Πέμπτη, 26 Ιουνίου 2014

Beading embroidery necklace

Γεια σας φίλοι μου! Τελείωσα επιτέλους ένα κόσμημα που είχα ξεκινήσει πριν πολύ καιρό και σας είχα δείξει εδώ. Μου πήρε τόσο καιρό γιατί το έκανα πραγματικά πολύ αργά. Τελείωσε όμως και σας το παρουσιάζω!

Hello my friends! Finally I finish the beaded necklace I was making. It took my so long because I was making it really slow. But it's done and I present you my latest necklace!






Η τελευταία φωτογραφία δεν ξέρω πως βγήκε απλά έβγαζα φωτογραφίες και εμφανίστηκε έτσι. Μου άρεσε όμως και την έβαλα. Πώς σας φαίνεται  το κολιέ;

The last photo I don't know why it's like this, I was taking photos end suddenly appeared this dark photo. I like it so I upload it.What do you think about the necklace?

Φιλιά 
Aby


18 σχόλια:

  1. Πολλή δουλειά βρε παιδί μου ,αλλά άξιζε τον κόπο!!!Έγινε εντυπωσιακό και σου πάει πολύ!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Και ναι είχε πολύ δουλειά!

      Διαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφο και μ αρέσει πολύ και το χρώμα του !!!
    Γειά στα χέρια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααααααα! Τι χρυσοχέρα είσαι εσύ!! υπέροχο και δύσκολο, θαυμάσια απόχρωση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ εντυπωσιακό!!!
    Μπράβο!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο και σε ωραία καλοκαιρινή απόχρωση!! Φαίνεται ότι ήθελε πολύ δουλειά.. Μπράβο σου!! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηθελέ αρκετή δουλειά ειναι η αλήθεια! Ευχαριστώ πολύ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Εντυπωσιακό αν και μπελαλίδικο το κολιέ, Αμπυ!!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!!!!!!ΤΕΛΕΙΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εντάξει, είσαι φοβερή!! Είναι υπέροχο και σε πολύ ωραίους χρωματισμούς!
    (Χάρη σε σένα έχω κολλήσει κι εγώ το "μικρόβιο" με τις χαντρούλες, εν τω μεταξύ... αλλά θέλω τρελή προπόνηση για να φτάσω σε τόσο άψογο επίπεδο...)
    :))
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Έλλη μου :) Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο αυτή η τεχνική αλλά νομίζω ότι και εσύ είσαι σε άψογο επίπεδο! Το πράσινο το βραχιόλι που είχες κάνει ήταν απίθανο! Πολλά φιλιά!! :)

      Διαγραφή