Τετάρτη, 30 Ιουλίου 2014

Δαχτυλίδι με σύρμα/Wire ring

Είναι από τα πιο εύκολα δαχτυλίδια για να φτιάξει κανείς και επειδή ακριβώς είναι απλό με λίγη φαντασία μπορεί να έχει πολύ ωραίο αποτέλεσμα.

It is one of the simplest rings you can make. And because of this simplicity with a little imagination you can make beautiful things.


Αρχικά είχα φτιάξει το παραπάνω και ήθελα να σας το δείξω αλλά μου τελείωσε το μπλε σύρμα. Οπότε πάμε στο σχέδιο β όπου θα σας δείξω το παρακάτω δαχτυλίδι. Είναι φτιαγμένα με την ίδια τεχνική,το μόνο που αλλάζει είναι τα χρώματα.

I wanted to show you the ring in the picture above but I run out of blue wire. So I'm going to show you the ring in the picture below. They are made with the same technique, the only thing that is different is the colors. 

 Θα χρειαστείτε σύρμα 1 mm (70-80 εκατοστά) και μία χάντρα της επιλογής σας. Εγώ επέλεξα να είναι 10 mm.

You are going to need silver aluminum gauge 1mm (70-80 cm) and a bead of your choice. I choose a red 10 mm bead.


Περνάμε τη χάντρα στο σύρμα και τη τοποθετούμε στη μέση (στα 40 εκ περίπου από τη μία άκρη).

Put the bead in the center of the wire ( about 40 cm from the edge).


Μετά τυλίγουμε το σύρμα γύρω από μία στρογγυλή επιφάνεια που να έχει περίπου το μέγεθος του δαχτύλου μας. (Εγώ χρησιμοποίησα ένα μαρκαδόρο).

Wrap the wire around a round object that has similar size with your finger. (I use a color marker).



Το δαχτυλίδι πρέπει να μοιάζει όπως στις φωτογραφίες.

The ring in this step it's going to look like the pictures.


Αρχίζουμε να γυρνάμε τα σύρματα γύρω από τη χάντρα.

Start wrapping the wires around the circle of the bead.



Συνεχίζουμε να γυρίζουμε τα σύρματα γύρω από τη χάντρα μέχρι να μείνουν περίπου 3 εκατοστά σύρμα από κάθε πλευρά.

Keep wrapping  the wires around the circle of the bead until you have 3 cm  spare wire.



 Τυλίγουμε την άκρη γύρω από τη μία πλευρά του δαχτυλιδιού. Κάνουμε το ίδιο και για την άλλη πλευρά.

Wrap the tail of the wire around one side of the ring. We do the same for the other side of the ring.


 



 To δαχτυλίδι είναι έτοιμο!
The ring is ready!

Happy crafting!
Aby

8 σχόλια:

  1. Υπέροχο! Ο συνδυασμός των χρωμάτων στο πρώτο είναι από τους αγαπημένους μου!
    Ευχαριστούμε πολύ-πολύ για τις οδηγίες.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλλη μου! Και εμένα μου αρέσει πάρα ολύ το μωβ με το μπλε.Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν μου έστειλαν ένα τέτοιο δώρο και αναρωτιόμουν πως το έφταιξε! Να πω ..ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν μου έστειλαν ένα τέτοιο δώρο και αναρωτιόμουν πως το έφταιξε! Να πω ..ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Άμπυ μου!μόλις γύρισα απο ολιγοήμερες διακοπές και θέλω τώρα να βλέπω νέα σούπερ δημιουργήματα!και σε σένα εντυπωσιάστηκα!και με τη απλή μα συναρπαστική τεχνική του σύρματος αλλά και με τα όμορφα εντυπωσιακά χρώματα που χρησιμοποίησες!λάτρεψα το πρώτο με το μπλέ σύρμα αλλά και το κόκκινο θα κάψει καρδιές!είσαι μάγισσα στο κόσμημα και καταφέρνεις να δείχνεις και στον πιό άσχετο σπουδαία πράγματα!να είσαι καλά κοριτσάκι και να μας δίνεις πάντα τέτοια!να περνάς όμορφα ότι κι αν κάνεις το καλοκαιράκι σου!!την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ Kate για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσε το κόσμημα.Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο δαχτυλίδι, σ' ευχαριστουμε πολύ για το tutorial!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή