Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2014

DIY Headband

 Αποφάσισα να φτιάξω και εγώ μία, γιατί αν και γενικά δεν φοράω κορδέλες ήθελα μία για τη θάλασσα. 

Headband tutorial. I decided to make one. Although I' not a big fun of headbands I wanted to have one for my vacation.


Μετράμε τη περιφέρεια από το κεφάλι μας, προσθέτουμε 2 εκατοστά και κόβουμε δυο λωρίδες από το ύφασμα. Οι λωρίδες μπορούν να έχουν όσο φάρδος θέλουμε, εγώ τις έκοψα να έχουν 12 εκατοστά φάρδος.

Measure the perimeter of your head and then add 2 cm. Crop two pieces of the fabric. The length should be the measurements of your head and the width is optional. The pieces I'm using are 12 cm wide.



Αφού κόψουμε το ύφασμα,κάθε λωρίδα τη διπλώνουμε στη μέση και τη στερεώνουμε με καρφίτσες.

We crop the fabric and then we fold each piece  in half  and we secure it with pins.


Ράβουμε κατά μήκος του υφάσματος(εκεί που τοποθετήσαμε τις καρφίτσες).

We sew along the fabric. 
 

Μετά τη ραπτομηχανή μοιάζει κάπως έτσι.

After the sewing machine it looks like this.

Γυρνάνε το μέσα έξω για να κρύψουμε τη ραφή.

We turn the inside out to hide the stitches.


 Τα δύο κομμάτια θα πρέπει να είναι όπως στη φωτογραφία.

The two pieces should look like the photo above.


Διπλώνουμε στη μέση το ένα από τα δύο κομμάτια και..

We fold in half one of the two pieces and...


περνάμε το άλλο κομμάτι από κάτω (όπως στη φωτογραφία)

we pass the other piece below the first one (like I show in the picture)


 και έπειτα διπλώνουμε το καινούριο κομάτι στη μέση.

and then we fold the new piece in half.


Τέλος ράβουμε τις άκρες όλες μαζί (θα πρέπει να έχετε 4 κομμάτια υφάσματος)

We sew the edges all together (you should have 4 pieces of fabric)





Έτοιμη η κορδέλα και τη βλέπετε και φορεμένη!
The headband is ready!

Φιλιά
Aby

6 σχόλια:

  1. Είναι πολύ στιλάτη, μου αρέσει !!!!!
    Η κούκλα της φωτό είσαι εσύ ???
    Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ράνια μου, εγώ είμαι στη φωτογραφία! :)

      Διαγραφή
  2. !!!!!
    Είναι σούπερ και σου πάει απίστευτα!! Με γεια, καλοφόρετη!
    Φιλάκια, καλό ξημέρωμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμ! έτσι όμορφη και..τσουβάλι να βάλεις στα μαλλιά σου πάλι κούκλα θα είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αχτίδα! Μου έφτιαξες τη διάθεση!

      Διαγραφή