Τετάρτη, 4 Ιουνίου 2014

Ιnspiration

Να και κάτι που δε το συνηθίζω, να σας μιλάω και για κάτι άλλο εκτός από κοσμήματα και κατασκευές. Πολλές φορές σκέφτομαι τι είναι η έμπνευση από που έρχονται όλες αυτές οι ιδέες και αν ποτέ σταματάει αυτό. Προσωπικά όσες φορές δεν είχα κάτι να ασχολούμαι και γενικά δεν είχα έμπνευση εκνευριζόμουν απίστευτα. Ένας καλός μου φίλος όμως πάντα μου λέει ότι η έμπνευση δε χάνεται αν το έχεις πάει τελείωσε, σε ακολουθεί για μία ζωή. Εσείς τι λέτε? Χάνεται η έμπνευση?

Today Ι decided to make a different post.Usually I'm talking about jewelries and crafts but today I'm gonna tell you about inspiration. Sometimes I'm thinking what is inspiration,where it comes from and where inspiration stops?Personally when I don't have a project going on and don't have any inspiration I get really pissed . One of my close friends keeps telling me that inspiration never ends and if you have it then its going to last  for the rest of your life. So what do you think?Is inspiration something that can be lost?




Οι φωτογραφίες προέρχονται από το Google

Μερικά από τα αγαπημένα μου αποφθέγματα σχετικά με το θέμα.
Some of my favorite quotes related to the subject.

6 σχόλια:

  1. χάνεται κ παραχάνεται !!! τουλάχιστον σ'εμένα έχει κρυφτεί πολλές φορές κ τη ψάχνω !
    πάντα όμως ,εκεί που απελπίζομαι, κάτι θα δω ή θα σκεφτώ κ αρχίζει μια νέα σειρά ιδεών ! ο ίδιος κύκλος τόσα χρόνια ! να φανταστείς έχω έτοιμα πράγματα να φτιάξω κ τα κρατάω για την ώρα που "δεν έχω έμπνευση" !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία τεχνική αυτή,να κρατάς πράγματα για όταν δεν έχεις έμπνευση.Νομίζω θα το κάνω και εγώ την επόμενη φορά που θα ξεμείνω από ιδέες!

      Διαγραφή
  2. Kamia fora mporei na ksemeinoume apo empneusi gia kapoio diastima, alla sigoura epistrefoume drimiteroi! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει που είσαι τόσο αισιόδοξη και θα συμφωνήσω μαζί σου. Μερικές φορές μετά από καιρό χωρίς έμπνευση έρχονται όλες οι ιδέες μαζί!

      Διαγραφή
  3. Μμμμ κοίτα να δεις πως έρχεται και φεύγει η δική μου έμπνευση.... έχει να κάνει με τα υλικά που χρησιμοποιώ.. αν έχω για καιρό τα ίδια υλικά η έμπνευση δεν έρχεται με κανέναν τρόπο! Μόλις πάρω καινούργια τσουπ να την η κυρία έμπνευση! Τελικά νομίζω η δική μου έμπνευση είναι πολλή σπάταλη σαν και εμένα!χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ δε νομίζω πως χάνεται η έμπνευση... απλώς, υπάρχουν φορές που οι συνθήκες μας αναγκάζουν να κλείνουμε τα αυτιά μας και τα μάτια μας σε ό,τι μας εμπνέει! Όταν είμαστε ήρεμοι, η έμπνευση πάντοτε έρχεται πιο εύκολα.
    Αυτό με τον εκνευρισμό το παθαίνω κι εγώ, όταν έχω καιρό να ασχοληθώ με κάτι...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή