Τετάρτη, 20 Αυγούστου 2014

The knot bracelet

Τώρα τελευταία φτιάχνω βραχιόλια και για αυτό να περιμέντε πολλές αναρτήσεις με οδηγίες για βραχιόλια! Για σήμερα έχω το παρακάτω.

Lately lately I've been making  bracelets so I have plenty of tutorials to show you. Today I'm gonna show you the bracelet below.




Αποφάσισα να δείξω τον κόμπο με δύο διαφορετικά χρώματα γιατί νομίζω είναι πιο εύκολο.
I decide to use two different colors because it is easier for the tutorial.



Στο 1: το ροζ κορδόνι κάτω από το πράσινο
Στο 2: το ροζ κορδόνι πάνω από το ροζ
Στο 3: το ροζ κορδόνι κάτω από το πράσινο

1: pink cord below green
2: pink cord above pink
3: pink cord below green


Και αυτός είναι ο κόμπος.
And that's the knot.


Αυτό το βραχιόλι γίνετε με τον ίδιο τρόπο. Χρησιμοποιούμε δύο πράσινα κορδόνια και δύο πιο λεπτά κόκκινα και κάνουμε τη παραπάνω διαδικασία.

The last bracelet is made with two green cords and two red.

Happy crafting!
Aby

6 σχόλια:

  1. Μαγικά πανέμορφο γλυκιά μου Άμπυ το βραχιόλι που μας δείχνεις!υπέροχη σύνθεση χρωμάτων και πολύτιμες οδηγίες για την κατασκευή του!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Kate μου! Πολλά φιλιά και σε εσένα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα, σήμερα μένω σπίτι για να ζωγραφίσω μία παραγγελία ..σου ορκίζομαι ότι μέσα στις ασχολίες μου θα είναι να μάθω το..κόμπο!!! Δεν μας έδειξες πως "κλείνει" όμως.Θα το προσπαθήσω μόνη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου έχεις δίκιο.Ξέχασα να δείξω πώς κλείνει. Εγώ χρησιμοποίησα μακρόστενους ακροδέκτες.

      Διαγραφή