Τρίτη, 26 Αυγούστου 2014

And it's going to be our last memory...

Γενικά δεν τα πάω καλά με τους αποχαιρετισμούς και φέτος "αναγκάστηκα" να αποχαιτερήσω τους περισσότερούς από τους φίλους μου. Άλλους για πολύ και άλλους για λίγο. Όποτε ήταν κάποιος να φύγει τραγουδούσα το Fillip από τους Muse, για αυτό και ο συγκεκριμένος τίτλος. Ποτέ δεν πιστεύω ότι υπάρχει η πιθανότητα να μην δω ποτέ ξανά ανθρώπους αλλά μέχρι να τους δω κρατάω τις αναμνήσεις. Η σημερινή ανάρτηση είναι αφιερωμένη στη φίλη μου τη Φ. η οποία έφυγε αρκετά μακριά και θα κάνω ένα χρόνο και παραπάνω να τη δω από κοντά. Αποφάσισα λοιπόν να της κάνω ένα δώρο για να καλύψω γενέθλια, γιορτή, Χριστούγεννα και γενικά όλες τις γιορτές.

In general I hate goodbyes and this year I couldn't avoid saying goodbye to the majority of my friends. Every time I went to see someone before he or she goes I was singing Fillip from Muse, that's the reason for the title. I don't believe that there is a possibility that I will never see them again but until I meet them again I hold onto the memories. Today's post is for my friend F. who moved far away from here and I will see her again in a year and more.  So I made her a gift to cover all the holidays and her birthday.





 

To πρώτο δώρο είναι ένα κρεμαστό soutache.Της άρεσε πολύ το soutache που είχα φτιάξει σε μωβ αποχρώσεις και της έφτιαξα το ίδιο σε λευκό με mint και επειδή της αρέσει να φτιάχνει cupcakes σκέφτηκα να της φτιάξω ένα κουτί-cupcake.

The first gift is a soutache pendant. She loved the purple soutache  so I made her the same with white and mint cords. Also she is a cupcake master and because of this I made her a crochet cupcake- gift box.







Μου είπε ότι αυτό το κουτί είναι το πρώτο διακοσμητικό στο καινούριο της σπίτι, περιττό να πω πόσο χάρηκα!Αυτά είναι τα δώρα που της έκανα και ελπίζω να της αρέσουν!

She told me that the cupcake box is the fist decorative in her new place, you can image who happy I was! I hope she liked my gifts. A beaded embroidery soutache and a crochet cupcake.

Aby

 

8 σχόλια:

  1. Αμπυ μου γλυκιά τι ονειρεμένα πράγματα έφτιαξαν τα μαγικά σου χεράκια?το κρεμαστό είναι ένα έργο Τέχνης απο τα πιό μοναδικά που έχω δεί μέχρι τώρα!και το διακοσμητικό μιά ομορφιά..συγχαρητήρια κοπέλα μου!!πρέπει να σε στενοχώρησε ο αποχαιρετισμός..το καταλαβαίνω απόλυτα..κι εμένα έτυχε με φίλη μου...τουλάχιστον θα τρελλάθηκε με τα δωράκιασου...και να ξέρεις δεν χάνεται η αγάπη με την απόσταση...δεν χάνεται όταν είναι ειλικρινής!την αγάπη μου με πολλά συγχαρητήρια και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αριστούργημα είναι το soutache για την φίλη σου, 'Αμπυ μου!!!!!!!!!!!!!!
    Το δε κουτάκι δώρου, σκέτη γλύκα και πολύ προσεγμένο!!!
    Η φίλη σου θα σε σκέφτεται κάθε μέρα αφού θα το βλέπει μπροστά της στολισμένο!
    Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευτυχής η φίλη σου με τέτοια δώρα αριστούργημα !!!
    Και μην στεναχωριέσαι, η φιλία εάν είναι αληθινή, δεν φοβάται την απόσταση !!!
    Γεια στα χέρια σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν ..αν είναι να πάρω τέτοιο δώρο όμορφο από σένα.να φύγω καλέ..να πάω μακριά..να πάω εξωτερικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πλεχτη θηκη cupcake! Teleiaaa
    Καλό μας ξημέρωμα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα τα λατρέψει, όχι μόνο γιατί είναι και τα δύο πανέμορφα, αλλά και γιατί είναι από σένα!
    Με τους αποχαιρετισμούς κι εγώ δεν τα πάω καλά (και αν έχω κάνει στη ζωή μου... μάλλον πρέπει να υπάγεται κι αυτό στους νόμους του Μέρφι!). Μη στενοχωριέσαι όμως, είναι στο χέρι σας να κρατήσετε επαφή...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα τα δώρα σου με πολλή δουλειά!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ όλους σας για τα σχόλια! Της άρεσαν τα δώρα από ότι κατάλαβα και μου είπε ότι θα το φοραει συνέχεια το soutache! Πολλά φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή