Πέμπτη, 29 Μαΐου 2014

Wire murano

Το παρακάτω κόσμημα το έφτιαξα για μία φίλη μου. Μου είχε πει τη γενική ιδέα του κοσμήματος και μετά αποφασίσαμε τα υλικά και ιδού το αποτέλεσμα! Αρχικά μου φάνηκε πολύ απλό ωστόσο φαίνεται να του πάει  αυτή η απλότητα.

The following piece was made for a friend of mine. She had told me the general idea and then we decided  the materials. At first I thought that it was really simple for my taste but it turns that simplicity makes the case.


Έχω πολύ καιρό να κάνω ανάρτηση και γενικά δεν πολυπερνάω από άλλα blogs. 
Όλες αυτές τις ημέρες ή γράφω εργασίες ή διαβάζω, πιστεύω πως θα είναι η τελευταία μου εξεταστική αυτή! 
Δεν υπόσχομαι ότι θα τα ξαναπούμε σύντομα, θα φροντίσω να σας ενημερώσω όμως αν πάρω πτυχίο!

Πολλά φιλιά
Aby



18 σχόλια:

  1. Το κόσμημα είναι πανέμορφο!!! Πιστεύω ότι θα αρέσει πολύ στη φίλη σου!!
    Καλή επιτυχία στην εξεταστική!!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Τελικά της άρεσε το κόσμημα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ κορίτσι μου, το πτυχίο προέχει του blogging
    Το κόσμημα όπως κάθε τι που φτιάχνεις,απλό,απέριττο,αλλά με υψηλή αισθητική!
    Καλή δύναμη σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για το κόσμημα αλλά και για την εξεταστική!

      Διαγραφή
  3. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου και το κόσμημά σου είναι απλά κομψό και όμορφο
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφο. Μπράβο!
    Καλή εξεταστική σου εύχομαι!

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λιτό αλλά εξαιρετικό!!!!!!!!!!!Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρώτα εύχομαι καλή επιτυχία και δεύτερον..α!!!!!!!!!!! ΥΠΕΡΟΧΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αχτίδα! Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  7. Το κόσμημα λιτό αλλά υπέροχο, το μοντέλο μούρλια!!!
    Καλό κουράγιο και καλά αποτελέσματα!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Niatta για το κομπλιμέντο! Μου έφτιαξες τη διάθεση!

      Διαγραφή
  8. Λιτό αλλά υπέροχο το κόσμημα, Αμπυ! Και εννοείται ότι προέχει το πτυχίο! Εύχομαι τα καλύτερα σε συτήν την εξεταστική ! Καλό κουράγιο και καλό διάβασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Pepi! Και εγώ ελπίζω να πάει καλά η εξεταστική!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Το κόσμημα είναι εκπληκτικό, το χρώμα του μου φέρνει στο νου τα μάτια της γάτας!!
    Καλή επιτυχία και καλή δύναμη με την εξεταστική σου!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε το είχα σκεφτεί ποτέ ότι μοιάζει με μάτια γάτας αλλά τώρα που το είπες όντως θυμίζει λίγο. Ευχαριστώ πολύ Έλλη μου, πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή