκια, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παράξενη δουλειά μα τόσο εντυπωσιακή.Καλημέρα γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. για απλά ρούχα και μονόχρωμα είναι πραγματικά ό,τι πρέπει!!
    Μπράβο!!πολύ ωραία και πρωτότυπη δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιδιαίτερο κόσμημα!! Τα κουμπιά, λατρεμένα μου!!
    Μπράβο σου, Αμπυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το κρεμαστό κολιέ με κουμπιά, από τα ωραιότερα που έχω δει!
    Μια μικρή παράλειψη: δεν ανέφερες την πλεκτή αλυσίδα...
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή